quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
Welkom. Ik heb je er bij gezetquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:32 schreef sir_dalord het volgende:
leuk een hattrick topic
mijn naam is sir_dalord, en ik hattrick heet ik sirdalord. Ik speel momenteel VI en ben vorig seizoen derde geworden.
Owja, mijn teamnaam is lycky bullballs. Als het kan wil ik graag in het begin staan![]()
quote:en wat een bloedgeile openingspost zegwie heeft die gemaakt
quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:32 schreef sir_dalord het volgende:
leuk een hattrick topic
mijn naam is sir_dalord, en ik hattrick heet ik sirdalord. Ik speel momenteel VI en ben vorig seizoen derde geworden.
Owja, mijn teamnaam is lycky bullballs. Als het kan wil ik graag in het begin staan
en wat een bloedgeile openingspost zegwie heeft die gemaakt
hihi, dank je wel. Ik ben Hives aangenaam.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:38 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
hahaha, jij bent een grappig ventje zeg
hiquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:39 schreef The_Hives het volgende:
[..]
hihi, dank je wel. Ik ben Hives aangenaam.
ik ben een wigger met blingbling. Telt dat ook?quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:40 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
hi
ik heb misschien een onbeschofte vraag, maar ben jij een neger?
ik heb niks tegen negers hoor, maar je praat zo enzo
nee, sorryquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:41 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik ben een wigger met blingbling. Telt dat ook?
kijk maar in het vorige topic voor mn foto's. Dan weet je wie de echte neger isquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:43 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
nee, sorry
dan ga ik maar verder lullen met die suriman, volgens mij is dat nen echte
geen zin meer?quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:40 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ow ja, voor wie het gemist heeft...
Ik doe geen awards meer enz... en zoek nog een opvolger voor de website...
Er is weinig animo vanuit de fed voor die 2 dingen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |