quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
Dat zie je aan het feit dat er bij 300 reacties automatisch een slotje op gaat. Als jij dus ingesteld hebt dat je 25 reacties per blz wilt zien, dan is dat 12*25 = 300 posts als de laatste vol is, dus ja daar kan je het aan zien. Maar bij mij is dat na 6 pagina's (nou ja, de laatste reactie staat op de 7e pagina, maar dat komt omdat de OP niet meeteld bij de reacties, dus jouw laatste post staat op pagina 13)quote:Joralf waar zie je aan dat dit topic vol zit? die 12 pages is dat altijd een goede indicator o.i.d?
Yep dat is ook wel weer zo, ik heb deze week conditie moeten trainen voor een tweetal middenvelders.... aan de andere kant, heb je volgende week maar 1 wedstrijd, dus kan ik maar 3 trainees trainen en niet 6 zoals normaal....quote:Op vrijdag 28 januari 2005 08:49 schreef Patron het volgende:
Ik zou zeggen laat het afhangen van je komende wedstrijden, eigenlijk is het zo zonde van je "scoring" training!
Nooit op algemeen trainen. Dit geeft alleen maar invloed op de voorgrond vorm maar niet op de achtergrondvorm. Deze blijft gewoon staan. Je kan het beste gewoon een normale training pakken en de vorm gaat vanzelf weer naar zn oude niveau. Algemeen trainen is zonde van de training.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 08:37 schreef Joralf het volgende:
Meteen maar even een vraagje.... ik ben nu op het gewenste peil qua conditie.... is het dan handig om 1 week algemeen te trainen zodat de vorm beter wordt? Of werkt dat niet ?
En:quote:Nicola Di Domenico
TSI = 670 , 18 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
Edit - De goed en redelijk conditie heb ik er vannacht gratis bij gekregen door trainingquote:Mirosław Gorzkowski
TSI = 1 450 , 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider [Krachtig]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
Wat is voorgrond en achtergrond vorm dan? Daar heb ik nog nooit van gehoord. En mn oude vorm.... tsja.... jij wilt niet weten wat voor vormdaling ik de afgelopen weken heb gehad.... volgens mij was dit de beste vormupdate in 4 weken (+3/-5) En dat terwijl ik alleen deze week conditie trainde en de weken daarvoor gewoon scoren.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 08:51 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Nooit op algemeen trainen. Dit geeft alleen maar invloed op de voorgrond vorm maar niet op de achtergrondvorm. Deze blijft gewoon staan. Je kan het beste gewoon een normale training pakken en de vorm gaat vanzelf weer naar zn oude niveau. Algemeen trainen is zonde van de training.![]()
'quote:Op vrijdag 28 januari 2005 08:53 schreef Joralf het volgende:
[..]
Wat is voorgrond en achtergrond vorm dan? Daar heb ik nog nooit van gehoord
*OT* Wanneer krijgen we een slowchat???
Weer een hattricker tevreden gesteldquote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:05 schreef avw1982 het volgende:
Lees over de vorm even hier: http://www.databased.at/h(...)orm_nl.asp?file=form
Weer op een andere site staat dit:
De vorm van m'n spelers is slecht! Wat kan ik hieraan doen?
Algemeen trainen (effect is tijdelijk), hogere trainingsintensiteit instellen, zorgen dat je spelers minimaal 1x per week spelen. Verder is het een kwestie van geluk hebben, vormveranderingen zijn onvoorspelbaar.
De vorm stijgt dus tijdelijk en zal later weer teruggaan naar zn oude achtergrondvorm.
Je moet iets doen he op je werk.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:29 schreef Patron het volgende:
[..]
Weer een hattricker tevreden gesteld
op welke niveau moet de rets van de spelers ong zitten qua conditie?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:16 schreef The_Hives het volgende:
verspilling echte training inderdaad. Het kost me ook geld. Maar als ik speler heb met matig conditie, dan kan ik net zo goed meteen degraderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |