Even een vraagje aan alle managers met ervaring op gebied van middenveld..
Omdat ik in een behoorlijk heftige VI terecht kom weet ik nog niet wat ik ga doen, nog een seizoen geld verdienen & vollop handelen, of me versterken en zo snel mogelijk naar V beuken..
Ik ben zelf verdediger trainer en zal 5-3-2 met 3 inners of 5-3-2 met 2 inners en 1 winger + counter spelen.
Counter is mijn specialiteit, maar tegen teams zoals:
Middenveld: slecht (heel laag)
Rechterverdediging: zwak (laag)
Centrale verdediging: redelijk (heel laag)
Linkerverdediging: goed (heel laag)
Rechteraanval: redelijk (zeer hoog)
Centrale aanval: uitstekend (hoog)
Linkeraanval: uitstekend (heel
werkt dat niet zo tof
![]()
Het plan is dan ook om 1 goede spits en 1 leuke nieuwe mid te gaan kopen. De spits komt wel goed, ik weet wat ik wil hebben, nu de middenvelder nog.
Is het handiger om vollop op middenveld te focussen en dan een briljant- wonderbaarlijk spelmaker zonder bijstats met ervaring aan te schaffen, of is het beter om met passing te werken? Ik ken the drill (als je geld hebt is passing altijd beter en versterkt je aanval + AIM rating). Maar ik bedoel.. Wonderbaarlijk met waardeloos passen (echt helemaal kaal) of toch gaan voor zwak passen + zwak def b.v.?
Weet iemand een "efficiente" prijs categorie? b.v. ipv briljant gewoon meteen wereldklasse nemen omdat je voor x euro meer meteen een 2 levels extra pm krijgt of zo'n soort tip
![]()
.
Ik zit ook nog te denken aan de speler van Qyn, uitmuntend pm goed verdedigen.. nadeel is dat die jongen ervaring mist dus als ik 5-3-2 met counter speel staat ie te suffen ivg met een pure pm koning op het middenveld en speel ik 5-3-2 met 3 inners en goldner aanvallend in de verdediging dan is ie er g duur voor zijn lage bijdrage