abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27141715
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 09:32 schreef truSteh het volgende:
Rickiez Gangsterz

Dat is nog erger dan mijn naam
Idd......veel erger dan dit kan niet! Heb hem ook al ff gebericht en hem vooral veel succes in de competitie gewenst
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_27141747
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 09:58 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Normaal duurt het toch maar 1 week? Ik heb zondagavond de verbouwing aangevraagd.... waarom duurt het nu opeens tot volgende week donderdag?
staat voordat je het definitief aanvraagd toch tot hoelang het ongeveer gaat duren? Kan een dag langer of korter zijn...... Normaal duurt het trouwens iets langer dan 1 week dacht ik

ff gechecked. 10 dagen staat er bij mij
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_27143105
Hoera! Ben uit de min!

Kapitaal: -46 480 ¤ (302) ¤

Mn bekertetgenstander (had ik volgens mij al gezegd): ´t Hoofd F.C. (143518)
Het is een zaalvoetbalteam nog ook

Div.: Competitie: # 8 in VI.788
Children of the night. What music they make.
pi_27143240
hoe lang het duurt voor het stadion te verbouwen ligt ook aan de grootte van het stadion en als je ook pech hebt met de weekenden ertussen kan het nog wel wat langer duren, want in de weekenden doen ze als het goed is ook niks (ambtenaren dat t zijn) Bij mij duurde het volgens mij 13/14 dagen om van 12500 naar 34k toeschouwers te gaan.
"You got 99 problems and FC Kielp is one!"
  donderdag 19 mei 2005 @ 11:04:26 #55
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_27143476
mmmm... dan heb ik dus inkomstenbederving mjah... straks wel 20k
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_27144311
En ik ben dus mooi door naar de 2e ronde van de beker..

M'n tegenstander is een WO uit de VIII.. (tsideterleede (503304))
pi_27147540
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 18:36 schreef The_Hives het volgende:
mooie werkplek Robar
Hehe dan vooral het uitzicht he

JD stopt met de site en de awards???
Dat komt als een donderslag bij een heldere hemel!!!

Maar goed, ik kan me voorstellen dat het te tijdrovend wordt!

Maar Maniack is een waardig opvolger voor de awards
Wat zijn de categorien ?
pi_27151139
Gister met 0-6 onderuit (wel vriendschappelijk, maar belooft niet veel goeds ) Heb een speler aan kunnen trekken... veel te duur, en te weinig rendement. En nu is het geld op
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_27152639
Mijn bekertegenstander is Fc de Kwast (211943) Net als mij uit de 7de divisie en gezien het aantal sterren, zal het moeilijk worden maar het is te doen denk ik
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  donderdag 19 mei 2005 @ 16:14:57 #60
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_27154633
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:05 schreef Robar het volgende:

[..]

JD stopt met de site en de awards???
Dat komt als een donderslag bij een heldere hemel!!!

Maar goed, ik kan me voorstellen dat het te tijdrovend wordt!
Dat is het niet...
Het kost amper tijd..
Ik vind het heel tof om ergens tijd in te steken voor FH als het ook iets oplevert. Ik ben geen Co Adriaanse die zeurt dat ie geen waardering krijgt, maar ik heb niet de indruk dat deze 2 dingen leven.
Niemand is nog begonnen over de awards, terwijl het toch wel de tijd ervoor zou zijn. In mijn veronderstelling mist niemand ze dus, of zit niemand er echt op te wachten. Misschien als ik zelf reclame zou maken en hierover zou posten, dat er wel enthousiaste reacties komen, maar ja...
De site is ook zoiets. Ik vind de site mooi genoeg en redelijk up to date. Er staan actuele dingen op zoals topscorers en fok cup (al is die niet helemaal up to date, maar dat komt door sd )
Toch heb ik nog niet het gevoel dat dat leeft. Voorlopig zal ik die site nog beheren, maar ik zal de kosten voor de url volgend jaar niet weer voor mn rekening nemen, ivm de animo vanuit de fed

Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
  donderdag 19 mei 2005 @ 17:01:44 #61
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_27156296
Ik snap het probleem JD... mjah... we hebben al: Dit topic, de fokcup, mirc dat heel veel gebruikt wordt, awards, website enz. enz. Misschien wordt het voor sommige mensen een beetje teveel van het goede om overal te kijken.

