FOK!Hattrick Interview.
Team van de week (week 11)
Naam team: vv Emmen
Coach: pekel
Logo:
Intro: Precies vandaag (17 maart) is vv Emmen 1 jaar oud. De club, opgericht op 17-03-2004, speelt in "De EreKroeg, waarin 30000 mensen de verrichtingen van de club kunnen bekijken. Net als iedere andere voetbalclub kent vv Emmen ook vedettes. De grootste vedette en topper is natuurlijk Wietse Kranenbarg. De man met veel goals, en vorig seizoen 1 van de meest scorende spitsen in Nederland. Daarnaast is de Nederlandse middenvelder Pascal Gersmann van groot belang voor Emmen.
De Jeugdopleiding van de club is uitstekend, en vloeide al vele talenten voort.
De prestaties van de club zelf zijn ook niet verkeerd. Vorig seizoen werden de Emmenaren derde in de Fok!Cup, en het werd 2 keer op rij kampioen: VIII.614 in seizoen 12, en VII.714 in seizoen 13.
De doelstellingen zijn simpel: De Fok!Cup winnen, handhaving in de VI, en een sterk team bouwen.
Vragen:1.-Vertel eens wat over je irl leven...In het echte leven noemt iedereen me Christiaan Hindriks. Ik ben 14 jaartjes jong, jonger dan GotenSSJ en ouder dan Matthijs. M'n hele leven lang woon ik in Emmen. Ik ga nog altijd naar school. Inmiddels zit ik in 3VWO. Voetballen doe ik ook. Mijn keeperskunsten laat ik al sinds m'n 5de bij vv Emmen av zien. Daarnaast zit ik veel achter de pc, en voetbal en dart ik graag met vrienden.
2.-Hoe ben je op hattrick terecht gekomen?Ik zat ooit eens te lurken op het Fok!Forum, en daar zag ik in de Actieve Topics [Hattrick] voorbij komen. Uit nieuwsgierigheid klikte ik, en na het verkennen van het spel ben ik maar eens begonnen. Daarnaast zag m'n docent Aardrijkskunde dat ik op school op Hattrick inlogde, en die zei dat hij dat spel ook speelde. Hij gaf me enkele goede tips, en nu speel ik, 3 seizoen later, op hetzelfde niveau als hem.
3.-Hoeveel vrienden heb je al enthousiast aan het hattricken gezet?3 vrienden hebben zich eens aangemeld, op aandringen van mij. Jammer genoeg begrepen ze er geen hol van, en zijn hun teams nu W.O.'s.
4.-Hoe kom je aan je teamnaam?Vrij simpel. Ik woon in Emmen, en ik voetbal bij Emmen. Dus als je weinig fantasie hebt, maak je van je teemnaam vv Emmen.
5.-Op welke hattrick prestatie ben je het meest trots?Ik denk toch wel de 3de plaats in de Fok!Cup vorig seizoen, hoe gek dat ook klinkt. De kampioenschappen die ik heb behaald waren beiden vrij simpel. De Fok!Cup is een leuke uitdaging. Ik won vorig seizoen in de Fok!Cup van Johan-Derksen, en won na verlenging van Goten. Een andere prestatie waar ik trots op ben, is toch wel de bijna-topscoorder van Nederland: Wietse Kranenbarg. Sinds kort is 'ie weer wat op niveau, en staat hij bovenaan in de topscoorderslijst van VI.622.
6.-Welke grote blunder staat daar tegenover?De kneuzige verliespartijen dit seizoen in de competitie. Dan doe ik vleugelaanval, en dan doe ik weer centrumaanval. Terwijl achteraf blijkt, dat als ik gewoon normaal gespeeld had, gewoon had gewonnen. Maar goed, heb nog vele Hattrick-jaren voor me, dus daar leer je wel van.
![]()
.
7.-Als je opnieuw mocht beginnen, wat had je dan anders gedaan?Het trainen. Nog steeds schiet het trainen er een beetje bij in. Ik doe er eigenlijk helemaal niks aan. Heb geen serieuze trainees e.d. Ik hoop het trainen dit seizoen nog weer op te pakken.
8.-Wat voor soort manager ben jij? Bijv. gericht op trainen, snel succes, daytraden enz.Succes op korte termijn. Als ik een goede YP heb gepulled, en die verkoop ik voor 600k, dan gebruik ik dat geld weer voor een andere goeie speler. Is die speler weer te slecht, dan verkoop ik die en koop ik van dat geld weer een goeie.
9.-Welke Fok! Hattricker krijgt jouw respect en waarom?Johan-Derksen krijgt wel het meeste respect van mij. Met mijn plezier doet hij Fok!Hattrick-radio, en is hij vaak aanwezig op IRC, of op het forum. Daarnaast krijgen natuurlijk ook Qyn, SD, Hives, Grumpey, Engessa, Timmy, Goten, Matthijs, Sjarkie, Robar en diegenen die ik vergeten ben mijn respect, omdat ze altijd voor je klaar staan op IRC.
10.-Hoe vaak betrap je je er zelf op dat je nu al voor de zoveelste keer allerlei schermpjes doorloopt?Niet zo vaak eigenlijk. Meestal heb ik binnen een kwartiertje wel door wat er allemaal veranderd is, en dan hou ik het ook wel voor gezien. Behalve als ik een speler zoek, dan kijk ik overal wel 40 keer.
11.-Welk nummer past perfect bij de ideologie van je team?Wie heeft deze vraag verzonnen?
![]()
. Pfff...nou ja, ik denk toch wel 1. Omdat ik met vv Emmen altijd stiekem voor de 1ste plek ga. In de Fok!Cup wil ik 1ste worden, ik wil WIetse weer terug op plek nr. 1 van Nederland, en ook is 1 doelpunt meer dan de tegenstander winstgevend.
12.-In hoeverre speelt Hattrick een rol in jouw leven?In zoverre dat ik minstens 10 minuten chagrijnig kan doen als ik verlies. Maar als ik een wedstrijd speel, wil ik die ook wel weer helemaal meemaken. En ook wacht ik altijd met smart op transferdeadlines, die bidwars slopen me mentaal helemaal als ik zie dat ik weer 100k teveel bied voor een speler. Maar dat is ook wel weer het leuke aan Hattrick: Er is altijd wel wat te doen.
13. Verzin een eigen vraag die je van andere FOK!Hattrickers wilt weten en beantwoord die ook.
De vraag van de vorige keer was: Hoe vaak betrap je jezelf erop van het geld dat je "over" hebt (boven de -200k dus) zomaar spelers gaat kopen?Leuke vraag, ik betrap me er bijna altijd wel op. Ik heb zelfs nog wel een recent voorbeeld. Ik had jongstleden net 1,2 miljoen op de rekening, en een dag later kocht ik Hendrik Jorgensson. Jorgensson is een 31(!)-jarige vleugelspeler, die 4 sterren haalt. Eigenlijk een kansloze aankoop, omdat die 31-jarige binnenkort lekker achteruit gaat in z'n stats.
![]()
.
Nieuwe vraag: Op welke speler van 1 van de Fok!Hattrick-teams ben je het meest jaloers?
Hugo van Haarlem, een onbekende speler van qyn. Die waailap heeft een TSI van 7010, en haalt op z'n 19de 4,5 ster op het middenveld. Zo'n speler is altijd welkom bij mij. Het leuke is dat deze trainee in augustus 2004 voor 42k is gekocht door qyn. Nu is is minstens 20 á 30 keer zoveel waard.
[ Bericht 0% gewijzigd door pekel op 17-03-2005 14:02:48 ]