quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
Welkom. Ik heb je er bij gezetquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:32 schreef sir_dalord het volgende:
leuk een hattrick topic
mijn naam is sir_dalord, en ik hattrick heet ik sirdalord. Ik speel momenteel VI en ben vorig seizoen derde geworden.
Owja, mijn teamnaam is lycky bullballs. Als het kan wil ik graag in het begin staan![]()
quote:en wat een bloedgeile openingspost zegwie heeft die gemaakt
quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:32 schreef sir_dalord het volgende:
leuk een hattrick topic
mijn naam is sir_dalord, en ik hattrick heet ik sirdalord. Ik speel momenteel VI en ben vorig seizoen derde geworden.
Owja, mijn teamnaam is lycky bullballs. Als het kan wil ik graag in het begin staan
en wat een bloedgeile openingspost zegwie heeft die gemaakt
hihi, dank je wel. Ik ben Hives aangenaam.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:38 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
hahaha, jij bent een grappig ventje zeg
hiquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:39 schreef The_Hives het volgende:
[..]
hihi, dank je wel. Ik ben Hives aangenaam.
ik ben een wigger met blingbling. Telt dat ook?quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:40 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
hi
ik heb misschien een onbeschofte vraag, maar ben jij een neger?
ik heb niks tegen negers hoor, maar je praat zo enzo
nee, sorryquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:41 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik ben een wigger met blingbling. Telt dat ook?
kijk maar in het vorige topic voor mn foto's. Dan weet je wie de echte neger isquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:43 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
nee, sorry
dan ga ik maar verder lullen met die suriman, volgens mij is dat nen echte
geen zin meer?quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:40 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ow ja, voor wie het gemist heeft...
Ik doe geen awards meer enz... en zoek nog een opvolger voor de website...
Er is weinig animo vanuit de fed voor die 2 dingen...quote:
Misschien dat ik het wel doe... moek wel opschieten, maar heb deze week geen tijdquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:07 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Er is weinig animo vanuit de fed voor die 2 dingen...
Vandaar dat ik ze afstoot
hij had genoeg van tuinmannenquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:33 schreef DeHovenier het volgende:
ik heb gemist dat JD ermee stoppen....iemand een korte samenvatting?
Dan krijg je minder bezoekers dan normaal...quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:02 schreef ASSpirine het volgende:
Trouwens, mijn stadion is nog niet klaar als ik de beker speel, wat gebeurt er dan precies, hoe izt het met de toeschouwers?
bah, dus mijn 13 k zal niet eens volzitten???quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:05 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Dan krijg je minder bezoekers dan normaal...
niet alsof je dan ineens wel gewonnen zou hebbenquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:10 schreef DeHovenier het volgende:
Fok!
Ben ik ook nog eens vergeten dat ik een friendly had met Pvrens!
*kreun*
Normaal duurt het toch maar 1 week? Ik heb zondagavond de verbouwing aangevraagd.... waarom duurt het nu opeens tot volgende week donderdag?quote:Bezig met werkzaamheden
Het stadion is omringd door hijskranen en bouwmateriaal. Waarschijnlijk zijn de werkzaamheden afgerond om en nabij 26-05-2005.
Idd......veel erger dan dit kan niet! Heb hem ook al ff gebericht en hem vooral veel succes in de competitie gewenstquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:32 schreef truSteh het volgende:
Rickiez Gangsterz![]()
Dat is nog erger dan mijn naam
staat voordat je het definitief aanvraagd toch tot hoelang het ongeveer gaat duren? Kan een dag langer of korter zijn...... Normaal duurt het trouwens iets langer dan 1 week dacht ikquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:58 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Normaal duurt het toch maar 1 week? Ik heb zondagavond de verbouwing aangevraagd.... waarom duurt het nu opeens tot volgende week donderdag?
Hehe dan vooral het uitzicht hequote:
Dat is het niet...quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:05 schreef Robar het volgende:
[..]
JD stopt met de site en de awards???
Dat komt als een donderslag bij een heldere hemel!!!
Maar goed, ik kan me voorstellen dat het te tijdrovend wordt!
Ben je wel supporter. Ik heb er ook eens heel lang op gewacht tot een vriend me erop wees dat je supporter moet zijnquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:19 schreef mark_03 het volgende:
Heb nog steeds m'n kampioensmedaille niet
Nee, dat ben ik nietquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:53 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ben je wel supporter. Ik heb er ook eens heel lang op gewacht tot een vriend me erop wees dat je supporter moet zijn
quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:02 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet
Maar als ik dat nu wel wordt, krijg ik dan wel m'n medaille?
wheheehequote:Op donderdag 19 mei 2005 18:02 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet
Maar als ik dat nu wel wordt, krijg ik dan wel m'n medaille?
Zoja, dan is mn minste balbezit in mn vorige seizoen 35%.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:44 schreef DeHovenier het volgende:
En dat balbezit, da;'s alleen voor de competitiewedstrijden?
Dit is het topic van de federatie... Mensen die daar lid van zijn, zijn dus ook supporter...quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:20 schreef One_conundrum het volgende:
het gaat maar over die kut federatie maar zoals ik zeg is meer dan de helft hier geen supporter
Hier mag alleen De Elite aan meedoenquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:09 schreef maniack28 het volgende:
Dames, opletten!!! De Fok!Awards!!!
Dirk Kuijt-award: Voor de topscoorder van de Fok!-Federatie
Heurelho da Silva Gomes-award: Voor de keeper met de minste doelpunten tegen van de Fok!-Federatie
WoW-award: Voor de grootste loser van fokhattrick
enquote:Wu Siu-Wo (57076896)
17 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Prathet Thai
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: uitstekend
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
Met name die 1e is liefquote:Mohd Hussein bin Ithnin (53259241)
19 jaar, matig in vorm, gezond
Een populair persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: Singapore
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Sinds wanneer heeft WoW ook een TU? En middenvelders? En vorm?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 07:04 schreef DaMadKow het volgende:
TU:
Vorm: +7 / -1
TSI: +3.310 / -490
Passing: +1
Een middenvelder gestegen in passing, verder een lekkere vormstijger... de enige die gezakt is in vorm is mijn clown
Volgende week nog een weekje passing, hopelijk stijgen er nog wat spitsen
quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:09 schreef maniack28 het volgende:
Co Adriaanse-award: Voor de beste clubprestatie
Grumpey, Jonks en qyn
CSKA Moscow-award: Voor de ploeg die met het minste balbezit toch wist te winnen
Ik heb nog nooit een wedstrijd gewonnen met minder dan 50% balbezit
Ajax-award: Voor de ploeg die het dit seizoen net niet redde
mangoworks ( op doelsaldo weer 3e geworden in IX.294), pvrens (zie: [Hattrick] Deel 68: Zijn de doelstellingen gehaald? en Neilpad (8e in V.232.)
Rinus Michels-award: Voor degene die het meeste heeft betekend voor de Fok!-Federatie
Johan-Derksen, sirdalord en komrad
Salomon Kalou-award: Voor degene die het meeste progressie heeft gemaakt dit seizoen
Komrad, ikzelf en Goten
Is al bekend, dat is: Daniel Dinsmore van Nokitel.Net (Mangoworks)
Heurelho da Silva Gomes-award: Voor de keeper met de minste doelpunten tegen van de Fok!-Federatie
11 goals tegen: Stanisław Owocki
Koei-award: Voor de hattricker wiens fout het meest memorabel was dit seizoen
sysrq (zie: [Hattrick] Deel 67: Kampioenen Ole Ole! )
Jose Mourinho-award: Voor de degene die het meest zeurt over zijn wedstrijden
hives, ikzelf (tegen Goten, toen ik 9-1 verloor in de Fok!Cup) en Goten (tegen sd toen in de Fok!Cup)
qyn, sirdalord en madkow
quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:09 schreef maniack28 het volgende:
Dames, opletten!!! De Fok!Awards!!!
Ik heb de awards van JD overgenomen. Er kan vanaf vanavond t/m volgende week genomineerd worden. Iedereen kan 3 fokhattrickers nomineren voor iedere award, met uitzondering van: de CSKA Moscow-award, de Dirk Kuijt-award en de Heurelho da Silva Gomes-award. Die liggen al vast, ik ga vanavond opzoeken wie dit zijn
Co Adriaanse-award: Voor de beste clubprestatie
1. Ik ga voor Grumpelix, zo een team in de VI, das gewoon klasse!
2. Daarnaast vind ik het winnen van de FOKcup ook een erg goede prestatie van Pekel!
CSKA Moscow-award: Voor de ploeg die met het minste balbezit toch wist te winnen
MatchID:36021852 - 49% balbezit, 3-0 gewonnen.
Beter heb ik niet voor je
Ajax-award: Voor de ploeg die het dit seizoen net niet redde
Oei, das lastig
Ik zou het niet weten.......
Wie zijn er allemaal tweede geworden?
Rinus Michels-award: Voor degene die het meeste heeft betekend voor de Fok!-Federatie
1. JD, vanwege zijn continue inzet en betrokkenheid.
2. Hives vanwege zijn wijze raad aan beginnende hattrickers en andere belangrijke werkzaamheden.
3. Eigenlijk is dit een groep, namelijk de Fok!cup organisatoren/medewerkers. De opzet(site) was erg mooi dit seizoen, alleen jammer dat die op een gegeven moment niet meer up to date was.
4. kleine nominatie voor mezelf, was veel werk hoor de openingsbanner
Salomon Kalou-award: Voor degene die het meeste progressie heeft gemaakt dit seizoen
Moeilijk,
1. Jonks laat wekelijks zien enorme progressie te maken met onder andere zijn trainingsupdates.
2. Ikzelf heb vorig seizoen de overstap gemaakt naar trainen en sindsdien is mijn gemiddelde TSI gestegen van 2000 naar 3000, mijn gemiddelde leeftijd is gezakt van 25 naar nog geen 22, mijn gemiddeld aantal sterren per wedstrijd is gestegen van 32 naar 36,5 en waarschijnlijk begin dit seizoen 38. Ik vind dat ik enorm ben gegroeid het laatste seizoen.
3. Grumpelix blijf ik erg indrukwekkend vinden!
Ik niet in ieder geval, maar hier kun je niet voor nomineren lijkt me
Dat zal ik ook niet zijn, wederom geen nominatie mogelijk.
Koei-award: Voor de hattricker wiens fout het meest memorabel was dit seizoen
Goh......... weet ik zo ff niet. Zo waar hebben Maniack en Koei zich gedeisd gehouden!
Kan iemand even mijn geheugen opfrissen?
Jose Mourinho-award: Voor de degene die het meest zeurt over zijn wedstrijden
Hier kan ik er geen drie voor nomineren, dat is ongetwijfeld DA HIVES ! End of discussion
Ik vind mezelf eigenlijk wel een loser.
Gewoon met 25 punten slechts op de vijfde plaats eindigen.
Er zijn er maar weinig die met dat na doen.
Kan iedereen het aantal doelpunten dat hij tegen heeft gehad en de competitiewedstrijd (met matchid) die hij met het minste balbezit heeft gewonnen even posten? Dan scheelt dat een hele hoop (onmogelijk) zoekwerk, mijn dank is groot
AJB: 5. Robarka 14 34 - 21 25
De wedstrijd staat bij de award!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |