quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
quote:De thuisploeg won de wedstrijd door een walk-over, omdat de bezoekers niet in staat bleken minimaal 9 man op te stellen. Het publiek zag er ondanks deze overwinning teleurgesteld uit. De eindstand was 5 - 0.
2x lezen helptquote:Op woensdag 29 december 2004 18:38 schreef Helmunt het volgende:
[..]
krijgen mijn spelers wel training nu?
Ik ben de thuisploeg dus, wel met 11 man op het veld.
Ik weet hetquote:Op woensdag 29 december 2004 18:43 schreef One_conundrum het volgende:
One_conundrum met K.F.C. Minnertsga (145125)
voor jou geldt hetzelfde.quote:Op woensdag 29 december 2004 18:57 schreef JJHelder het volgende:
JJHelder met FC The Warriors(509249)
ik train vleugelspel (als enige geloof ik zo'n beetje)
heb je dat meteen kunnen regelen?quote:Op woensdag 29 december 2004 19:24 schreef komrad het volgende:
Ik heb met 1-2 van de fin (III) verloren In de hele 2e helft 1 event, mijn tegenstander kreeg geel. Is dat ook een record??
VOlgende week speel ik uit tegen een noorse IV'er, waar ik ook al eens tegen gespeeld heb. Eens kijken wat dat oplevert.
The teams went for a half-time break at 1 - 4. Vitussa held the ball, with a clear 82 percent possession rate.quote:Op woensdag 29 december 2004 19:24 schreef komrad het volgende:
Ik heb met 1-2 van de fin (III) verloren In de hele 2e helft 1 event, mijn tegenstander kreeg geel. Is dat ook een record??
Nee maar even gemaild en het was goed. Dus morgen uitdagen en dan is het goedquote:Op woensdag 29 december 2004 19:32 schreef The_Hives het volgende:
[..]
heb je dat meteen kunnen regelen?
quote:Op woensdag 29 december 2004 18:47 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik weet het. Volgende week update ik hem, dan sta je erbij. heb nog geen tijd gehad, ook voor de rest niet
![]()
quote:Op donderdag 30 december 2004 00:10 schreef -Raffie- het volgende:
tevens weer een lekker biertje gedrokenhet leven is zo mooi
En tvp.quote:1-0 Ion Niculae (9)
2-0 Vlad Mihut (28)
2-1 Martin Pau (30)
2-2 Jaimy Kampstra (75)
2-3 Cor Grimmelikhuijsen (110)
Ik speelde dus uit.
Viel mee toch, je ging al snel aan de colaquote:Op donderdag 30 december 2004 00:10 schreef -Raffie- het volgende:
7-0 gewonnen:D tevens weer een lekker biertje gedroken
het leven is zo mooi
Enige probleem is zijn leeftijd. Als hij geblesseerd raakt, raakt hij moeilijk weer fit. Maarja als het een beetje goed gaat, heb je na volgens seizoen genoeg geld om een andere spits te kopen. Dus het is net wat voor risico je wilt lopen.quote:Op donderdag 30 december 2004 02:17 schreef ASSpirine het volgende:
kunnen jullie even helpen mijn spitsen te kiezen?
bij HAM geven ze een betere waardering dan degene die ik nu gebruik
-------------------------------------------------------------
Steijn Monshouwer (47455684) 1
29 jaar, zwak in vorm, licht geblesseerd, maar kan wel trainen
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een rampzalig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 100
Loon: 560 ¤/week
Eigenaar: Azzez
Waarschuwingen: 0
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: rampzalig
Scoren: redelijk Spelhervatting: goed
-------------------------------------------------------------------
volgens HAM zijn willibrord machielse, Meine coolen en Haaije merelle de beste
de eerste twee hebben maar zwak scoren
terwijl er nog 2 andere redelijk scoren hebben
help me hier even mee, thanks
naar mijn bescheiden mening heeft ie ze al gekocht, herr Hivesquote:Op donderdag 30 december 2004 13:25 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Enige probleem is zijn leeftijd. Als hij geblesseerd raakt, raakt hij moeilijk weer fit. Maarja als het een beetje goed gaat, heb je na volgens seizoen genoeg geld om een andere spits te kopen. Dus het is net wat voor risico je wilt lopen.
Hoeveel geld heb je te besteden over voor een spits?
je hebt alles gehaaldquote:Op donderdag 30 december 2004 08:24 schreef R_B het volgende:
Doelstelling vorig seizoen
- Goede aanvaller kopen --> Gedaan
- Stadion uitbreiden--> Gedaan (nu voor de 2e keer dit seizoen)
- Goede verdediger kopen --> Gedaan
- Bij de top 4 meedraaien --> gedaan (wordt zelfs kampioen)
Doelstellingen nieuw seizoen:
** Aan de hand van in wat voor soort league ik kom hangt het natuurlijk af of ik bovenin of onderin meedraai...ik ga zelf alleen eerst voor handhaving...
** paar goeie spelers verkopen
** paar hele goeie trainnees in huis halen
** Team eigenlijk nog meer versterken
Jullie al doelstellingen gesteld?
ach so, bin ich es nicht gut an t observeren? Was bin ich ein dumpfköpf.quote:Op donderdag 30 december 2004 13:26 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
naar mijn bescheiden mening heeft ie ze al gekocht, herr Hives
Ik glaube es schon. Aber kann der Assperinie uns vielleicht mit mehr Auskunft erfreuen?quote:Op donderdag 30 december 2004 13:31 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ach so, bin ich es nicht gut an t observeren? Was bin ich ein dumpfköpf.
Was ist das fräge jetzt? Welches spieler ins manschaft must?
naturlich, ich kan nur mal das Äußerung auf internet suchenquote:Op donderdag 30 december 2004 13:43 schreef The_Hives het volgende:
Verdam nu mal, deine Deutsch ist sehr gut!!!!
Aber Her_dalord.....quote:Op donderdag 30 december 2004 13:48 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
naturlich, ich kan nur mal das Äußerung auf internet suchen
quote:Op donderdag 30 december 2004 14:02 schreef komrad het volgende:
Ik ben gvd geen duitser, ga hier niet een beetje duits lopen spreken.
mIRC sagt: Herr_daHerrquote:
quote:Op donderdag 30 december 2004 14:04 schreef R_B het volgende:
Aber die deutsche leute in dein team mussen die geschaftsfuhrer doch verstanden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |