quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
hahaha, jij bent een grappig ventje zegquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:36 schreef The_Hives het volgende:
mooie werkplek Robarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Welkom. Ik heb je er bij gezetquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:32 schreef sir_dalord het volgende:
leuk een hattrick topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mijn naam is sir_dalord, en ik hattrick heet ik sirdalord. Ik speel momenteel VI en ben vorig seizoen derde geworden.
Owja, mijn teamnaam is lycky bullballs. Als het kan wil ik graag in het begin staanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:en wat een bloedgeile openingspost zegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.wie heeft die gemaaktJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:32 schreef sir_dalord het volgende:
leuk een hattrick topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mijn naam is sir_dalord, en ik hattrick heet ik sirdalord. Ik speel momenteel VI en ben vorig seizoen derde geworden.
Owja, mijn teamnaam is lycky bullballs. Als het kan wil ik graag in het begin staanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en wat een bloedgeile openingspost zegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.wie heeft die gemaaktJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hihi, dank je wel. Ik ben Hives aangenaam.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:38 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
hahaha, jij bent een grappig ventje zegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hiquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:39 schreef The_Hives het volgende:
[..]
hihi, dank je wel. Ik ben Hives aangenaam.
ik ben een wigger met blingbling. Telt dat ook?quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:40 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
hiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik heb misschien een onbeschofte vraag, maar ben jij een neger?
ik heb niks tegen negers hoor, maar je praat zo enzo
nee, sorryquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:41 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik ben een wigger met blingbling. Telt dat ook?
kijk maar in het vorige topic voor mn foto's. Dan weet je wie de echte neger isquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:43 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
nee, sorry
dan ga ik maar verder lullen met die suriman, volgens mij is dat nen echte
geen zin meer?quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:40 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ow ja, voor wie het gemist heeft...
Ik doe geen awards meer enz... en zoek nog een opvolger voor de website...
Er is weinig animo vanuit de fed voor die 2 dingen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop