Ha, baas, deze week is er nu eens niets gebeurd voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:53 schreef Jonks het volgende:
hoe waren jullie trainingsverslagen na de jeugdwedstrijden?
mijne zei niet veel... :/
quote:een klein overzicht met wat voorlopige & voorzichtige conclusies ter bevordering van de discussie alhier:
PS: het is handiger als iedereen hier de NEDERLANDSE versie van het rapport doorgeeft...
PPS: zie topic over trainingsrapporten voor een overzicht van deze tips
PPS: Ik denk dat het overzicht wat betreft de zinnen aardig compleet is
introductie, 'algemeen' karakter/talent?
-Hoor eens, xxxx xxxx is xx jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
-Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. -Hij zegt dat hij xxxx xxxx heet en xx jaar oud is.
-Terzake. De kandidaat van deze week is xx jaar en heet xxxx xxxx.
-Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is xxxx xxxx en hij is xx jaar.
-Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. xxxx xxxx is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij xx jaar.
-xxxx xxxx heeft volgens mij potentieel. Hij is xx jaar en lijkt iets extra's te hebben.
-Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is xx jaar en heet xxxx xxxx.
Het is voor mij nog volstrekt onduidelijk of er verschil in betekenis zit tussen deze intro's, en wat dan eventueel de volgorde zou moeten zijn.
multiskill, gemiddeld niveau alle skills?
-Ik zou zeggen dat het een xxxx allrounder is.
-Zijn overall vaardigheden zijn xxxx. Dus wellicht is hij wat voor ons.
-Zijn vaardigheden overall? Die zijn op dit moment xxxx volgens mij.
huidig niveau (specifiek per skill)
-Deze speler is xxxx in Passen op dit moment in zijn loopbaan.
-Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel ongeveer xxxx zijn.
-Zonder verdere training denk ik dat hij xxxx zal blijven Positiespel.
potentieel niveau (specifiek per skill)
-Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Passen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens xxxx kunnen worden.
-Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen xxxx in Vleugelspel worden voordat hij bij het eerste komt.
-Coach dit jongetje goed en je krijgt een spelertje die in 'no time' xxxx op het gebied van Positiespel wordt!
karakter/talent (specifiek per skill)
-Kijken we naar zijn Vleugelspel-vaardigheden, dan is deze jongeman xxxx.
-Volgens mij is deze speler xxxx op het gebied van Scoren.
-Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Passen, dan zou deze jongen wel eens xxxx kunnen zijn.
DE NIVEAUS tot nu toe:
introductie, 'algemeen' karakter/talent?
Echt talentje
Toekomstige ster
Onder de indruk
Talentje
Potentieel, iets extra's
Interessante kandidaat
Terzake
karakter/talent (specifiek per skill)
Topklasse
Klasse
Getalenteerd
Bemoedigend
Twijfelachtig
Hopeloos
huidig niveau (specifiek per skill)
Redelijk
Matig
Zwak
Slecht
Waardeloos
Rampzalig
potentieel niveau (specifiek per skill)
Uitstekend
Goed
Redelijk
Matig
Zwak
multiskill, gemiddeld niveau alle skills?
Redelijk
Matig
Zwak
Slecht
Waardeloos
quote:Dag,
Sorry chef, deze week was ik er echt met m'n hoofd niet bij. Er waren wat problemen thuis, weet je. Ik heb dus niet meteen iets te melden.
Ziezo, veel plezier nog vandaag, en de groeten aan het vrouwtje!
quote:Hoi! Ik hoop dat je een goede week hebt gehad?
Het spijt me echt, man. Ik had deze hele week thuis gezeur aan m'n kop - die tijd van de maand - dus ik heb helaas geen praktische nieuwe informatie voor je.
Corné Mullens: Laat me je één ding over hem vertellen - hij heeft meer natuurlijk talent dan welke andere speler in het team.
Corné Mullens: In de wedstrijd van deze week speelde hij dicht bij zijn maximale kunnen. Heel goed gedaan!
Sytse van Hoof: Als de andere jongens niet weten hoe ze ergens over moeten denken, vragen ze hem om zijn mening.
Die Corné had ik als aanvaller naar de vleugel, dus ik ga hem komende wedstrijd als gewone aanvaller zetten, eens kijken wat hij dan doet...quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:22 schreef maniack28 het volgende:
Corné Mullens => Die zit dus bijna al maximaal..
Sytse van Hoof => Die heeft goed leiderschap ofzo
quote:Tijd voor onze wekelijkse babbel!
Rustig weekje gehad, baas. De spelers doen hun best, maar meer valt er niet echt over te zeggen.
Er zit echt wel talent in Lucas Crijne. Hij heeft duidelijk groeimarge, maar of hij een ster kan worden, valt nu nog niet te zeggen.
Meer heb ik niet te vertellen. Tot nog eens.
Echt irritant inderdaad. Ik kan mijn 2e en 3e scout niet bellen... Hij zegt dat ik ze al gebeld heb terwijl dat niet waar is...quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:41 schreef the_undertaker het volgende:
Wat een drama qua bugs dat nieuwe jeugdsysteem. Ok.. nieuw systeem kunnen fouten inzitten. Maar ding zit echt vol met bugs![]()
Het probleem is idd nog niet verholpen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Echt irritant inderdaad. Ik kan mijn 2e en 3e scout niet bellen... Hij zegt dat ik ze al gebeld heb terwijl dat niet waar is...
Reinoud Gosselink zal dus wel veel leiderschap hebben, Jacco Aupperlee een vervelend karakter. Met die eerste opmerking kan ik weinig, behalve dat hij goed in vorm is (heeft vorm Redelijk/Passable)?quote:I'm sure you noticed that Reinoud Gosselink had an unusually good game this week. Let's hope he can learn how to play more consistently at that level.
Jacco Aupperlee has a very rough attitude, both on and off the pitch. That could get him into trouble…
He's just a boy, but still Reinoud Gosselink has a very commanding presence on the field. The other kids look up to him.
Vorm staat er toch gewoon bij bij je jeugdspelers?? Maar goed, ik zou anders ook niet precies weten wat ze ermee bedoelen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:07 schreef Verbal_Kint het volgende:
Lennox, moet je kunnen winnen.
Zo te zien verlies je mid niet zo dramatisch, met je def hou je zn aanval makkelijk tegen. Vooral omdat je thuis speelt moet t goed kunnen. Lekker counteren
Ik had dit als trainingsupdate voor de jeugd:
[..]
Reinoud Gosselink zal dus wel veel leiderschap hebben, Jacco Aupperlee een vervelend karakter. Met die eerste opmerking kan ik weinig, behalve dat hij goed in vorm is (heeft vorm Redelijk/Passable)?
dat is wel een goeie ja.. zo zomaar kunnen iddquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:51 schreef Lennox het volgende:
Specialiteit die door weertype gunstig is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |