Het verhaal achter het incident tijdens Waailappen United- Fc der Freddy, er doen meerdere verhalen de ronde:
Fact is:
Kazimir is 17,
is net in nederland hij heeft zijn leven in Wit rusland gelopen.
<jonks> MadKow ik speelde vandaag in de waailap arena... Kazimir speelt de sterren van de hemel in de verdediging ze komen er niet langs... en dan beginnen de spreek koren "Kazimir is de hoer van wit rusland" ... nouja.. welkom in nederland enzo... maar goed het is te overzien.. totdat : er ineens een of andere waailap een vuurwerkbom gooit naar mijn talent.
<jonks> : Kazimir verlaat schreeuwend van de pijn per brancard het veld... hij zal 6 weken in het brandwonden centrum liggen tussen de andere zieke zeehondjes om verzorgd te worden door 10 doktoren..
<MadKow> qyn zei net nog dat hij het wel lachen vond enzo
[<MadKow> en dat je je niet zo aan moest stellen
<jonks> ja ik weet het.. verdomme.. afbreken die waailap arena!
<MadKow> "waairena"
<jonks> levenslang stadion verbod voor alle 1000 supporters die er waren
<qyn> zo is het natuurlijk niet gegaan. Kazimir was al aggressief omdat ie kansen gemist had. Hij kon het allemaal niet verkroppen, en zijn Wit Russische invloeden kwamen weer bovendrijven. In razernij stormde hij naar het doel van de keeper, waar hij de paal voor doelman aanzag. Hij gaf deze doelman een kopstoot en de rest is geschiedenis.
nee neee
<jonks> Kazimir had lopen rouletten, beetje de laffe variant, als ze "dood" waren moesten ze een opdracht doen.. Nouja goed, kazimir verliest... en zijn opdracht is de eerste de beste keer dat hij een doelpoging mist.. moet hij in de 2e helft in een kort rokje met geschoren benen het veld op...
<qyn> en dat werd hem fataal
![]()
<jonks> Tot zover nog niets aan de hand, ware het niet dat het hier in nederland godskoud is en de sneeuw op zijn geschoren onderlichaam diepe wonden achter laat vanwege de snijdende kou
<qyn> Plus, de ploeggenoten die flink van bil gingen van dit geschoren minderjarig knulletje
![]()
<qyn> van=op
<jonks> Om zijn vruchtbaarheid te behouden en zijn ernstige longontsteking te laten genezen is hij voorlopig even ter bewaaring gesteld in het Radboud
<jonks> onder het goedkeurende toezicht van Johan - Derksen
Weet jij hoe het echt zat? We zijn nog op zoek naar de werkelijke oorzaak van dit leed.