@komrad,
Je bent helemaal niet kansloos tegen die kolenboer, juist tegen een team zonder aanval en veel middenveld kun je counteren!
Als je een spelhervatter hebt, wat specialities en ongeveer 35% bbz dan pak je hem hard (ondanks zijn redelijke defence).
wat voor keeper heb je trouwens? ik vind 2 mln best veel voor een keeper die incl 20% nog geen 6k verdient. Je spits vond ik een erg mooie aankoop maar voor 2.1 mln kun (kon je vorig seizoen rond deze tijd iig) een hoog uitmuntend (6800 salaris als NL) keeper van 24~25 jaar kopen met matig ~redelijk xp.
Maar de prijzen zijn hoog
![]()
aSSPRine, of iemand anders die wingers doet,
wat zou een ideale aanvallende winger zijn met specialiteit en wat positiespel?
Ik vraag me af hoe belangrijk 1 niveau extra winger is, en in hoeverre passing mee telt. Hebben jullie misschien een idee wat voor kwaliteiten een beetje onderbetaald zijn? (goeie prijs / kwaliteit verhouding).
Heb afgelopen week een hoog briliante winger gekocht met zijn secondaries op slecht in uitstekende vorm, maar ik wil nu een betere winger omdat deze tijdelijk is.. Zou alle adviezen kunnen gebruiken!
Mijn yp was knaken trouwens, 130 tsi 500¤ salaris 19 jaar en een rotvent (gemeen, opvliegend enzo), ciao ciao!
![]()
Vanavond heb ik trouwens een super spannende wedstrijd voor mensen die nog niet 10 match id's hebben en het wat interesseert
MatchID: 54432349 Hopelijk heel veel publiek (ondanks de regen)& een mooie counter pot !