Nieuwjaarscadeau en jubileum cadeau voor alle Fok!-Hattrickers ![]()
Zoals ik in een aantal posts liet doorschemeren, heb ik een cadeautje voor jullie.
Dit in verband met het nieuwe jaar EN OOK vanwege het 1 jarig bestaan van mijn team Hoolieganzen (6 januari 2004 opgericht).
Het cadeau is een
Fok!-Hattrick-IRC-script...
Een wat?Een
Fok!-Hattrick-IRC-script... Dat is een script waarmee je uiterst gemakkelijk je weg naar IRC kan vinden en automatisch op het juiste kanaal terecht komt waar veel Fok!-Hattrick users zitten.
Ja leuk, maar wat heb ik eraan?Voordat ik hier een promotiepraatje ga houden, wil ik allereerst zeggen dat je het gewoon maar eens moet proberen. Het is een chatprogramma waarin je gemakkelijk met je Fok!-Hattrick collega's kan overleggen. Ook kan je via de menu's hattrick gegevens bekijken: Wie traint wat? Welke divisie speelt iemand? Wat is een match ID van iemand? Wie heeft er een Ht-arena site? Van alles wat.
Het is dus veel practischer dan een "kale" mIRC. Bovendien is het een goede aanvulling op het forum.
Ja maar ik snap nix van IRCDat is niet erg, installeer het programma maar en kijk er maar naar.. Het is erg simpel te gebruiken: Als je Hattrick kan spelen, dan kan je dit zeker!
Waar vind ik dat script?Op
http://www.fokhattrick.nl/irc/setup.exe
Waar kan ik terecht met vragen?Bij Johan-Derksen maar ook bij alle anderen op IRC...
Het is er geregeld druk, dus neem maar eens een kijkje.
En is dit script volmaakt?Nee joh, hoe kom je daar nou weer bij. Het is een eerste opzetje... JD zal af en toe wat updates produceren en hier plaatsen... Als je die downloadt/installeert dan zal het script steeds beter worden.
Succes!
PS Het installeren kost je nog geen 30 seconden. Het is een aanvulling op je Hattrick-genot. Laat deze kans niet liggen.
PS PS Check ook goed de helpfile! Die is er niet voor niets
![]()
Daarin staan alle mogelijkheden nog eens uitgelegd...
Met dank aan MadKow, qyn, sirdalord voor hun rol als test-gebruikers
Fok!-Cup:
Robarka proficiat!Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari