Haha okee danquote:Op zondag 30 april 2006 22:42 schreef twi het volgende:
Degene die het topic het eerste mist, maakt hem openom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
3-0 gewonnen, op naar VIIIom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben vrijwillig in de 7 gebleven, tenminste zo kan je dat wel zeggen.quote:Op zondag 30 april 2006 22:31 schreef komrad het volgende:
speel je nog VII Assp?
ik dacht dat je al in de VI zatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Gauke Pieter Schinkel (66050809)
21 years, solid form, healthy
A pleasant guy who is balanced and dishonest.
Has poor experience and weak leadership abilities.
Speciality: Head
Nationality: België
Total Skill Index (TSI): 8 620
Wage: 4 040 €/week
Owner: Black and Blue
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: excellent Goalkeeping: disastrous
Playmaking: brilliant Passing: poor
Winger: poor Defending: poor
Scoring: poor Set Pieces: passable
quote:30-04-2006 Het nieuw seizoen goed begonnen!
Het nieuwe seizoen is weer begonnen en Red Daemons gaat dit seizoen voor de titel! Met twee nieuwe aanvallers, twee nieuwe jeugdspelers en een nieuwe coach hoopt het bestuur dat deze doelstelling werkelijkheid wordt.
"Toch verliep de wedstrijd niet geheel naar wens. We konden geen kansen creëeren en we scoorden pas laat in de wedstrijd. Rob Hunt kreeg ook nog rood in de laatste minuut en raakte Karsten Andersen licht geblesseerd", aldus de kersverse coach.
Ja, toen ik nog in X zat. Seizoen 15: 14 gespeeld 42 punten. 52 doelpunten voor; 5 tegenquote:Op zondag 30 april 2006 22:42 schreef twi het volgende:
Degene die het topic het eerste mist, maakt hem openom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
3-0 gewonnen, op naar VIIIom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is het mensen hier wel eens gelukt om alles te winnen? 14 gespeeld, 42 punten?
quote:30-04-2006 Goed begin = halve werk
Witte zakdoekjes, wanklanken op de tribune, spreekoren jegens de trainer? Nee, geen van allen waren te zien of horen in de Tribute to Krayn Arena. De trouwe schare bleef er nog steeds achter staan en zijn overtuigd dat de counter Krayn's Eleven een gouden toekomst zal brengen. "Misschien dit jaar het lachertje van de competitie, maar volgend jaar zullen we sowieso terug slaan" Aldus een strijdlustige supporter.
Coach Krayn was niet bereikbaar voor de pers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop