quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
dat kan ik nu net niet betalenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:58 schreef Johan-Derksen het volgende:
Iemand mijn clown kopen, alstublieft?
Had hem per ongeluk voor 0 gelist...
Terwijl een clown bijna altijd voor het afgesproken bedrag van 79.500 wordt verkocht.
ALS iemand een clown wil kopen, koop dan aub de mijne voor die 80k...
Doordat ik hem dus voor 0k gelist had, heb ik zelf maar 78k geboden anders gaat ie voor een prikkie weg. Als niemand biedt, kost het me makelaarskosten...
Het heeft positieve invloed op je TS... maar hoe het heel precies werkt zal je nooit weten.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:00 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
dat kan ik nu net niet betalen
en ben ff aan het bieden op ee nandere clown (nu nog goedkoper)
als ik pic met een clown, danb stijgt mijn TS ook sneller?
Ik heb geld nodig om mn middenveld te versterken...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:09 schreef ASSpirine het volgende:
hmmm, zou ik ook een populaire persoon met redelijk leiderschap kunnen kiezen?
maar waarom verkoop je em dan JD?
Ja duh, dan maak ik meer verlies dan wanneer ik hem terugkoop en voor een normaal bedrag list...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:38 schreef Jonks het volgende:
JD, alle koopjes voor jezelf houden he!?
Ik had hem wel van je gekocht voor 37500
dat vraag ik me ook af, als ik en clown zou kopen, zou dan mijn teamgeest een enmalige boost van bijvoorbeeld kalm naar content krijgen of is er een andere uitwerking??quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:20 schreef ASSpirine het volgende:
JD, ik heb een clown voor 57,2 k
Ik kom wat voordeliger uit
Veranderd mijn TS nu meestal niet een beetje?
Iets zoals het tegenstelde van dit:
Een pas gekochte speler begon niet al te goed bij je club. De teamgeest zakte toen bleek dat hij niet goed met de rest van het team kon opschieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |