quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
JD... mijn spits met de meeste doelpunten heeft er ook maar 8 in liggen.... maar ik heb wel 62 doelpunten gescoord dit seizoen.... en dat vind ik heel mooi.. ik heb dus een allround elftal en lijd niet onder 1 speler die niet in vorm is of geblesseerd isquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:04 schreef Johan-Derksen het volgende:
Netjes hoor...
Ik wou dat mijn spitsen eens leren scoren
quote:Daniel Jonasson (6046279)
26 jaar, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 16 390
Loon: 10 776 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: wereldklasse
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
Hoeveel heeftie derin liggen danquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:58 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik zie trouwens dat mijn Spits Topscoorder van alle Fokkers is geworden
[afbeelding]Go Daniel !!! [afbeelding]
Mwah, niet heel erg... En het bedrag is netjesquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:31 schreef One_conundrum het volgende:
Met gepaste trots presenteer ik u mijn nieuwe verdediger
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat hij zn hele leven trainee is geweest en nooit vast in de basis heeft gestaan. Dit omdat zn vorm nu kut is en omdat zn beste wedstrijd maar 5,5 sterren is terwijl ik genoeg Wereldklasse verdedigers heb gezien met 6,5 als beste weds. Vanmiddag maar eens even kijken hoeveel sterren hij haalt. Hij is trouwens gekocht voor het symbolische bedrag van 2 222 222. Een koopje al zeg ik het zelf.
Vraagje aan JD is conditie belangrijk voor verdedigers en uh dit is toch een koopje?
Dus redelijk of uitstekend conditie scheelt niet een halve ster?quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:01 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Mwah, niet heel erg... En het bedrag is netjes
Goed gedaan
Jamaar ook redelijk lage TSI voor wereldklasse (toch JD). Zou hij minder dan een week geleden zijn gestegen ofzo? Ik bedoel alstie nooit wereldklasse was kan hij ook moeilijk 6 of meer sterren halen...quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:09 schreef Jonks het volgende:
lol, condoom, conditie maakt niets uit, helemaal niets voor de sterren.
Het enige wat het voorkomt is dat je een conditie event krijgt (welke echt heel zeldzaam zijn 1x gehad in 2 seizoenen over ál mijn def spelers.. en die had ook nog eens waardeloos conditie).
Ik vind zijn ervaring wel een beetje laag.. dat verklaard waarom ie zo weinig sterren haalt, maar voor 2.222.222 euro is het zeker een goede deal, gefeliciteerd!
we zijn ook pas bij deel 68quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:39 schreef mark_03 het volgende:
Hattrick op Fok!Nooit geweten
Ben zondag kampioen geworden
quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:43 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
we zijn ook pas bij deel 68
wel gefeliciteerd! wat is je team?
In z'n eerste optreden haalt ie 4,5 ster met zwak in vorm. Wat haaltie dan alsie goed in vorm is 5,5 of 6?quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:31 schreef One_conundrum het volgende:
Met gepaste trots presenteer ik u mijn nieuwe verdediger
[..]
Als niemand zich aandient, doe ik het welquote:niemand die team-van-de-3-weken-wil zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |