Op woensdag 23 februari 2005 16:45 schreef The_Hives het volgende:Het was een zware vergadering:
Team van de week:
Eens in de zoveel weken proberen we één van de Fok! Federatie teams te interviewen. In dit interview stellen we een aantal vragen die zowel over de persoon achter het team schuil en over het team zelf. Elke week mag de geinterviewde een vraag bedenken die wordt meegenomen in het volgende interview.
Het team dat team-van-de-week is, wordt door een uitgebreide commissie gekozen. Dit keer is de uitverkorene
Uddel ![]()
.
Overigens kunnen teams zich ook bij de commissie aanmelden om team-van-de-week te worden. E-mailadres hiervan is: hives@fokhattrick.nl -------------------------------------------------------------------------------------------
Team van de week is Uddel met FC Uddel ![]()
--------------------------------------------------------------------------------------------
FOK!Hattrick Interview.Team van de week (week XX) Naam team: FC UddelCoach: UddelLogo:
Uitleg Logo:Misschien dat het op het forum nog niet zo bekend is, maar op IRC zeker wel, ik ben namelijk die-hard Ajax fan.
![]()
Ja, dan ga je denken wat voor logo je gaat maken als je supporter bent en dan besluit je maar het Ajaxlogo wat aan te passen.
![]()
Eigenlijk was het oude Ajaxlogo mooier geweest, maar zo goed kan ik niet fotosoepen.
Intro:26 maart 2004... De dag waarop mijn verslaving zou beginnen. Ik had van een jongen uit de klas over Hattrick gehoord, maar ik snapte het niet, toch besloot ik het te proberen. In het begin puzzelen, al die menu's en opties, het zag er allemaal heel ingewikkeld uit. Ik begon in divisie VII.568. Halverwege in het seizoen kwam ik erin als #7 in de competitie en heb me op weten te werken naar plaats 5, aan het einde van het seizoen. Dit seizoen had ik m'n team leuk versterkt, waardoor ik het volgende seizoen als eerste eindigde in de competitie. Ik promoveerde naar divisie VI.658! Het eerste seizoen in de zesde is goed gegaan, ik eindigde als vijfde. Dit was vorig seizoen. Aan het eind van dat seizoen kwam ik in aanraking met het IRC kanaal van Fok!Hattrick. Via het IRC kanaal kwam ik hier op het forum in de Hattrick topics terecht en ik werd supporter om ook Fok!Hattrick Federatielid te kunnen zijn. Ze hebben me erg veel geleerd. Zodoende ben ik aan het trainen gegaan, dit had ik tot nu toe nog niet echt serieus gedaan. Omdat ik serieus wou gaan trainen moesten mijn oude spelers plaats maken voor jong talent. Ik heb om geld te krijgen wel m'n 7 topspelers moeten verkopen, alle 7 haalden ze 3,5*. Dit seizoen ben ik slecht gestart, ik sta op plaats 7, dus ik hoop dat ik niet hoef te degraderen, al zou ik er geen traan om laten. De competitie is mijn grootste doel nog niet, ik wil eerst m'n training goed op gang hebben, dan komen de resultaten vanzelf, al zou ik moeten degraderen naar divisie VII.
Vragen:1.-Vertel eens wat over je irl leven...Goed.. Daar gaan we.. Irl heet ik Jaap Koetsier, ik ben 16 jaar oud en woon in het mooie Veluwse plaatsje Uddel (vlakbij Apeldoorn).
![]()
Op IRC dachten ze dat ik uit de Achterhoek kwam nadat ik naar Fok!Hattrick-Radio gebeld had, zo'n mooi accent heb ik.
![]()
Ik zit in Apeldoorn op school, in Gymnasium 5. De laatste tijd ga ik weinig naar school, omdat ik al zo'n jaar last heb van hoofdpijn, vooral de laatste tijd gaat het slecht, bijna elke dag hoofdpijn. In het weekend werk ik in een bakkerij, erg leuk werk om te doen en vooral de werktijden liggen me wel.
![]()
Ik voetbal ook, bij SV Prins Bernhard, de plaatselijke voetbalclub.
![]()
Op het moment voetbal ik even niet, want ik zit met m'n zoveelste enkelblessure.
![]()
Verder in het weekend een beetje uitgaan enzo, je kent het wel.
![]()
Mijn club, en dat zal het altijd blijven, is Ajax. Op IRC is dit al wel redelijk bekend dacht ik zo, dat ik Ajacied ben.
![]()
Jammer genoeg ben ik niet bij wedstrijden te vinden van Ajax, omdat ik te ver weg woon, maar hier komt zeker verandering als ik mijn rijbewijs heb, dan hoop ik er regelmatig heen te gaan!
![]()
Deze Amsterdamse club zal altijd in mijn hart blijven, geweldige club!
2.-Hoe ben je op hattrick terecht gekomen?Ik had er weleens over gehoord van vrienden enzo, maar het zag er allemaal veel te ingewikkeld en tijdrovend uit (is het ook maar ik zit er niet mee
![]()
). Toen een klasgenoot erover begon ging ik het ook maar proberen.. Het zag er idd ingewikkeld uit, maar nu weet ik met een blinddoek om de weg door Hattrickland bijna te vinden.
![]()
Wanneer ik met Hattrick stop? Als Hattrick niet meer bestaat. Het is een ware verslaving geworden.
3.-Hoeveel vrienden heb je al enthousiast aan het hattricken gezet?Pff.. redelijk wat.. ff tellen hoor.. ik weet het niet precies, toch zeker meer dan tien.
4.-Hoe kom je aan je teamnaam?Ja, dat is een leuk verhaal.
![]()
Ik woon dus in het Veluwse dorpje Uddel, waar ik ook mijn nick van gemaakt had.
![]()
Er was eens bij Vitesse een of ander figuur, die bang was dat Vitesse op het niveau van FC Uddel zou belanden. Deze man had FC Uddel gewoon verzonnen, wist hij veel dat Uddel bestond..
![]()
In Uddel is er behoorlijk wat 'oproer' over ontstaan en toen ik begon met Hattrick dacht ik niet lang na en besloot ik mijn team FC Uddel te noemen.
5.-Op welke hattrick prestatie ben je het meest trots?Eigenlijk heb ik nog niet veel grote prestaties gehaald. Promoveren naar divisie VI was een makkie. Misschien is m'n grootste prestatie tot nu toe wel m'n trainee waar ik als eerste veel winst op maakte, alhoewel, hij is nog niet verkocht, maar ik kan er veel winst op maken als ik hem nu verkoop, ik blijf hem nog ff doortrainen. Peter Eriksson is zijn naam.
6.-Welke grote blunder staat daar tegenover?In het begin m'n stadion een paar keer achter elkaar met 1000 plaatsen uitbreiden ofzo zonder te weten dat ik steeds weer vaste kosten erbij kreeg.
7.-Als je opnieuw mocht beginnen, wat had je dan anders gedaan?Gelijk geld in m'n jeugdopleiding steken, m'n stadion in één keer goed uitbreiden en gelijk beginnen met trainees.
8.-Wat voor soort manager ben jij? Bijv. gericht op trainen, snel succes, daytraden enz.Ik was altijd, voordat ik Fok!Hattrick tegenkwam, een manager die gericht was op snel succes. Dit bleek een grote fout te zijn, aangezien ik te oude spelers gekocht had, die ik twee seizoenen later weer kon verkopen. Nu heb ik daarvoor jonge spelers aangeschaft en ben ik 100% op trainen gericht. Laat dat succes maar even wachten, dat komt vanzelf wel, over twee/drie seizoenen hoop ik een leuk team te hebben.
9.-Welke Fok! Hattricker krijgt jouw respect en waarom?Iedereen in het IRC kanaal die me geholpen heeft, ik wil niemand uitsluiten, want iedereen helpt elkaar daar, maar ik wil SuperWeber (ja die Feyenoorder
![]()
), Johan-Derksen, qyn, sirdalord, MadKow en mede-Ajacied Hives
![]()
even speciaal bedanken. Zij hebben me erg veel geholpen.
10.-Hoe vaak betrap je je er zelf op dat je nu al voor de zoveelste keer allerlei schermpjes loopt door Loopt door? Doorloopt?
![]()
Wil je dat echt weten?
![]()
Ik zal kort zijn: Elke dag.. ik log elke dag minstens 5 keer in en loop alles honderd keer langs..
11.-Welk nummer past perfect bij de ideologie van je team?FC Uddel Olé Olé! Oh.. bedoelde je een cijfer? Pff.. 11 is een beetje afgezaagd he..
12.-In hoeverre speelt Hattrick een rol in jouw leven? Zoals gezegd zit ik vaak thuis met hoofdpijn de laatste tijd. Dan verveel ik me rot en log ik in op Hattrick en ga ik kijken wat ik kan verbeteren en doen. Als ik wel gewoon naar school ga zit ik er elke avond achter en in het weekend de halve zondag..
![]()
Hattrick is een verslaving, een hobby van me geworden. Ik zit steeds weer te wachten op de training, als de training geweest is op de economische update en de wedstrijd van zondag, daarna weer op de wedstrijd van woensdag.
![]()
Het is niet zo dat dingen voor Hattrick wijken hoor, familie/vrienden ed gaan gewoon voor, maar als ik niks te doen heb ga ik Hattrick doen en als ik op Hattrick niks te doen heb verveel ik me..
![]()
Verder zit ik graag op het IRC channel van Fok!Hattrick om anderen te helpen of te zien hoe anderen ervoor staan.
![]()
Laten we zeggen: Hattrick is een verslaving, maar het beheerst m'n leven nog (net) niet.
13.-Wat vind jij nou het leukste van de federatie?Ongetwijfeld het IRC kanaal en Fok!Hattrick-Radio! Altijd gezellig daar, je kunt er met al je vragen terecht, vaak ook gewoon dom ouwehoeren daar.
![]()
Dus wie nog niet op het IRC kanaal van Fok!Hattrick geweest is: Neem eens een kijkje!
14.-Hoe vaak betrap je jezelf erop van het geld dat je "over" hebt (boven de -200k dus) zomaar spelers gaat kopen?(Mijn eigen vraag)
In het begin ging ik met elk klein beetje geld dat ik nog overhad weer spelers kopen. Dit heb ik mezelf afgeleerd, want ik ben aan het sparen voor een stadionuitbreiding van 1,3 miljoen.
![]()
Sta nu 170k positief.
![]()
-------------------------------------------------------------
Eventueel kan je voor een voorbeeld kijken naar
www.fokhattrick.nl en dan bij team van de week