quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
ik heb met 6-1 gewonnen en sta ook eerstequote:Op maandag 14 maart 2005 01:00 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik heb met 3-1 gewonnen
En sta nu dus eerste
hehe gaan we showen met ons doelsaldo? dan doe ik ff meequote:Op maandag 14 maart 2005 09:30 schreef truSteh het volgende:
4-0 gewonnen, sta nog steeds eerste met 18 punten nu en een 27-1 doelsaldoGaat wel lekker, promoveren zit er wel in
tis maar wat je voor je plezier doetquote:Op maandag 14 maart 2005 22:58 schreef sir_dalord het volgende:
gewonnen met 5-0.. 11 punten voor op de nr 7, dus de kans dat ik degradeer is niet heel erg groot meer..
Kan dus wat gaan fiereljebben
... firljeppen...
.....fierlejebben...
Ik kan dus met een stok over het water gaan springen
Weet iemand wat die stat Rating op de fedstat site inhoud? Het is nogal een variabel cijfer telkens en ik zie ook iemand met een rating 9 staan?? Ben gewoon benieuwd waar die precies op gebaseerd is?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:23 schreef Lortnoc het volgende:
De Fed stats zijn weer geupdate, helaas weer verloren dit weekend. Mis net dat beetje extra mf power in deze league, en omdat ik nauwelijks kan piccen helpt de TS ook niet echt mee.
Whahaha.quote:Op maandag 14 maart 2005 10:45 schreef The_Hives het volgende:
kut spel
kut mots
kut 1-7
kut spel, of had ik dat al gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |