quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
quote:ik heb de fedleden in 2 categorieen verdeeld: die met een ht-arena site, en die zonder. Dan is het makkelijker om elkaars ht-arena site te vinden The_Hives is voortaan mede verantwoordelijk voor de OP. Ook komrad had interesse, maar vanwege zijn werk is hij niet zoveel meer online. Bovendien was The_hives online toen ik echt hulp nodig had. Zijn eerste werk is te aanschouwen bij de managerlijst, alwaar hij nieuwe managers heeft toegevoegd en ook wat trainingen heeft toegevoegd. Voortaan moeten nieuwe managers vermelden wat ze trainen(al ben ik dat nog vergeten te vermelden)
DE ACTIE VAN KOEIquote:Hives
Koei-Award staat voor domste actie/uitspraak van het seizoen.
DE ACTIE VAN QYN:quote:qyn deze actie dus, Koei zelf omdat hij dacht dat hij een deadline had, hij had geboden en was op irc helemaal blij dat hij hem zo goedkoop had. Wij moesten allemaal al kijken enzo. Totdat iemand zei dat de deadline pas een dag later afliep . Toen had hij hem dus niet
TWEEDE ACTIE VAN KOEIquote:Joralf
qyn heeft mn speler!!!! Woei!!!!
Wat een ei he.... 125k voor zo'n noob bieden, door 'per ongeluk' te klikken
Gomarus Fresco (37802087)
19 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 430
Loon: 640 ¤/week
Eigenaar: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
Doelpunten in carrière: 2
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 2
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
DE REACTIE VAN JORALFquote:Madkow
Je bent er even niet en er worden gelijk weer allemaal ouwe 'koeien' uit de sloot gehaald
Ik ben wel blij dat ik niet meer de enige ben die genomineerd is enzo, goed bezig qyn
Zo heb ik vorig seizoen ook een speler van een maat van me gekocht omdat ik zo vriendelijk was een bod uit te brengen.......
waar vervolgens niemand meer overheen boodt
quote:Joralf - dinsdag 7 december 2004 @ 11:36
Whahahahaa Ik lig iedere keer weer dubbel
*hopelijk ga ik zelf niet ooit ook zoiets doms doen... *
quote:
volgende week is het:
nicomart-raffie
wint nicomart, dan is hij door, omdat zijn doelsaldo beter is dan dat van engessa. speelt nicomart gelijk of verliest hij, is engessa door
wedstrijden die nog gespeeld zijn maar hier boven niet zijn beschreven, hebben geen belang meer. Ze mogen gespeeld worden en ze worden ook bij de stand opgeteld, maar het is geen belang meer voor plaatsing o.i.d
quote:Op donderdag 9 december 2004 11:20 schreef Joralf het volgende:
Dat is niet helemaal correct, want als nicomart wint met 1-0 is hij door, maar met 2-0 hebben ze een gelijk doelsaldo en dan kijken we naar uitslag en die is 1-1.....
DE UITELG VAN JORALFquote:Sir_Dalord
wat heb jij gedronken joralf
quote:Joralf - donderdag 9 december 2004 @ 11:25
ik zat doelpunten voor bij doelpunten tegen op te tellen en als nicomart dan met 2-0 zou winnen en je telt dat bij zijn doelpunten tegen op dan is het doelsaldo gelijk
Joralf komt toch wel dicht bij he ?????quote:Komrad
We moeten nu nog een derde genomineerde hebben, maar het seizoen is nog lang
mwah, het is een goed positiespel van 18, maar ik raak hem maar niet kwijtquote:Robarschreef - donderdag 9 december 2004 @ 09:34
[bijdehande mode]
Als je zelf al zegt dat het een kutspeler is !!!!!
[/bijdehand mode]
thnxquote:Nog gefeliciteerd met Ajax!
He heb trouwens die tuchtzaak waar ik het gisteren over had waarschijnljik wel gewonnen.
Die mensen van de KNVB hebben we (ik een leider en een ander bestuurslid) helemaal ingepalmd!
Ze lulden helemaal met ons mee.
En ik was nog net op tijd thuis ook voor Ajax!!!
Tijd voor meer fysio's zou ik zeggen.quote:*ontopic
Had begin deze week drie blessures, gaat erg hard de laatste tijd......
Nu is er door de oefenwedstrijd weer 1 bijgekomen, geen basisspeler, maar wel een aardige reservespits...! Gelukkig kan mijn beste verdediger wel gewoon spelen. Hij is wonderbaarlijk genoeg binnen een week genezen. Dit is echt een pak van mijn hart, want ik heb hem echt nodig in het vervolg van de competitie! Helaas kan ik nog niet beschikken over een reserveverdediger en mijn eerste keeper, maar mijn tweede keeper is een waardige vervanger.
Euhm... dat was sd zijn opmerking, als je goed gelezen hebt:quote:Op donderdag 9 december 2004 12:06 schreef Robar het volgende:
EDIT:
ow ja, het feit dat hij dacht niet de slechtste te zijn in de FOK!cup en na een goede berekening er achter kwam dat wel te zijn, is toch ook wel een nominatie waard?
no offense Joralf
quote:<sirdalord> JORALF!
<Joralf> ja?
<sirdalord> je bnet niet de slechtste!
<sirdalord>
<Joralf> lol
<Joralf> wie dan?
<sirdalord> spletterpikkies heeft hetzelfde doelsaldo, alleen minder gescoord
<Joralf> woei!!!!
<Joralf> ik own
<sirdalord> ow
<sirdalord> wacht
<sirdalord> hij heeft wel een punt
<sirdalord> je bent wel de slechtste
<Joralf> whahahahaaa
<komrad> DECEPTIE
DIe laatste opmerking gaat je wel een paar kicks kosten van qyn, maar of je in aanmerkingkomt voor een nominatie hangt ook af van de domme acties die nog komen.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:31 schreef Joralf het volgende:
jaaaaa
maar het laatste was dus niet waar.... mjah... de rest was ook al uberdom dus.... doe maar een nominatie... en waar blijft mn slechtste fokcupper award nou? En die 100.000 euro?
Ow wacht... die heb ik al van qyn gehad
Maar je geloofde hem welquote:Op donderdag 9 december 2004 13:24 schreef Joralf het volgende:
[..]
Euhm... dat was sd zijn opmerking, als je goed gelezen hebt:
[..]
Dankje voor het complimentquote:Op donderdag 9 december 2004 13:40 schreef Robar het volgende:
[..]
Maar je geloofde hem wel!!
Maar de berekening is al een nominatie waard!
Je hebt me hartelijk laten lachen....!
Ik wil mezelf liever niet de dood in lachen joralf, maar dit vergroot je kans op ene nominatie idd welquote:Op donderdag 9 december 2004 13:44 schreef Joralf het volgende:
[..]
Dankje voor het complimentEn wat als ik er nu bij vertel dat ik Natuur & Sterrenkunde studeer aan de Universiteit Utrecht en 2 vakken met pure wiskunde krijg
lach je dan nog harder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |