quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
Ja he...quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:45 schreef Robar het volgende:wel grappig om te zien dat iedereen "mijn format" overneemt
Alleen bij mij is deze smiley:quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:47 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja he...Ik vond het wel gaaf bedacht
![]()
Jimmy Fridkvistquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:53 schreef Robar het volgende:
Maar goed, heeft er iemand nog een ervaren centrale verdediger voor mij in de aanbieding?
3,5* bij redelijk vorm, liefst met passen als bijstat?
I know, maar ik moest hierbij denken aan Ajax en het naar beneden bijstellen van de doelstellingenquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:55 schreef maniack28 het volgende:
Tsssss.... zeikerd ook die Robar
Ik zie bijna geen verschil, behalve dan dat ze mond naar beneden staat... en dat is toch ook zo, tis toch triest als ik me doelstelling te hoog heb genomen...
Das 1 aprilquote:Op vrijdag 1 april 2005 10:00 schreef Robar het volgende:
Kreeg net dit bericht na het submitten van mijn vorige psot: Je bent gebanned. Heb je geen idee waarom je gebanned bent, mail dan naar forum@fok.nl
Volgens mij gaat er iets fout
FOK!quote:Er is een mailtje met een splinternieuw password onderweg naar je mailadres.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:06 schreef Robar het volgende:
aaaaaaargh,
Das waar ook!
Gelukkig ben ik er niet ingetrapt
quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:00 schreef Robar het volgende:
Kreeg net dit bericht na het submitten van mijn vorige psot: Je bent gebanned. Heb je geen idee waarom je gebanned bent, mail dan naar forum@fok.nl
Volgens mij gaat er iets fout
Staat toch maar te koopquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:57 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Jimmy Fridkvist
TSI = 2 540 , 19 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
Alleen rampzalig ervaring, maar je mag deze wel kopen. 6 ton.
quote:Harmen-Jan Oorburg (52791960)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 100
Loon: 620 ¤/week
Eigenaar: Azzez
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
edit: en toen ik dit invoerdequote:Wegens een per direct van kracht zijnde maatregel worden posts voortaan door de crew handmatig gecontroleerd voor plaatsing. Het kan daarom enige tijd duren voordat je post wordt geplaatst.
quote:De bestandsnaam is te lang. Hernoem het bestand en upload het daarna opnieuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |