eenschquote:
2 - 2 met de rust.. toch wel jammerlijk..quote:Op zondag 23 mei 2010 21:21 schreef DeHovenier het volgende:
Ik sta met 3-1 voor, als dit doorzet kom ik weer boven de degradatiestreep
inmiddels 2 - 5 voor.. de wedstrijd lijkt wel redelijk in de tas.. maar goed je weet het maar nooit met de ME..quote:Op zondag 23 mei 2010 21:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
2 - 2 met de rust.. toch wel jammerlijk..
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:17 schreef Kirov het volgende:
Mijn directe concurrent heeft 3 punten gemorst. Nu al 5 punten spelingNu nog 3 punten achter.
Vleugelspelers met hoog positiespel, verdedigers ook een beetje positiespel, aanvaller op verdedigend met wat positiespel. Ik haal met 2 middenvelders zo formidabel middenveldquote:Op zondag 23 mei 2010 23:31 schreef DeHovenier het volgende:
4-1 gewonnen waardoor ik nu 6e sta, maar de nummers 4,5 en 6 hebben allemaal 7 punten dus het kan ieder moment veranderen
En m'n nieuwe spits heeft z'n 1e goal gemaakt
Iemand een idee hoe ik een hogere middenveld kan halen? Ik heb 3 wereldklasse spits met een tsi van minstens 23k, maar ik haal steeds een matig middenveld.
wilde net gaan kijken of het geholpen heeft om een keer spelers op te stellenquote:Hattrick announces:
Hattrick is down for a scheduled maintenance. Transfers are extended.
Alleen uitbreiden als je stadion een aantal keer is uitverkocht. Daarna kun je het stadion uitbreiden aan de hand van bepaalde verhoudingen (die ik nu even niet weet).quote:Op zondag 23 mei 2010 23:23 schreef StijnDa het volgende:
7-0 Gewonnen vandaag, waardoor ik boven de promotiestreep kom te staan
Mijn stadion heeft nog de standaard-aantal-plaatsen, is het verstandig om bijv. wat VIP plaatsen bij te bouwen?
Kijk dan ff op alltidquote:Op maandag 24 mei 2010 08:21 schreef The_Hives het volgende:
[..]
wilde net gaan kijken of het geholpen heeft om een keer spelers op te stellen
ai das klote..quote:Op maandag 24 mei 2010 10:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Kijk dan ff op alltid
Mn beste trainee gisteren eraf met +3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |