quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
Ja dat brengt ons bij de hamvraag, wat is de prijs?quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:48 schreef Daemon19 het volgende:
Het is meestal het beste om net onder de prijs te gaan zitten, omdat dan de kans groot is op een bidwar.
Meer dan 200k moet er wel voor krijgen, misschien zelf een beetje meebieden, mits er meerdere bieders zijn en niet te vaak doen..quote:[playerid=78388280]
Basile Belhadi
20 years, solid form, healthy
A controversial person who is balanced and honest.
Has disastrous experience and poor leadership abilities.
Nationality: flag België
Total Skill Index (TSI): 1 190
Wage: 840 ¤/week including 20% Bonus
Owner: Bonobo11
Warnings: 1
Injuries: Healthy
Stamina: passable Goalkeeping: disastrous
Playmaking: poor Passing: poor
Winger: poor Defending: excellent
Scoring: poor Set Pieces: weak
Career Goals: 0
Career Hattricks: 0
League goals this season: 0
Cup goals this season: 0
Nee zelf meebieden, dat risico neem ik niet... Ik heb echt poen nodigquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:00 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Meer dan 200k moet er wel voor krijgen, misschien zelf een beetje meebieden, mits er meerdere bieders zijn en niet te vaak doen..
gekocht voor 16 kquote:Gian Luca Antonacci
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: flag Italia
Total Skill Index (TSI): 580
Loon: 744 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Bonobo11
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
En het ergste is nog dat die lul na twee keer donkerrood gehad te moeten hebben nog de 2-2 scoort ookquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:37 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Inderdaad teringlijer.
Valt me vies tegen dat ik nog niks heb gelezen, dat de UEFA een onderzoek start.
Hij heeft 2 mensen op hun bek geslagen (de bal was niet eens in de buurt) en hij probeerde de benen van Trabelsi te amputeren. En dan die schijnheilige k*t muil van hem.
Je zou hem zo op zn bek willen slaan!
Waarom is hij nog op IRC en MSN?quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:50 schreef Daemon19 het volgende:
En we gaan hier verder!
Een kleine toelichting op de TT:
(11:55:44) (@J-D) zo
(11:55:48) (@J-D) mn internet is zo weg
(11:55:53) (@J-D) nog heel even geduld
(11:55:56) (@J-D) en dan ben ik afgesloten
(11:55:56) (@J-D)
(11:56:01) (@J-D)Tiscali
(11:56:19) (@J-D) Tot nooit meer ziens, Tiscaarschli
Dan houdt het snel op hequote:Op donderdag 23 februari 2006 19:07 schreef Daemon19 het volgende:
Kan op zich nog wel een verdediger gebruiken, maar ik sta 140k in de min, dus helaas..
Wie maakt hem? Want de hele banner moet aangepast worden..quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:16 schreef FritsFluitketel het volgende:
Tja die banner is ook nog niet af he
en hoe kan datquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:27 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Wie maakt hem? Want de hele banner moet aangepast worden..
En FC Barentin staat trouwens met 0-2 voor in de Hattrick Masters-finale.
Skou United speelt in een 7-0-3-formatie..![]()
de HAMvraagquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:52 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ja dat brengt ons bij de hamvraag, wat is de prijs?
Ik ben al lang blij met een openingsbod, ik sta vet rood -155, dus ik kan deze poen goed gebruiken, volgende week gaat er een 18 jarige uitstekend def weg, hopen dat ik dan de goedcoach kan betalen.
quote:Sam Parkes breidde de voorsprong van de bezoekers uit door een volley binnen te schieten na een pass van rechts: 0 - 3. De manier van spelen veranderde toen Barentin zich terugtrok om op eigen helft de tegenstander op te vangen. Er was wat verwarring bij United over de speelwijze van het team, waardoor de organisatie daalde naar waardeloos. De ruststand was 0 - 3. Barentin had met 100 procent balbezit een veldoverwicht.
Robar werkt er eens in de 3 maanden aan ofzoquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:27 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Wie maakt hem? Want de hele banner moet aangepast worden..
En FC Barentin staat trouwens met 0-2 voor in de Hattrick Masters-finale.
Skou United speelt in een 7-0-3-formatie..![]()
kennelijk wou hij niet winnen, of ik ruik chinese gok maffia.quote:
In dat geval kan mijn prachtige logo er voor in de plaats komenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:58 schreef DeHovenier het volgende:
BTW, dat logo in de banner in de OP kan wel weg. Dat logo is een zwart vierkantje met een blauw rondje in het midden, staat ergens in het midden. Ik heb dat logo een keer gebruikt als tijdelijke logo.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:01 schreef stefmans het volgende:
[..]
kennelijk wou hij niet winnen, of ik ruik chinese gok maffia.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |