Ik wil 't wel organiseren.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:24 schreef sir_dalord het volgende:
ik stem ervoor om dit jaar een fok!hattrickcuptoto(wat een mondvol) te hebben.. Iemand die dit wilt organiseren?
ohja grump, het geeft niet... Je hebt me wel in de gezelligste poule gedaan, zoals qyn al zei
denk dat dit ook de bedoeling isquote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:24 schreef TimmyAsd het volgende:
Is het niet beter om de mensen met de meeste supporters thuis te laten spelen? Voor de poen zeg maar? Of denkt men van whatever wil ook eens thuis spelen?
Je bedoelt net als de gewone toto van DG?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:24 schreef sir_dalord het volgende:
ik stem ervoor om dit jaar een fok!hattrickcuptoto(wat een mondvol) te hebben.. Iemand die dit wilt organiseren?
ohja grump, het geeft niet... Je hebt me wel in de gezelligste poule gedaan, zoals qyn al zei
dus Timmy, eerst lezenquote:Diegene met de meeste supportes zal thuis spelen, immers de opbrengst wordt toch eerlijk verdeeld door de spelende teams (helaas heb ik nog niet van iedereen zijn hoeveelheid supporters gekregen, post dat hier).
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:29 schreef Grumpey het volgende:
letterlijke quote uit de opnenigspost:
[..]
dus Timmy, eerst lezen
Wil ik best wel doen hoor..quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:31 schreef sir_dalord het volgende:
nou, zoals een ek toto
uitslagen, standen, wie gaan er door naar de kwartfinales.. etc, etc
tyfus werk om al die standen bij te werken, maar geeft toch een extra dimensie aan zo'n fokcup
Kan denk ik niet.. zal handmatig moeten..quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:34 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik ben aan het kijken of dat online kan...
Soort www.voetbalpoules.nl
Scheelt super veel werk.
pekel wilde het ook doen..quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:36 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Kan denk ik niet.. zal handmatig moeten..
nogmaals, ik bied me ervoor aan
Wij samen misschien? Allebei de helft o.i.d...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:36 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Kan denk ik niet.. zal handmatig moeten..
nogmaals, ik bied me ervoor aan
zekerquote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:38 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
pekel wilde het ook doen..
lijkt me een mooi werkje voor 2 man
Nee hoor, als je een beetje met excel om kan gaan, moet je alleen de standen invoeren en hij berekend alles zelf uit....quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:39 schreef Johan-Derksen het volgende:
Bedenk wel dat je 10 weken lang van 16 man van alles door moet berekenen en moet bewerken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |