quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
Jullie hebben tot donderdag voor de awardnominaties, daarna kunnen jullie stemmen op 1 van de 3 genomineerden:quote:<Chen> koop ik deze gister
<Chen> Marcus Coulthard [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
<Chen> TSI = 720, 20 jaar, redelijk in vorm
<Chen> Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
<Chen> Conditie: zwak Keepen: rampzalig
<Chen> Positiespel: slecht Passen: waardeloos
<Chen> Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
<Chen> Scoren: matig Spelhervatting: matig
<Chen> ik denk 19 jaar. lekker mooi zo enzo...
<Johan-Derksen> is ie 20
<Chen> ja
<Joralf> knurft
quote:Je kunt stemmen tot 30-05-2005 om 07:00.
Je hebt gestemd op Grumpey.
Ik heb vorig seizoen 7 tegendoelpunten gehad (Divisie 45176)quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:23 schreef maniack28 het volgende:
Kan iedereen het aantal doelpunten dat hij tegen heeft gehad en de competitiewedstrijd (met matchid) die hij met het minste balbezit heeft gewonnen even posten? Dan scheelt dat een hele hoop (onmogelijk) zoekwerk, mijn dank is groot
Omdat als je er wel een keer bent het altijd over je wedstrijd gaatquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:42 schreef The_Hives het volgende:
Hoe kan ik nou weer zo vaak voor de Jose blabla award genomineerd wordenIk ben nooit meer op irc en ik post hier nooit wat over mijn wedstrijd
ga ik eens ontopicop irc, is het weer niet goedquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:50 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Omdat als je er wel een keer bent het altijd over je wedstrijd gaat
andere stemming SW, maarquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:17 schreef SuperWeber het volgende:
Ik heb ook op Grumpey gestemd....
hee ik ook alquote:
en terechtquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:37 schreef maniack28 het volgende:
Ja, maar er moet straks nog echt gestemd wordenIk sta nu 2e qua nominaties voor grootste zeurkous
Heb jij op iemand anders gestemd?? Of bedoel je de awards... (Die heb ik al ingevuld)quote:
wil jij hiermee beweren dat ik een leven heb?quote:En het was niet eens mijn idee
Maar goed, als je eenmaal doorhebt dat je je leven aan het verneuken ben met dat spel, dan zul je me gelijk geven
Welke fout dan refused? Kan je dat even toelichtenquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:45 schreef REFUSED het volgende:
Koei-award: Voor de hattricker wiens fout het meest memorabel was dit seizoen
Nielzsche
net alsof het zover gaat komen als Ve klasser tegen nr 8 uit divisie VIIIquote:Op woensdag 25 mei 2005 07:19 schreef maniack28 het volgende:
WoW-award: Voor de grootste loser spammer van fokhattrick
Maniack28
VERGEET NIET JE PENALTYNEMERS IN TE STELLEN!!!!
sow... heb ik ook weer een zinvolle bijdrage gedaa![]()
Hier welquote:Op woensdag 25 mei 2005 08:51 schreef Grumpey het volgende:
[..]
net alsof het zover gaat komen als Ve klasser tegen nr 8 uit divisie VIII
4-4-2 gaan spelen met pure middenvelder als verdediger in dé wedstrijd van het seizoenquote:Op woensdag 25 mei 2005 07:34 schreef maniack28 het volgende:
Welke fout dan refused? Kan je dat even toelichten
hmmm sommige teams gebruiken 20 jarigen nog als trainees, maar opzich ja, dat kan wel...quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:51 schreef TearSong het volgende:
Dank voor de tip Mokkaboon! Ik twijfelde er zelf ook al over, train idd. geen verdediging (haha, ben gewoon happig op 'jong') Maar vanaf een jaartje of 20 is het toch wel te doen, of zou je op zoek gaan naar nog wat ouder?
een sterren freakquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:05 schreef TimmyAsd het volgende:
Doelstellingen:
- 5 sterrenverdediging behalen
- minimaal 5 sterren kepper aanschaffen
- Niet rechtstreeks degraderen uit V
- Zoveel mogelijk sterren behalen
- Fok-cup minimaal de kwartfinale bereiken
- KNVB beker minimaal de 4e ronde overleven
haha is die fokcup zo enorm belangrijk?quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:49 schreef Mokkaboon het volgende:
[..]
een sterren freakik zou zeggen kies een stat voor je verdediging die je wilt halen... sterren zeggen zo weinig...
zo veel mogelijk sterren halen? das geen doel.. das een streveneen doel is SMART geformuleerd leren wij op school... Specifiek Meetbaar Acceptabel Realistisch en Tijdsgebonden... 'zo veel mogelijk' is dus niet concreet genoeg
uh oh, fokcup! die had ik nog niet in m'n lijstje staan... hmmm moet ik es over nadenken
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
haha is die fokcup zo enorm belangrijk?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:43 schreef Mokkaboon het volgende:
zoooooooooooooooooo![]()
daar maak je geen vrienden mee![]()
+ ik ga voor de Dirk Kuyt award komend seizoenquote:25-05-2005 Doelstellingen
-Kampioen worden
-Minimaal tot de 4de ronde van de beker penetreren.
-Fok!Cup terugbrengen naar de rechtmatige eigenaar. (ondergetekende)
-Twee of drie nieuwe trainees
-Stadion vol
Nielzsche namens NFM
kunnen er niet vaste namen komen voor awards? ipv dat het elk jaar weer wisselt en dan per jaar 1 of 2 andere awards die wel elk jaar verschillenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:04 schreef neilpad het volgende:
[..]
+ ik ga voor de Dirk Kuyt award komend seizoenal zal ie dan wel anders heette mss..
Voor maar 900kquote:Unto Palo (65529456)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Suomi
Total Skill Index (TSI): 1 840
Loon: 892 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Hoolieganzen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Kan, maar dan moeten ze ook een vaste naam krijgen.... Dirk Kuyt award is seizoensgebonden... dus dan moeten we het gewoon topscorersaward noemen enz. enz. Ik zal er over nadenkenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
kunnen er niet vaste namen komen voor awards? ipv dat het elk jaar weer wisselt en dan per jaar 1 of 2 andere awards die wel elk jaar verschillen
quote:Op woensdag 25 mei 2005 07:19 schreef maniack28 het volgende:
WoW-award: Voor de grootste loser spammer van fokhattrick
Maniack28
VERGEET NIET JE PENALTYNEMERS IN TE STELLEN!!!!
sow... heb ik ook weer een zinvolle bijdrage gedaa![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:09 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
omg, damn
helemaal vergeten...![]()
Nu maar hopen dat het niet zo ver moet komen...
ALS ik ze nodig heb tenminstequote:Op woensdag 25 mei 2005 17:15 schreef maniack28 het volgende:
[..]En ik had je nog gewaarschuwd
Koei-award volgend seizoen
idem hierquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hmm, mn bekertegenstander zou sterker moeten zijn maar is aan het counteren en ik sta nu 1-0 voor..
Edit: 2-0 al.
deze komen uit mijn competitie ik moet zelf om 1745, dat wordt nog wat...quote:10 minuten: De wedstrijd is begonnen, maar helaas kunnen wij nog geen verslag aanbieden. We vragen enig geduld terwijl wij contact proberen te krijgen met de commentator in het stadion.
tsjonge jonge... niemand neemt mijn wijze adviezen aanquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Sjit. 2-1. Ik hoop maar niet dat het gelijkspel wordt want ik heb (natuurlijk) geen strafschopnemers ingesteld.
Ja hallo. Ik lees heel selectief hier.quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:32 schreef maniack28 het volgende:
[..]
tsjonge jonge... niemand neemt mijn wijze adviezen aanHeb het nog zo gezegd
![]()
hmmz nu je et zo zegt. Ik heb ook geen strafschopnemers ingesteldquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Sjit. 2-1. Ik hoop maar niet dat het gelijkspel wordt want ik heb (natuurlijk) geen strafschopnemers ingesteld.
Volgens mij niet hoor... is toch allemaal publiek van jou? Door al die winst zal je publiek juist blij zijn en je fanclub zal groeienquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:43 schreef ASSpirine het volgende:
5 wo's in mijn divisie
Ik zal ook minder toeschouwers krijgen voor de thuiswedstrijden tegen wo's?
Pff Kut supporters allemaal!quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:45 schreef maniack28 het volgende:
Wat vinden jullie van het idee om mensen met supporter voorrang te geven op de servers? Zodat wij tenminste een fatsoenlijk wedstrijdverslag hebben en dat ook netjes kunnen volgen ipv dat alles in 1x gebeurd?
had ik dus ook gehoopt, maar ze gingen toch iets tegen de wo's doen?quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:48 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor... is toch allemaal publiek van jou? Door al die winst zal je publiek juist blij zijn en je fanclub zal groeienmjah... wel een beetje jammer... 5 WO's... dan hadden ze potverdorie beter die kunnen vervangen ipv er een XI bij te gooien
![]()
![]()
quote:Glen Walsh (60195780)
18 jaar, redelijk in vorm
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: England
Total Skill Index (TSI): 940
Loon: 816 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Waarschuwingen: (deze informatie is niet beschikbaar terwijl er wedstrijden worden gespeeld)
Fysiek: (eventuele blessures worden niet weergegeven tijdens wedstrijden)
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
En hier doen we het voor in de beker! en uiteraard sta ik voorquote:25-05-2005 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 23 346 ¤ aan entreegeld.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:38 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
En hier doen we het voor in de beker! en uiteraard sta ik voor
quote:25-05-2005 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 51 798 ¤ aan entreegeld.
quote:Minnertsga zal het een tijdje zonder Klement Yuriev moeten stellen, want hij liep een zware voetblessure op. Hij werd vervangen door Andy Mear.
hoeveel weken?quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:10 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn uitmuntend scoren goed passen spits
![]()
![]()
![]()
quote:Iemand interesse, loopt over 1 uur af (19:00 uur) en kost 100k:
Glen Walsh (60195780)
18 jaar, redelijk in vorm
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: England
Total Skill Index (TSI): 940
Loon: 816 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Waarschuwingen: (deze informatie is niet beschikbaar terwijl er wedstrijden worden gespeeld)
Fysiek: (eventuele blessures worden niet weergegeven tijdens wedstrijden)
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
Zwaar relaxedquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:18 schreef komrad het volgende:
25-05-2005 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 59 572 ¤ aan entreegeld
ik speelde wel thuis timmyasd
of uit tegen mij, leuk een fed battlequote:Op woensdag 25 mei 2005 19:29 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Zwaar relaxed
In de tweede ronde eis ik een thuiswedstrijd
quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:10 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn uitmuntend scoren goed passen spits
![]()
![]()
![]()
en zie hier mijn 4 sterren winger er ook nog uit!quote:Na 88 minuten moest Peter Imbach vanwege een knieblessure van het veld. Ewald Wisse kwam hem vervangen
het zal geen uren meer duren voordat we het weten. Ik kan mijn sterren niet tellen vanwege blessures en rode kaarten.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:37 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]zou iig wel leuk zijn ja..
Met 0-2 gewonnen, zwaaar verdiend, 38 sterren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |