quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
mwah in het vorige topic zaten er nog een paar leuke tussenquote:Op maandag 24 januari 2005 11:08 schreef Johan-Derksen het volgende:
6 award voor 60 leden, waarvan hooguit de helft actief op het forum...
Lijkt me een redelijk gemiddelde
wel grappig dat dat ook de enige mensen zijn die hier posten.......quote:Op maandag 24 januari 2005 11:16 schreef Joralf het volgende:
Koei-award --> qyn (" per ongeluk" bidden op mijn superslechte traineeweg 125k, toch qyn?
)
Maradona-award --> qyn (altijd online)
De Az-award --> komrad (kampioen geworden en goed bezig met trainees)
De RBC-award --> ASSpirine (spreekt voor zich, toch???)
De Max-Phillip Freiherr Spiegel von und zu Peckelsheim-Award --> JD (Jan Jacob Schoonderwoerd den Bezemer )
De Niels Kokmeijer award --> JD (niet klagen, wie te hard traint, moet op de blaren zitten)
Heb jij nog een uitstekend winger met matig passen?quote:Op maandag 24 januari 2005 11:29 schreef ASSpirine het volgende:
Doelstellingen
- Promoveren
- Sterren: 31 (momenteel op 25,5)
- Nieuwe coach
- minstens een uitmuntende vleugel hebben
- Geen schulden meer- en elke thuiswedstrijd (competitie) minstens 10.000 toeschouwers
daar heb je op zich wel gelijk in.quote:Op maandag 24 januari 2005 11:32 schreef Tim_G het volgende:
[..]
wel grappig dat dat ook de enige mensen zijn die hier posten.......of heb je ze echt alle 60 doorgenomen en de prestaties vergeleken??
![]()
Je bent nog te vroegquote:Op maandag 24 januari 2005 11:33 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Heb jij nog een uitstekend winger met matig passen?
Euhm... om eerlijk te zijn, nee.... maar ja... sommige mensen hoor je nooit wat van dus die ga ik echt niet allemaal opzoekenquote:Op maandag 24 januari 2005 11:32 schreef Tim_G het volgende:
[..]
wel grappig dat dat ook de enige mensen zijn die hier posten.......of heb je ze echt alle 60 doorgenomen en de prestaties vergeleken??
![]()
Ik moet er 1 of 2 voor komende donderdag hebbenquote:Op maandag 24 januari 2005 11:36 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Je bent nog te vroeg
kheb wel een uitstekende met helemaal geen bijstats
maar die train ik gewoon verder, moet toch ooit die uitmuntend halen hé
als het zover is dan laat ik het wel weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |