oeh, een zweedse gangbang, spannend!quote:Op zondag 19 september 2004 22:46 schreef sir_dalord het volgende:
ik ben zo blij, dat ik mijn moeder aan de boom heb gebonden en de stad inga met mijn vrienden
WOEI!!!![]()
![]()
waarom denk je dat die award is bedacht?quote:Op maandag 20 september 2004 10:32 schreef Jonks het volgende:
maar over die terug kom awards he, is een 0-3 schterstand na 8 minuten ombuigen naar 6-3 voorsprong niet een pietsie -stunt-? --> qyn![]()
Dat heet vanaf vandaag het zogenaamde Japaljami-effectquote:Jij gefeliciteerd met je puntje tegen land Met een 4 mans middenveld 57% vs 43% balbezit halen tegen de nummer 1 met 3-5-2.
Ik had daar ook kunnen zijn...quote:Op maandag 20 september 2004 12:06 schreef Grumpey het volgende:
je mag je moeder nu weer vrijlaten hoor sir dalord, anders krijgt ze ook geen eten meer enzo...
en de grens van 1000 supporters is gepasseerd, we zijn zelf alweer 2 supporters opweg naar de 1100
Ik degradeer ook...quote:Op maandag 20 september 2004 13:45 schreef komrad het volgende:
moet je wat lager gaan spelen, dan win je alles
Nja...quote:Op maandag 20 september 2004 13:51 schreef komrad het volgende:
ach joh, ik speel in IX en heb ook evenveel sterren als de nummer 1 en 2 maar ja ik ga het ook niet redden. VOlgend jaar nieuwe kansen
dat is zuur idd. ik haal amper de 30 sterren en ik heb nu gezorgd voor klassebehoud in de VI.quote:Op maandag 20 september 2004 13:46 schreef SuperWeber het volgende:
Ik degradeer ook...
Maar dan nog
36 sterretjes in de VI en dan nog degraderen is niet töf...
Ja daar heb je een punt...quote:Op maandag 20 september 2004 14:01 schreef Jonks het volgende:
Komrad, ik denk niet dat dat de bedoeling van zijn post is
36 sterren in de VI en dan 0 punten halen is niet normaal.
er zijn teams met 33 sterren die nog prima meedraaien in VI. SuperWeber heeft gewoon beetje botte pech met zijn pietsie sterkere competitie, dus wel goed team hebben en toch supporters bij de vleet verliezen = zuur.
Maar SW,
Waarom speel je niet met 3 innermidfields? die dragen een stuk meer bij aan je middenveld rating dan vleugelspelers.
Repositioneringen leveren niet problemen op, vraag grumpey voor meer over re-pos. en al dan niet vermindering van skill
maar 3 goede IM met (y) PM en 1 winger zijn een stuk relxter voor midfield ratings dan 2 winger 2 IM. en blijbaar wil je dat wel anders zou je niet met 5-4-1 spelen ...
Ik wil je niet zeggen hoe het moet ofzo, maar misschien dat je er iets aan hebt.
Bijvoorbeeld een taktiek (pressie / counter / AIM) gebruiken terwijl je daar lager dan uitstekend scoort is niet rendabel. Zwak Pressievoetbal.. mm.. tja.
Succes volgend seizoen
Is het niks voor je 2e team JD?quote:Op maandag 20 september 2004 15:32 schreef Johan-Derksen het volgende:
Bod: Een leeg flesje bier
Idem hier... sterrenrecord voor dit seizoen is exact 30. Toen ik nog rond de 35 haalde deed ik mee voor het kampioenschap...quote:Op maandag 20 september 2004 14:05 schreef Vision het volgende:
[..]
dat is zuur idd. ik haal amper de 30 sterren en ik heb nu gezorgd voor klassebehoud in de VI.
Ziet er weer super uit!quote:Op maandag 20 september 2004 16:26 schreef REFUSED het volgende:
plaatjes weer geupdate
Fok!Hattrick A-Team
Fok!Hattrick B-Team
Fok!Hattrick C-Team
om in het Fok!Hattrick A-Team erbij te komen heb je tegenwoordig al minimaal 4 sterren nodig
zodra de teams vol zitten komt er overigens geen D-team, maar beginnen we eerst met substitutes te werken. of niet sir_dalord?dat wil dus zeggen, de spelers die uit de boot vallen bij het C-team nemen dan op de bank plaats bij het A-team
Op zich niks geks aan. Met een verdedigend coach krijg je een boost op je verdediging ten opzichte van je aanval; laten we zeggen, je verdediging is sterker en je aanval zwakker ten opzichte van een team met een neutrale coach met dezelfde spelers en opstelling. Met een aanvallend coach is dit omgedraaid en je aanval een percentage hoger.quote:Op maandag 20 september 2004 17:25 schreef komrad het volgende:
ziet er idd goed uit, dit is mijn speler voor de spits positie die nog beschikbaar was
Tygo Wesselingh (39139108)
het is trouwens raar dat het B team een defensive coach heeft met een 3-5-2- opstelling
Ik ben met school naar Parijs geweest, alleen hierdoor heb ik voor een friendly niet de goede spelers kunnen opstellen, waardoor mn trainees geen traning kregenquote:Op zondag 19 september 2004 22:52 schreef Johan-Derksen het volgende:
Bonjour, comment ça va? Pourquoi tu es allee a Paris? Pour travaille ou seulement pour les femmes la bas qui veut baisser et embrasser?
Om te huilen!!!quote:Op maandag 20 september 2004 17:54 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik ben met school naar Parijs geweest, alleen hierdoor heb ik voor een friendly niet de goede spelers kunnen opstellen, waardoor mn trainees geen traning kregen![]()
je moet lid zijn van de Fokfederatie. Ben je lid, dan kan je tot drie spelers opsturen voor posities waarvan jij denkt dat je beter bent dan degene die op de huidige positie staan. Dat geldt voor het alle teams.quote:hoe kun je meedoen aan het allstar team?
De coaches kijken dan of je speler in aanmerking komt voor het allstar team. Denk er wel aan dat er totaal maar 1 speler per ploeg mag worden opgesteld. Dus ofwel in het A team, ofwel in het B team, ofwel in het C-team. De sterkste spelers worden opgesteld in het A-team.quote:Marlo Ringenburg (27836856), aanvaller, 3 sterren
hehequote:Op maandag 20 september 2004 19:40 schreef R_B het volgende:
Dan moeten we grumpey maar eens lief aankijken..
Misschien wil die nog wat uit het asiel oppikken voor weinig..
ze heeft een soepele tong, kan ze vliegen mee vangen...quote:Op maandag 20 september 2004 12:06 schreef Grumpey het volgende:
je mag je moeder nu weer vrijlaten hoor sir dalord, anders krijgt ze ook geen eten meer enzo...
quote:Op maandag 20 september 2004 23:23 schreef Johan-Derksen het volgende:
***Nieuwsflits***
Grote bosbrand in de omgeving van Breda...
Heel de stad omsingeld...
Alle bomen zijn afgebrand....
***Einde***
Gefeliciteerd! .. Maar de Groninger nog niet verkocht zag ikquote:Op maandag 20 september 2004 20:29 schreef The_Hives het volgende:
Ik ben nu gepromoveerd naar de VII![]()
ik verveel mequote:Op maandag 20 september 2004 20:29 schreef The_Hives het volgende:
zo, ik kan jullie de komende tijd weer vervelen :')
ik heb met 5-1 gewonnen van de nummer 2
Ik ben nu gepromoveerd naar de VII![]()
Ben je al uitgestaard op je nieuwe middenvelder?quote:Op maandag 20 september 2004 23:53 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ik verveel me![]()
neehoor, toppie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |