Na enkele voorbereidende meetings in huize qyn, staat er nu een heuse officiele
FOK-HATTRICK-MEETING op het programma.
De helden die zeker komen:
qyn...................... ![]()
MadKow............. ![]()
Grumpey............ ![]()
TimmyASD........ ![]()
Hives................... ![]()
Sirdalord............. ![]()
Johan-Derksen. ![]()
Verbal-Kint.......... ![]()
Lortnoc................ ![]()
SuperWeber weet bijna zeker dat hij ook zal komen, maar kan het nog niet formeel toezeggen...
Waar?In Nijmegen
Wanneer?Zondag 7 november
Wat doen?We verzamelen om 13.30 uur op het station in Nijmegen.
Vanuit daar zullen we naar een kroegje lopen. Laatkomers kunnen per telefoon van me horen hoe ze daar komen. Eenieder krijgt deze informatie ook nog per mail.
Dan gaan we rond 15.00 uur met de bus naar Nijmegen-zuid-west
Daar gaan we, voor de liefhebbers, 1 heat karten. Dit zal 13 euro bedragen...
Deelname is natuurlijk vrijblijvend, er is immers ruimte genoeg om ook gewoon te kijken.
In verband met de organisatie, wil ik wel graag vooraf weten of je hier aan mee zal gaan doen.
Rond 17.30 uur gaan we weer met de bus naar een restaurant in het centrum van Nijmegen.
Dit is een pizzaria die heel goed te betalen is. Indien je niet zo kapitaal-krachtig (lees: rijk) ben, dan heb je voor minder dan 10 euri je buik al vol. Natuurlijk kan je het zelf zo gek maken als je wil.
Vervolgens gaan we lopend naar een internet-cafe. Dit zal zijn rond 19.00 a 19.30 uur.
Daar zijn 35 computers aanwezig, alleen reserveren is niet mogelijk. Volgens de eigenaar is er dan zeker plek genoeg. We kunnen dan zelf kijken wie er wel achter een pc wil en wie niet. De persoon die de pc "huurt", betaalt 3 euro per uur aan die gasten daar.
Ieder zal zijn eigen wedstrijd willen zien. De aanvang van die wedstrijden ligt tussen 20.00 uur en 21.00 uur.
De meesten van ons moeten ook weer met de trein of auto naar huis. Daarom zal het langzaam wat rustiger worden in dat cafe. Het internet cafe sluit uiterlijk om 0.00 uur.
Als er daarna nog mensen zich geroepen voelen tot het bezoeken van een kroeg, wens ik ze veel plezier... Ik moet helaas de dag erna werken en zal dan dus richting huis vertrekken.
Mensen die bij mij willen blijven slapen, moeten wel beseffen dat ze de volgende dag om half 8 moeten zijn opgedonderd Regel dit allemaal op tijd...want ik doe niets
Kosten?Hou met de volgende kosten rekening:
* reiskosten naar Nijmegen
* 2x2 strippen met bus naar karten en terug
* 13 euro voor karten (niet verplicht)
* ongeveer 10 euro voor het avondeten
* een paar euri voor het internetcafe (indien je de pc alleen neemt: 3 euro per uur)
* 378 euro voor drankjes zo links en rechts
Inschrijven?Hoe kan ik me inschrijven?
Aangezien ik een aantal reservering zal bevestigen en voorbereidingen tref, wil ik van te voren weten wat ik kan verwachten.
Daarom vraag ik iedereen om de volgende gegevens naar mij te e-mailen indien je van plan bent te komen:
Naam:
Nickname:
Plaats:
Vervoer:
Mobiel telefoonnummer:
Karten: Ja of nee Inschrijven kan uiterlijk tot en met donderdag 4 november. Indien je je later aanmeldt, kan ik helaas niet garanderen dat er plek is bij karten/eten enz.
Stuur deze gegevens a.u.b. per email aan me op: info@johan-derksen.nl
Alvast bedankt.
Het gaat een gezellige dag worden, daar ben ik van overtuigd.
Mochten er in de tussentijd vragen zijn, neem dan per email/forum of irc contact met me op.
Mijn mobiele nummer zal ik een paar dagen voor de meeting bekend maken.
![]()
..........
![]()
...........
![]()
............
![]()
........................................
![]()
..............
![]()
.........
![]()
....
![]()
..........
![]()
...............
![]()
.........