Om eerlijk te zijn, de website keek ik ook nooit... Alleen de stats zijn wel interessant. De awards zat ik wel opt e wachten, maar ivm met tijdgebrek heb ik er de afgelopen 2 weken niet om kunnen vragen

Ik probeer vanavond/morgen nog een awarddingutje op te zetten, hoe deden jullie dat vorige keer? Eerst 3 mensen laten nomineren door iedereen en dan stemmen? Of zelf 3 nominaties uitzoeken en dan meteen laten stemmen?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  donderdag 19 mei 2005 @ 17:06:52 #62
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_27156472
en niet iedereen die hier zit is ht Supporter en Lid van de fed natuurlijk....
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_27156526
Toch maar goed oefenduel :d
mn selectie was totaal verandert, 2 nieuwe verdedigers,

mn bekertegenstander is:Prins United: Divisie: 9 van de 10
ik zit in divisie 6 dus weer oefenduel eigenlijk ^^
pi_27156852
Dat moet te doen zijn he, een IX'er
pi_27156875
Heb nog steeds m'n kampioensmedaille niet
pi_27157169
Vaag
pi_27157716
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 17:18 schreef DeHovenier het volgende:
Dat moet te doen zijn he, een IX'er
+Daarom Oefenduel
  donderdag 19 mei 2005 @ 17:53:57 #68
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_27157724
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 17:19 schreef mark_03 het volgende:
Heb nog steeds m'n kampioensmedaille niet
Ben je wel supporter. Ik heb er ook eens heel lang op gewacht tot een vriend me erop wees dat je supporter moet zijn
pi_27157930
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 17:53 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Ben je wel supporter. Ik heb er ook eens heel lang op gewacht tot een vriend me erop wees dat je supporter moet zijn
Nee, dat ben ik niet
Maar als ik dat nu wel wordt, krijg ik dan wel m'n medaille?
  donderdag 19 mei 2005 @ 18:06:04 #70
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_27158018
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 18:02 schreef mark_03 het volgende:

[..]

Nee, dat ben ik niet
wat een grap en hoe herkenbaar .

Ik weet niet of je die nu nog krijgt want ik ben nog steeds niet supporter. Vraag het de kennners.
pi_27158035
bekertegenstander moet te doen zijn maar kga geen PIC spelen, want dan zul je zien dat ik de boot in ga, verder ziet mijn nieuwe competitie VI er uit alsof ik me wel kan handhaven en hopelijk meedoen om de bovenste plekken
Hattrick >>> FC The Warriors (509249)
  donderdag 19 mei 2005 @ 19:18:37 #72
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_27159996
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 18:02 schreef mark_03 het volgende:

[..]

Nee, dat ben ik niet
wheheehe Ik denk niet dat je dan een medaille alsnog krijgt... misschien even mailen naar een GM?
pi_27160472
In de beker lig ik er waarschijnlijk na de 1e ronde alweer uit
  donderdag 19 mei 2005 @ 20:09:39 #74
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_27161720
Dames, opletten!!! De Fok!Awards!!!

Ik heb de awards van JD overgenomen. Er kan vanaf vanavond t/m volgende week genomineerd worden. Iedereen kan 3 fokhattrickers nomineren voor iedere award, met uitzondering van: de CSKA Moscow-award, de Dirk Kuijt-award en de Heurelho da Silva Gomes-award. Die liggen al vast, ik ga vanavond opzoeken wie dit zijn

Co Adriaanse-award: Voor de beste clubprestatie

CSKA Moscow-award: Voor de ploeg die met het minste balbezit toch wist te winnen

Ajax-award: Voor de ploeg die het dit seizoen net niet redde

Rinus Michels-award: Voor degene die het meeste heeft betekend voor de Fok!-Federatie

Salomon Kalou-award: Voor degene die het meeste progressie heeft gemaakt dit seizoen

Dirk Kuijt-award: Voor de topscoorder van de Fok!-Federatie

Heurelho da Silva Gomes-award: Voor de keeper met de minste doelpunten tegen van de Fok!-Federatie

Koei-award: Voor de hattricker wiens fout het meest memorabel was dit seizoen

Jose Mourinho-award: Voor de degene die het meest zeurt over zijn wedstrijden

WoW-award: Voor de grootste loser van fokhattrick (met een dikke natuurlijk)

Kan iedereen het aantal doelpunten dat hij tegen heeft gehad en de competitiewedstrijd (met matchid) die hij met het minste balbezit heeft gewonnen even posten? Dan scheelt dat een hele hoop (onmogelijk) zoekwerk, mijn dank is groot

[ Bericht 6% gewijzigd door maniack28 op 20-05-2005 09:35:15 ]
pi_27162572
8 doelpunten tegen gehad.. elke wedstrijd meer balbezit gehad, dus die heb je niet nodig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')