en er kunnen kalkoeneieren uit de hemel vallenquote:Op woensdag 15 september 2004 21:25 schreef qyn het volgende:
Ik kan nog winnen
Wat maakt mij het uit, als er maar bier inzitquote:Op donderdag 16 september 2004 04:39 schreef REFUSED het volgende:
euh, DAT krat
na hele discussies bij de AH weet ik het nog steeds zeker, het krat -> dat krat
knackebrod is zweeds, friendly?quote:Op donderdag 16 september 2004 07:28 schreef Johan-Derksen het volgende:
een AH in Finland?
Das nieuw voor me...Knackebrod in de aanbieding?
jij... jij... discriminateur!quote:Op donderdag 16 september 2004 13:23 schreef Johan-Derksen het volgende:
jaja, het gaat om het idee...
ik stem voor op neutraal terrein, wel zo eerlijkquote:Op woensdag 15 september 2004 21:24 schreef Johan-Derksen het volgende:
Paralympic Tricycle Team - FC The FFF'ers
Locatie nader te bepalen, lijkt me zo...
ik stem ook voor en stel hierbij mijn rkc stadionnetje van 17k man ter beschikking. Ik en mijn mammie zorgen voor de cateringquote:Op donderdag 16 september 2004 13:36 schreef REFUSED het volgende:
[..]
jij... jij... discriminateur!
niet alle scandinaviers zijn gelijk
[..]
ik stem voor op neutraal terrein, wel zo eerlijk
lees het vorige topic nog maar eens goed doorquote:Op donderdag 16 september 2004 19:14 schreef nicomart het volgende:
Tricycle Team - FC The FFF'ers 1-3
het valt niet tegen toch, grump?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:37 schreef Grumpey het volgende:
Dus als ik het goed begrijp posten jullie hier alle wedstrijden, en dan quote iedreen deze, en vult deze in....
en de tussenstand geven jullie ook hier in dit topic hoop ik? ben benieuwd of ik hier hoge ogen in kan gooien
t mag ook op de sportfinnequote:Op donderdag 16 september 2004 14:06 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik stem ook voor en stel hierbij mijn rkc stadionnetje van 17k man ter beschikking. Ik en mijn mammie zorgen voor de catering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |