quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
Krijg je nu ook niet zo heel veel meer voor. Hij is al bijna 18 he...quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:19 schreef MasterMido het volgende:
Hmmm die ene is dus niet veel waard.
Als ik deze verdediger in de verkoop zet dan?
Stefan Militaru
TSI = 450 , 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Krachtig]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
Heeft 2,5 ster tijdens wedstrijd
we zijn idd origineler gewend van SDquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:20 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat een kut topic titels zeg
'Eindelijk' je team weer op de rails zettenquote:Maar goed ik heb wel zin in morgen
Btw ik lees overal dast Boogerd pech had wat was er dan ?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:24 schreef The_Hives het volgende:
[..]
we zijn idd origineler gewend van SD
[..]
'Eindelijk' je team weer op de rails zetten![]()
Ik heb er ook zin in. Een aantal van zijn spelers zijn nog steeds geblesseerd. Ik speel een gewaagde tactiek (in verhouding met zijn tactiek en sterke) maar wie weet.
Ik hoop dat ik het live kan zien![]()
Ja idd, ik speel tegen de ongeslagen nummer 1. Dat wordt dus idd spannend.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Btw ik lees overal dast Boogerd pech had wat was er dan ?
Want je zegt ik hoop dat ik het live kan zien enzo dus ik neem aan dat je er morgen misschien niet bent op mIRC anders ahd ik het dan gevraagd.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:56 schreef Johan-Derksen het volgende:
The Hives, zo scherp bedoelde ik het niet hoor.
Was niet boos of zo...
Wilde alleen fftjes "subtiel" iets laten blijken...
Meer niet...
quote:Hup Boogerd
Ow nee, gevallen..
Nou succes iigquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ja idd, ik speel tegen de ongeslagen nummer 1. Dat wordt dus idd spannend.
offtopic
misschien ben ik er wel hoor. Hij viel al na een paar minuten over iemand heen. Meteen eruit voor de wedstrijd. Gekneusde schouder en een paar gekneusde ribben geloof ik. Maar heb het niet gezien. Ik moest werken. Wel klote. Weer Boogerd die pech heeft.
Maar hebben het er nog wel een keer over op mIRC. Een paar mensen vinden (terecht) dat het de laatste tijd te veel offtopic gaat. Niet dat je geen geintje meer mag maken ofzo. Maar anders plaatsen we weer 10 posts over wielrennenen dat is niet de bedoeling
voor je tegenstander?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou succes iig
Mijn wedstrijd wordt doelpuntenfestijn waarschijnlijk
Whehe mocht die willen is de nummer laatst.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:03 schreef The_Hives het volgende:
[..]
voor je tegenstander?
speel je 3-5-2?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Whehe mocht die willen is de nummer laatst.
Laatst 5-0 van gewonnen
Maar nu heb ik 2 goed spitsen waarvan 1 redelijk in vorm en 1 zwak in vorm dus waarschijnlijk nu nog iets meer hoop ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |