Misschien dat ik het wel doe... moek wel opschieten, maar heb deze week geen tijdquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:07 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Er is weinig animo vanuit de fed voor die 2 dingen...
Vandaar dat ik ze afstoot
hij had genoeg van tuinmannenquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:33 schreef DeHovenier het volgende:
ik heb gemist dat JD ermee stoppen....iemand een korte samenvatting?
Dan krijg je minder bezoekers dan normaal...quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:02 schreef ASSpirine het volgende:
Trouwens, mijn stadion is nog niet klaar als ik de beker speel, wat gebeurt er dan precies, hoe izt het met de toeschouwers?
bah, dus mijn 13 k zal niet eens volzitten???quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:05 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Dan krijg je minder bezoekers dan normaal...
niet alsof je dan ineens wel gewonnen zou hebbenquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:10 schreef DeHovenier het volgende:
Fok!
Ben ik ook nog eens vergeten dat ik een friendly had met Pvrens!
*kreun*
Normaal duurt het toch maar 1 week? Ik heb zondagavond de verbouwing aangevraagd.... waarom duurt het nu opeens tot volgende week donderdag?quote:Bezig met werkzaamheden
Het stadion is omringd door hijskranen en bouwmateriaal. Waarschijnlijk zijn de werkzaamheden afgerond om en nabij 26-05-2005.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |