Welke fout dan refused? Kan je dat even toelichtenquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:45 schreef REFUSED het volgende:
Koei-award: Voor de hattricker wiens fout het meest memorabel was dit seizoen
Nielzsche
net alsof het zover gaat komen als Ve klasser tegen nr 8 uit divisie VIIIquote:Op woensdag 25 mei 2005 07:19 schreef maniack28 het volgende:
WoW-award: Voor de grootste loser spammer van fokhattrick
Maniack28
VERGEET NIET JE PENALTYNEMERS IN TE STELLEN!!!!
sow... heb ik ook weer een zinvolle bijdrage gedaa![]()
Hier welquote:Op woensdag 25 mei 2005 08:51 schreef Grumpey het volgende:
[..]
net alsof het zover gaat komen als Ve klasser tegen nr 8 uit divisie VIII
4-4-2 gaan spelen met pure middenvelder als verdediger in dé wedstrijd van het seizoenquote:Op woensdag 25 mei 2005 07:34 schreef maniack28 het volgende:
Welke fout dan refused? Kan je dat even toelichten
hmmm sommige teams gebruiken 20 jarigen nog als trainees, maar opzich ja, dat kan wel...quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:51 schreef TearSong het volgende:
Dank voor de tip Mokkaboon! Ik twijfelde er zelf ook al over, train idd. geen verdediging (haha, ben gewoon happig op 'jong') Maar vanaf een jaartje of 20 is het toch wel te doen, of zou je op zoek gaan naar nog wat ouder?
een sterren freakquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:05 schreef TimmyAsd het volgende:
Doelstellingen:
- 5 sterrenverdediging behalen
- minimaal 5 sterren kepper aanschaffen
- Niet rechtstreeks degraderen uit V
- Zoveel mogelijk sterren behalen
- Fok-cup minimaal de kwartfinale bereiken
- KNVB beker minimaal de 4e ronde overleven
haha is die fokcup zo enorm belangrijk?quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:49 schreef Mokkaboon het volgende:
[..]
een sterren freakik zou zeggen kies een stat voor je verdediging die je wilt halen... sterren zeggen zo weinig...
zo veel mogelijk sterren halen? das geen doel.. das een streveneen doel is SMART geformuleerd leren wij op school... Specifiek Meetbaar Acceptabel Realistisch en Tijdsgebonden... 'zo veel mogelijk' is dus niet concreet genoeg
uh oh, fokcup! die had ik nog niet in m'n lijstje staan... hmmm moet ik es over nadenken
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
haha is die fokcup zo enorm belangrijk?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:43 schreef Mokkaboon het volgende:
zoooooooooooooooooo![]()
daar maak je geen vrienden mee![]()
+ ik ga voor de Dirk Kuyt award komend seizoenquote:25-05-2005 Doelstellingen
-Kampioen worden
-Minimaal tot de 4de ronde van de beker penetreren.
-Fok!Cup terugbrengen naar de rechtmatige eigenaar. (ondergetekende)
-Twee of drie nieuwe trainees
-Stadion vol
Nielzsche namens NFM
kunnen er niet vaste namen komen voor awards? ipv dat het elk jaar weer wisselt en dan per jaar 1 of 2 andere awards die wel elk jaar verschillenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:04 schreef neilpad het volgende:
[..]
+ ik ga voor de Dirk Kuyt award komend seizoenal zal ie dan wel anders heette mss..
Voor maar 900kquote:Unto Palo (65529456)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Suomi
Total Skill Index (TSI): 1 840
Loon: 892 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Hoolieganzen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Kan, maar dan moeten ze ook een vaste naam krijgen.... Dirk Kuyt award is seizoensgebonden... dus dan moeten we het gewoon topscorersaward noemen enz. enz. Ik zal er over nadenkenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
kunnen er niet vaste namen komen voor awards? ipv dat het elk jaar weer wisselt en dan per jaar 1 of 2 andere awards die wel elk jaar verschillen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |