-------------------------------------------------------------------------------------------
Team van de week is nicomart met insane ones (209118)
--------------------------------------------------------------------------------------------
FOK!Hattrick Interview.
Team van de week (week 14)
Naam team: Insane Ones
Coach: Emilio Felipe Penschke
Logo:
![]()
Intro:
In een leven vol oorlog en verdriet is het NicoMart die vreugde en geluk brengt (nee ik
ben geen Jahova Getuige
![]()
). Natuurlijk kon ik die vreugde en geluk nooit ontdekken
zonder de heilzame werking van Hattrick. Ik ontspoorde, kwam in een ontwenningskliniek en
kwam weer op het spoor terecht. Daarna onstpoorde in opnieuw, kwamin een tbs-kliniek
terecht en daar zette ze me weer op het spoor.
Dat ging een tijdje goed, maar hoe langer en verder ik in deze verotte wereld leefde
ontspoorde ik toch weer. Dat lijkt me toch niet vreemd in deze wereld.
Maar wat ik toen ontdekte, veranderde mijn wereld voor altijd. De zogenaamde "Petrus"
opende voor mij de hemelpoorten van Hattrick..
Vanaf dat moment kon ik niet meer ontsporen. De wielen van mijn leven grepen zich vast
aan het spoor van de Hattrick-wereld. Ik leerde de oorlog en verdriet vergeten en leerde
vreugde en geluk kennen..
Vanaf toen verkondigde ik iedereen het Heilige woord van Hattrick....
Vragen:
1.-Vertel eens wat over je irl leven...Ja, dat is op zich niet zo boeiend hoor, maar oke.. Ik doe overdag de opleiding Communicatie
& multimedia design aan de Hogeschool Rotterdam i.c.m. de Willem De Kooning kunstacademie.
Van die kunstacademie merk ik maar weinig, maar het klinkt zo gaaf
2.-Hoe ben je op hattrick terecht gekomen?Ik ben overtuigd door een goede vriend van mij die het al een tijdje speelde. Zijn team is
STOMA-SQUAD (364931). Eerst wilde ik er niet aan, omdat ik altijd een hekel heb gehad aan
managersspelletjes. Ik was namelijk meer van het zelf spelen dan van het managen. Je ziet
namelijk je poppetjes niet.
Maar na een sceptische periode me toch maar aangemeld. Had toen nog 2 maanden wachttijd.
2 maanden lang 3 keer alle regels doorgenomen, websites bekeken en voor ik het wist was ik
voordat ik mijn team had al een hattrickgoeroe
3.-Hoeveel vrienden heb je al enthousiast aan het hattricken gezet?Nou, dat zijn er toch al best veel. Sinds is natuurlijk het Heilige woord ben gaan verkondigen.
Ik werk bij het almachtige McDonald's en daar heb ik al 7 mensen op het juiste spoor gezet.
Daarnaast ook weer 4 mensen in mijn directe omgeving.
4.-Hoe kom je aan je teamnaam?Dat is nogal een apart verhaal eigenlijk. Op alle internetpagina's, fora en wat dan ook ben
ik bekent als Psychonikeo. Dit is mijn officiele nickname zeg maar. Vraag me niet waarom ik
die nooit hier heb ingevuld, maarja.
Die nick stamt al van de middelbare school en is dus met mijn leeftijd al een tijdje oud
![]()
Nou ja... Psycho, gek, insane.. Niet zo'n grote sprong lijkt me.. Maar wat moet je nou doen
met Insane? Nou ja Ones.. Inspiratieloos, maar toch een geniale oplossing dacht ik zo
5.-Op welke hattrick prestatie ben je het meest trots?Mijn kampioensschap in VII en dus ook mijn promotie naar VI.
Dat seizoen stond ik eigenlijk het hele seizoen op de 2e plek. In de laatste wedstrijd van
de competitie pakte ik met 1 puntje verschil het kampioensschap. Het was dat seizoen een gevecht
tussen 4 teams die allen het kampioensschap konden halen.
Die avond heb ik ook echt gewoon in mijn eentje na de wedstrijd nog ff 3 biertjes gedronken
om het te vieren!
6.-Welke grote blunder staat daar tegenover?Toen ik begon met Hattrick, kwam ik meteen terecht in VII. Hier stond ik op een 7e plek en ik
had nog 4 wedstrijden te spelen. Ik heb toen niet mijn stadion uitgebreid, geen betere coach
genomen, geen trainees genomen, maar oude goede spelers aangetrokken. Toch lukte het me toen
niet om in VII te blijven. Daardoor zat ik dus met al die oude mannetjes en een zwaar geldtekort
in VIII.
7.-Als je opnieuw mocht beginnen, wat had je dan anders gedaan?Tja, als je ziet wat ik nu bereikt heb, ben ik eigenlijk best trots op mezelf. Ik begon heel
slecht, maar heb het toch voor elkaar gekregen om nu mee te strijden voor het kampioensschap
in VI. Maar natuurlijk ik had eigenlijk moeten beginnen met jongen trainees en een minamele
redelijk coach. Maar ja ik wilde er alles aan doen om in VII te blijven, maar dat had zelfs
Co Adriaanse niet gelukt
8.-Wat voor soort manager ben jij? Bijv. gericht op trainen, snel succes, daytraden enz.Ik ben momenteel dus een manager gericht op het trainen. Ik train positiespel.
Nu is het wel memorabel om te melden dat ik mijn eerste uitmuntende positiespeller heb, alleen
deze is 31
Dit is natuurlijk geen trainee maar dit is de ervaring op mijn middenveld. Een speler die ik
altijd nog kan gebruiken om het middenveld als het echt noodzakelijk mocht zijn.
9.-Welke Fok! Hattricker krijgt jouw respect en waarom?
Mijn respect? Tja, eigenlijk verdient iedereen die Hattrick speelt respect. Als je erachter bent
gekomen dat Hattrick jouw levensstijl moet bepalen om vreugde en geluk te leren kennen, verdien
je gewoon mijn respect!
10.-Hoe vaak betrap je je er zelf op dat je nu al voor de zoveelste keer allerlei schermpjes doorloopt? Heel de dag door.. Ik heb hattrick als mijn startpagina staan en als ik iets nodig heb van internet
dan kom ik dus al meteen op hattrick terecht. Ik log dan altijd ff in.. Bekijk alles; mijn financien,
supporters, komende wedstrijden, gewoon ff kijken naar mijn favoriete spelertjes..
Meestal ben ik dan weer vergeten waarom ik internet opstartte. Dus ja, erg vaak
11.-Welk nummer past perfect bij de ideologie van je team?Een beetje onduidelijkheid met deze vraag. Wordt er bedoelt nummer als in cijfer? Of nummer als
in liedje?
Nou ja, ik ben me toch al suf aan het typen, dus dan maar allebei.
Als denk aan een liedje moet ik zeggen: Queen - We Will Rock You. Het nummer dat altijd bij thuiswedstrijden
wordt gedraaid door de stadionspeaker. Ook bij uitwedstrijden regelmatig als mijn harde kern weer eens
is doorgedrongen tot de stadionspeaker. (ik snap nog steeds niet hoe ze het elke keer voor elkaar
krijgen
![]()
).
Maar wat ik dus wilde zeggen: "We Will Rock You", dat is gewoon het idee achter Insane Ones
Het team zal altijd 130% geven. Bij een 5-0 achterstand blijft het team vechten. Insane Ones bestaat
gewoon om alle supporters te "Rocken"! Nooit zal een fan van Insane Ones thuiskomen na een wedstrijd
en zeggen: "Zonde zeg, Ik heb totaal geen strijd gezien vanavond".
Als we het hebben over cijfer, dan moet ik zeggen nummer 8. Nummer 8 is de laatste plek in de competitie.
Je zal je misschien afvragen: "Waarom nummer 8? Daar wil je toch niet staan?". Dat is nou juist de reden
waarom nummer 8 bij de ideologie past. Nummer 8 willen wij nooit en te nimmer zijn. Als je je
angst wil overwinnen, moet je juist die angst diep in zijn ogen kijken!
12.-In hoeverre speelt Hattrick een rol in jouw leven?Een rol in mijn leven? Ik denk niet dat je daar over kan spreken. Hattrick is mijn leven. Ik denk dat
al het bovenstaande hier genoeg over verteld.
13.-Op welke speler van 1 van de Fok!Hattrick-teams ben je het meest jaloers?Hier kan ik maar 1 antwoord op geven: Ronald Kroonenberg (45867163).
Deze speler heeft het genoegen om onder de lat te staan van de godenzonen van Hattrick.
Dapp're Strijders met als manager Hives. Ik bedoel maar. Met zo'n manager kan je alleen maar een
hele grote worden.
14.-Als je voor 1 dag de plaats in mocht nemen van de makers van Hattrick. Wat zou je veranderen en waarom?Ik zou de gezichten van de spelers veranderen. Niet zozeer dat er andere gezichten komen, maar meer dat
je als speler zelf invloed kan hebben op het gezicht van de speler. Dus dat je zelf huidskleur, haarkleur
en dergelijke kan aanpassen.
Ik zal ook uitleggen waarom. Ze kloppen nu gewoonweg niet. Toen ik mijn team kreeg en mijn allereerste
spelers aanschouwde, had ik een speler genaamd Toon Grondman. Deze zal mij altijd bijblijven.
Ik was toendertijd natuurlijk nog geen supporter, maar toen ik dit aanschafte kreeg ik Toon's gezicht te zien.
Hij was zo zwart als de nacht. Natuurlijk mogen donkere spelers van mij (Hives.. You're the man
![]()
), maar
alsjeblieft niet mijn Toon!! Zo kan ik nog wel meer spelers opnoemen waarvan het gezicht gewoon niet bij
de naam past. Sommige namen hebben nu eenmaal een bepaald soort gezicht!
Bij deze mijn inbreng als Team v/d Week. Mijn verhaal is soms wat apart overkomen, maar
dat komt gewoon omdat ik het heldere Hattrick-licht heb gezien. Als jij dit apart vind, dan zal jouw tijd nog komen.
Eens zal jij dit licht ook zien!
Yours sincerely,
NicoMart (oprichter van de Fok!Hattrick-Federatie)
-------------------------------------------------------------
Volgens mij liep het nogal uit de hand toen ik eenmaal begon met typen
![]()