En de 3e nominatie voor de Koei-award:
quote:
<Chen> koop ik deze gister
<Chen> Marcus Coulthard [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
<Chen> TSI = 720, 20 jaar, redelijk in vorm
<Chen> Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
<Chen> Conditie: zwak Keepen: rampzalig
<Chen> Positiespel: slecht Passen: waardeloos
<Chen> Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
<Chen> Scoren: matig Spelhervatting: matig
<Chen> ik denk 19 jaar. lekker mooi zo enzo...
<Johan-Derksen> is ie 20
![]()
<Chen> ja
<Joralf> knurft
![]()
Jullie hebben tot donderdag voor de awardnominaties, daarna kunnen jullie stemmen op 1 van de 3 genomineerden:
Dames, opletten!!! De Fok!Awards!!! Ik heb de awards van JD overgenomen. Er kan vanaf vanavond t/m volgende week genomineerd worden. Iedereen kan 3 fokhattrickers nomineren voor iedere award, met uitzondering van: de CSKA Moscow-award, de Dirk Kuijt-award en de Heurelho da Silva Gomes-award. Die liggen al vast, ik ga vanavond opzoeken wie dit zijn
Co Adriaanse-award: Voor de beste clubprestatie
CSKA Moscow-award: Voor de ploeg die met het minste balbezit toch wist te winnen
Ajax-award: Voor de ploeg die het dit seizoen net niet redde
Rinus Michels-award: Voor degene die het meeste heeft betekend voor de Fok!-Federatie
Salomon Kalou-award: Voor degene die het meeste progressie heeft gemaakt dit seizoen
Dirk Kuijt-award: Voor de topscoorder van de Fok!-Federatie
Heurelho da Silva Gomes-award: Voor de keeper met de minste doelpunten tegen van de Fok!-Federatie
Koei-award: Voor de hattricker wiens fout het meest memorabel was dit seizoen
Jose Mourinho-award: Voor de degene die het meest zeurt over zijn wedstrijden
WoW-award: Voor de grootste loser van fokhattrick (met een dikke
![]()
natuurlijk)
Kan iedereen het aantal doelpunten dat hij tegen heeft gehad en de competitiewedstrijd (met matchid) die hij met het minste balbezit heeft gewonnen even posten? Dan scheelt dat een hele hoop (onmogelijk) zoekwerk, mijn dank is groot ![]()
Ennuh..... iedereen die nog niet op Grumpey gestemd heeft, nu stemmen!!!! Druk op "Nederland", kies rechts verkiezingen en vul bij naam Grumpey in.
quote:
Je kunt stemmen tot 30-05-2005 om 07:00.
Je hebt gestemd op Grumpey.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.