quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
quote:De thuisploeg won de wedstrijd door een walk-over, omdat de bezoekers niet in staat bleken minimaal 9 man op te stellen. Het publiek zag er ondanks deze overwinning teleurgesteld uit. De eindstand was 5 - 0.
2x lezen helptquote:Op woensdag 29 december 2004 18:38 schreef Helmunt het volgende:
[..]
krijgen mijn spelers wel training nu?
Ik ben de thuisploeg dus, wel met 11 man op het veld.
Ik weet hetquote:Op woensdag 29 december 2004 18:43 schreef One_conundrum het volgende:
One_conundrum met K.F.C. Minnertsga (145125)
voor jou geldt hetzelfde.quote:Op woensdag 29 december 2004 18:57 schreef JJHelder het volgende:
JJHelder met FC The Warriors(509249)
ik train vleugelspel (als enige geloof ik zo'n beetje)
heb je dat meteen kunnen regelen?quote:Op woensdag 29 december 2004 19:24 schreef komrad het volgende:
Ik heb met 1-2 van de fin (III) verloren In de hele 2e helft 1 event, mijn tegenstander kreeg geel. Is dat ook een record??
VOlgende week speel ik uit tegen een noorse IV'er, waar ik ook al eens tegen gespeeld heb. Eens kijken wat dat oplevert.
The teams went for a half-time break at 1 - 4. Vitussa held the ball, with a clear 82 percent possession rate.quote:Op woensdag 29 december 2004 19:24 schreef komrad het volgende:
Ik heb met 1-2 van de fin (III) verloren In de hele 2e helft 1 event, mijn tegenstander kreeg geel. Is dat ook een record??
Nee maar even gemaild en het was goed. Dus morgen uitdagen en dan is het goedquote:Op woensdag 29 december 2004 19:32 schreef The_Hives het volgende:
[..]
heb je dat meteen kunnen regelen?
quote:Op woensdag 29 december 2004 18:47 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik weet het. Volgende week update ik hem, dan sta je erbij. heb nog geen tijd gehad, ook voor de rest niet
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |