is wel zo handig nu er cupwedstrijden gespeeld wordenquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:26 schreef TimmyAsd het volgende:
Dacht laat ik hem maar zo snel mogelijk openen
sta verrassend genoeg 1-0 voorquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:31 schreef komrad het volgende:
goed bezig timmy, op het moment dus de 1/16e finales bezig
niet verrassendquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:34 schreef MrMoon het volgende:
[..]
sta verrassend genoeg 1-0 voor
edit: met de rust nog steedsalleen wel minder balbezit (44% tegen 56%)
quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:30 schreef Uddel het volgende:
Ik sta nu op het moment 7-0 voor tegen Nokitel.Net.. heb echt een kloteopstelling gemaakt, maar ik win wel..
En twee goals van m'n aankoop van afgelopen vrijdag.. mijn held.. eigenlijk die van Hives, maar ik heb hem gekocht voor 5k.. hij is echt een held..![]()
![]()
![]()
![]()
BER KONINGS
![]()
![]()
![]()
![]()
feliquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:34 schreef MrMoon het volgende:
[..]
sta verrassend genoeg 1-0 voor
edit: met de rust nog steedsalleen wel minder balbezit (44% tegen 56%)
quote:Kristiansund zag zich gedwongen tot wisselen, omdat Phillip Munkvold na zo te zijn aangepakt niet meer verder kon. 3 weken.... in echte weken 2 (21 jaar)
In de 41e minuut werd Kristiansund-speler Yvo Rautenberg, die schreeuwde van de pijn, op een stretcher van het veld gedragen. 4 weken... in echte weken 2 (18 jaar)
Georges-Olivier Vieillot van Kristiansund moest per brancard van het veld en keerde niet meer terug. 3 weken... in echte weken 4 weken (30 jaar)
Ik wil niet stoken hoor, maar ik zou qyn uh.... snap je?quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:53 schreef maniack28 het volgende:
Hmmmmm.... of qyn heeft schoppers opgesteld... of JD kan beter een ander stadion gaan maken.... want:
[..]
Ik? Schoppers?quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:53 schreef maniack28 het volgende:
Hmmmmm.... of qyn heeft schoppers opgesteld... of JD kan beter een ander stadion gaan maken.... want:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |