de vorige keer haalde ik de kwartfinales, maar toen was opeens de loting mij minder gunstig gezind door tegen de uiteindelijke kampioen te moeten... en tadaaaaa: ik mag weer de schier onmogelijke opdracht proberen uit te voeren Lortnoc/PTT te verslaan. en dat al een ronde vóór de kwartfinalesquote:Op zondag 2 januari 2005 00:12 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik zit nog in de cup!
Ik doe het beter dan de vorige keer... Toen scoorde ik 1x of zo en haalde 0 punten
mijn schaakpartij tegen Lortnoc zal dat niet zijn neequote:
Winst tegen Lortnoc.quote:Op zondag 2 januari 2005 00:56 schreef REFUSED het volgende:
[..]
mijn schaakpartij tegen Lortnoc zal dat niet zijn nee
maar ik ga overigens wel voor de winst: al zn kansen met pressing onderdrukken, en zelf diep in blessuretijd de 0-1 binnenschieten
er is dan ook geen blessuretijd. maar ánders had ik het gedaanquote:Op zondag 2 januari 2005 01:01 schreef pekel het volgende:
Winst tegen Lortnoc..
Lortnoc is uberfavoriet mên..
Jawel, bij een 0-0 stand na 90 minuten.quote:Op zondag 2 januari 2005 01:03 schreef REFUSED het volgende:
[..]
er is dan ook geen blessuretijd. maar ánders had ik het gedaan
Maak je borst maar nat qynquote:Zandpol Trappers - FC KVK
View game: HT Live
Date: 05-01-2005 at 17:00
MatchID: 31071539
Arena: Sportpark de Knollentuin
The match has not been played yet.
wel een beetje ingewikkeld als je me uitdaagt in mn eigen stadion (nu capaciteit 40.000quote:Op zondag 2 januari 2005 00:29 schreef TimmyAsd het volgende:
Sporting Amsterdam - KSC GRubbenvorst
Moettie wel ff accepteren.. lastige wedstrijd denk ik trouwens..
1 2 3 4 5 6 | BubbaFat - vv Emmen GotenSSJ - pekel Bekijk wedstrijd: HT Live Datum: 05-01-2005 om 17:00 MatchID: 31086501 Stadion: BubbaFat Arena |
DIe van mij is maar 22.000, en het lijkt me dat je meer dan 860 supporters hebt.. Dus dan is het toch financieel beter om bij jou te spelen? Is het nu een beetje laat voor, maar dat was toch de deal nog steeds?quote:Op zondag 2 januari 2005 17:17 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
wel een beetje ingewikkeld als je me uitdaagt in mn eigen stadion (nu capaciteit 40.000)
![]()
ff de op lezen, staat het precies in.quote:Op maandag 3 januari 2005 00:06 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
DIe van mij is maar 22.000, en het lijkt me dat je meer dan 860 supporters hebt.. Dus dan is het toch financieel beter om bij jou te spelen? Is het nu een beetje laat voor, maar dat was toch de deal nog steeds?
Dus jij speelt thuis Timmyquote:uit de op: De loting bepaald wie er thuis speelt...
Sporting Amsterdam - KSC GRubbenvorst
* refused wijst naar de uitwedstrijd tegen Lortnocquote:Op woensdag 5 januari 2005 10:28 schreef Robar het volgende:
Hoe is deze loting eigenlijk tot stand gekomen???????????
Meemakuhs uit..............dat heb ik weer! [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |