quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
Jawel, zatquote:Op maandag 13 juni 2005 12:31 schreef One_conundrum het volgende:
geen trainees die +500k waard zijn btw?
dr zitten niet een paar mindere bij waarvan je denkt dat het trainen niet super veel nut heeft?quote:Op maandag 13 juni 2005 12:32 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Jawel, zat
Maar die wil ik niet kwijt.
Check mijn trainees
Genoeg ruimte om te verkopen, maar dat is mijn toekomst. Ik vervang liever mn winger
Nee, trainen heeft altijd nut. Als je geen 100% gebruik maakt van je training, spoel je geld door de wc.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dr zitten niet een paar mindere bij waarvan je denkt dat het trainen niet super veel nut heeft?
Eej, er zijn altijd nieuwe dingen die je kunt leren!quote:Op maandag 13 juni 2005 12:36 schreef Grumpey het volgende:
[..]
moet ie ook niet vragen naar die info
Hoe hoog speel je? En heb je al nieuwe trainees gekocht?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:23 schreef Lortnoc het volgende:
Zo, met 4,2 miljoen in kas is het tijd mijn team te versterken. Dit seizoen heeft tot nu toe maar één puntje opgeleverd en dat moet duidelijk gaan veranderen.
Luilakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |