quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
oei dat heb ik laatst ook gedaan, klote is dat he. Ik moest hem ook nog ontdooien, dat was helemaal rukquote:Op zondag 4 september 2005 12:27 schreef Grumpey het volgende:
omg, had ik vanochtend even een confronterend moment als student zijnde, ik heb serieus voor het eerst in mijn leven de glasplaten in mijn koelkast grondig gereinigd....
ik wordt oud
dat ontdooien ging vanzelf, de stroom was uitgevallen gisternacht, en ik werd wakker met plas in mijn koelkast. Zodoende ben ik begonnen met het voorval dus heb gelukkig een excuusquote:Op zondag 4 september 2005 12:30 schreef komrad het volgende:
[..]
oei dat heb ik laatst ook gedaan, klote is dat he. Ik moest hem ook nog ontdooien, dat was helemaal ruk
dan is het goed. Grumps check mijn pull:quote:Op zondag 4 september 2005 12:32 schreef Grumpey het volgende:
[..]
dat ontdooien ging vanzelf, de stroom was uitgevallen gisternacht, en ik werd wakker met plas in mijn koelkast. Zodoende ben ik begonnen met het voorval dus heb gelukkig een excuus![]()
04-09-2005 Je hebt 1.483.000 uitgegeven, hiermee loopt u 3230 rente mis de komende week.quote:Op zondag 4 september 2005 12:29 schreef avw1982 het volgende:
Ik ben klaar voor het volgend seizoen.
04-09-2005 Je hebt je stadion uitgebreid en de aannemer 911 000 ¤ betaald.
04-09-2005 Je hebt je trainer vervangen. Dat heeft je 572 000 ¤ gekost.
ik gok een mooie 2 ton.quote:Op zondag 4 september 2005 12:33 schreef komrad het volgende:
[..]
dan is het goed. Grumps check mijn pull:
Harmen van Woerkom
TSI = 2 660 , 19 years, passable form
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities [Head]
Stamina: wretched Keeper: disastrous
Playmaking: passable Passing: solid
Winger: poor Defending: solid
Scoring: passable Set pieces: wretched
graag een taxatie
Dat boeit niet. Liever een groot stadion dan die 3k rente.quote:Op zondag 4 september 2005 12:34 schreef Grumpey het volgende:
[..]
04-09-2005 Je hebt 1.483.000 uitgegeven, hiermee loopt u 3230 rente mis de komende week.
ik bedoelde: de supportermood wordt gereset, daarnaast is er komende week toch geen wedstrijd. Waarom heb je niet even gewacht enzo?quote:Op zondag 4 september 2005 12:36 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Dat boeit niet. Liever een groot stadion dan die 3k rente.![]()
Hiervoor.quote:Op zondag 4 september 2005 12:42 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ik bedoelde: de supportermood wordt gereset, daarnaast is er komende week toch geen wedstrijd. Waarom heb je niet even gewacht enzo?
Ik had daar wel beter een weekje mee kunnen wachten maar dit was iets wat ik moest doen. Als ik het had uitgesteld had ik van dat geld een speler gekocht als ik een leuke zag op de TL. Dit is meer uit bescherming tegen mezelf.quote:Op zondag 4 september 2005 12:49 schreef REFUSED het volgende:
04-09-2005 Je hebt je trainer vervangen. Dat heeft je 572 000 ¤ gekost.
daar had je mee moeten wachten. hij zal dus ook een week sneller in leadership dalen nu terwijl het geen enkel nut heeft om hem nu al te hebben. of je moest natuurlijk nog geen goed coach hebben...
Wat is zijn maximale prijs? Ik wil natuurlijk niet teveel bieden maar ik wil mijn prijzengeld wel lekker uitgevenquote:Bojan Kro¨njar (68897419) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Hrvatska
Total Skill Index (TSI): 1 480
Loon: 727 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: animal crackers
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
Forum Opties | |