quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
ik heb met 6-1 gewonnen en sta ook eerstequote:Op maandag 14 maart 2005 01:00 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik heb met 3-1 gewonnen
En sta nu dus eerste
hehe gaan we showen met ons doelsaldo? dan doe ik ff meequote:Op maandag 14 maart 2005 09:30 schreef truSteh het volgende:
4-0 gewonnen, sta nog steeds eerste met 18 punten nu en een 27-1 doelsaldoGaat wel lekker, promoveren zit er wel in
tis maar wat je voor je plezier doetquote:Op maandag 14 maart 2005 22:58 schreef sir_dalord het volgende:
gewonnen met 5-0.. 11 punten voor op de nr 7, dus de kans dat ik degradeer is niet heel erg groot meer..
Kan dus wat gaan fiereljebben
... firljeppen...
.....fierlejebben...
Ik kan dus met een stok over het water gaan springen
Weet iemand wat die stat Rating op de fedstat site inhoud? Het is nogal een variabel cijfer telkens en ik zie ook iemand met een rating 9 staan?? Ben gewoon benieuwd waar die precies op gebaseerd is?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:23 schreef Lortnoc het volgende:
De Fed stats zijn weer geupdate, helaas weer verloren dit weekend. Mis net dat beetje extra mf power in deze league, en omdat ik nauwelijks kan piccen helpt de TS ook niet echt mee.
Whahaha.quote:Op maandag 14 maart 2005 10:45 schreef The_Hives het volgende:
kut spel
kut mots
kut 1-7
kut spel, of had ik dat al gezegd
uh tvpquote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:07 schreef One_conundrum het volgende:
boe!
hmmz dat heb ik nog nooit gehad. De laatste paar weken alleen maar steeds 11 supporters erbij nooit eens meer dan 11quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:26 schreef The_Hives het volgende:
zondag trouwens voor het eerst geen melding gehad van vertrekkende of nieuwe supporters.
mijn fanclub bedraagt nu 650 ledenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:33 schreef Johan-Derksen het volgende:
Fanclub: 1181 leden
BIjna boven de 1200 leden... Nog 2 of 3 keer
volgens mij kan dat niet, maar als je je spitsen wilt trainen raad ik je 4-3-3 aan en anders gewoon 5-3-2quote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:42 schreef MasterMido het volgende:
5-2-3 kan die opstelling? ik zie die niet bij trainen staan
oeh das best wel behoorlijk kut.quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:41 schreef Robar het volgende:
En mijn trainee die op de TL staat en die toch zeker 700K moet opleveren raakt gewoon focking 4 weken gebleseerd gisteren tegen een of andere "Singaporese" derdeklasser!dag investering!
Overigens wel met 3-0 gewonnen!
speler gekochtquote:Lars Lynge Heiberg Schmidt (57692105) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Danmark
Total Skill Index (TSI): 930
Loon: 770 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Dapp're Strijders
Waarschuwingen: 0
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
valt mee....... maar het vergt nog wel een paar weken training voordat hij naar Uitstekend gaat...quote:
ja..... hij heeft ook nog scoren matig en daardoor is zijn TSI wat hoger...... Ik denk dat het wat langer duurt dan 2 weken.... maar kan er naast zitten natuurlijk!quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:53 schreef The_Hives het volgende:
ik dacht (hoopte) aan een week of 2. Dat is meer volgens jou?
quote:16-03-2005 Bulls steunen Dapp're strijders
Het moet een raar gezicht zijn zondag: 3 bussen vol Lycky Bullballs supporters die aankomen in het Rikus Bervoets Arena . De harde kern van de Bulls, de Stierenballen, heeft besloten om zondag niet af te reizen naar amsterdam waar hun eigen club tegen Fc laffie in holland speelt, maar naar Leiden Waar de Dapp're strijders van Manager Hives spelen voor behoud in VI. Manager sirdalord, goed bevriend met manager hives vind het een fantastisch initiatief:'De strijders kunnen alle steun gebruiken."
tja ik twijfelde meer over het zwakke verdedigen. Ik heb een vergelijkbare speler in mn excel-sheet (met ook een stat matig) die had iets minder tsi maar ipv zwak waardeloos. Die duurde nog 1 week. Vandaar dat ik 2 weken hooptequote:Op woensdag 16 maart 2005 12:10 schreef Tim_G het volgende:
[..]
ja..... hij heeft ook nog scoren matig en daardoor is zijn TSI wat hoger...... Ik denk dat het wat langer duurt dan 2 weken.... maar kan er naast zitten natuurlijk!
quote:Het moet een raar gezicht zijn zondag: 3 bussen vol Lycky Bullballs supporters die aankomen in het Rikus Bervoets Arena . De harde kern van de Bulls, de Stierenballen, heeft besloten om zondag niet af te reizen naar amsterdam waar hun eigen club tegen Fc laffie in holland speelt ........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |