quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
Ik train pos, en ik verwacht een aantal mooie stijgers binnenkort. Verder ben ik van plan om nog een leuk middenvelder te kopen zodra ik mijn premies binnen heb (en een speler verkocht heb)quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:58 schreef Yankee_One het volgende:
omdat ik dan kan zien wat je middenveld doet onder normale omstandigheden, wat ongeveer even sterk is als dat van mij (middenmotertje in IX). nu is mijn compo niet heel zwak, maar ik zou toch willen zeggen dat je wel wat zult moeten investeren om probleemloos door te stoten naar XIII
Dat wordt idd nog lastig. Succes ermeequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:29 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik ben sinds 21 juli ook coach van een team, onder de naam "Easthim(818550)" treed ik tegenwoordig ten strijde binnen de Hattrick competities.
26 juli heb ik de touwtjes daad werkelijk in handen genomen en heb ik samen met een vriend met iets meer Hattrick ervaring een team samengesteld wat zo'n 26,5 ster krijgt.
De wedstrijden die ik sinds de 26ste gespeeld heb, heb ik afgesloten vriendschappelijk 2 overwinningen en 3 overwinningen binnen de competitie, waaronder tegen de nummer 1 en de nummer 2 van de competitie.
Inmiddels sta ik zelf 3e in de competitie, een competitie waarin de nummer 2 nog tegen de nummer 4 en de nummer 1 moet en waarin ik nog tegen de nummer 6 en de nummer 8 van de competitie moet.
1. FC de Pingos 12 35 - 8 31
2. Lotte's boys 12 33 - 7 28
3. Easthim 12 27 - 15 24
Ik sta nog 4 punten achter de nummer 2 en als deze nog 1 wedstrijd wint dan zit er geen kans meer in dat ik derde word, dus we moeten maar even blijven hopen.
welkom,quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:29 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik ben sinds 21 juli ook coach van een team, onder de naam "Easthim(818550)" treed ik tegenwoordig ten strijde binnen de Hattrick competities.
26 juli heb ik de touwtjes daad werkelijk in handen genomen en heb ik samen met een vriend met iets meer Hattrick ervaring een team samengesteld wat zo'n 26,5 ster krijgt.
De wedstrijden die ik sinds de 26ste gespeeld heb, heb ik afgesloten vriendschappelijk 2 overwinningen en 3 overwinningen binnen de competitie, waaronder tegen de nummer 1 en de nummer 2 van de competitie.
Inmiddels sta ik zelf 3e in de competitie, een competitie waarin de nummer 2 nog tegen de nummer 4 en de nummer 1 moet en waarin ik nog tegen de nummer 6 en de nummer 8 van de competitie moet.
1. FC de Pingos 12 35 - 8 31
2. Lotte's boys 12 33 - 7 28
3. Easthim 12 27 - 15 24
Ik sta nog 4 punten achter de nummer 2 en als deze nog 1 wedstrijd wint dan zit er geen kans meer in dat ik derde word, dus we moeten maar even blijven hopen.
Kaheemquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:00 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik train op positiespel met een Redelijke Coach en 8 Assistent Trainers:
1 middenvelder van 20,
4 middenvelders van 19,
2 middenvelders van 18 en
1 middenvelder van 17.
Sietje, ouwe Fries, pik man, lul jonge, goeiemorgenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:29 schreef KaheemSaid het volgende:
Mijn begroting is wat naar de knoppen voor het kleine kapitaal wat ik aan coach plus assistent trainers kwijt ben, maar wat maakt het uit. Deze week heb ik maar 929 verlies omdat ik thuis tegen de nummer 1 speelde. Je moet er wat voor over hebben.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 08:57 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Kaheem
Grumpey, hij traint zo goed, hij is al 16k per week kwijt aan personeelMaar goed, volgens mij gaat het wel goedkomen met Easthim. Voel je vrij om vragen te stellen, hier of op IRC
En jij bent...?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:34 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Sietje, ouwe Fries, pik man, lul jonge, goeiemorgen
Let maar niet op Condoomquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:35 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Mijn begroting is wat naar de knoppen voor het kleine kapitaal wat ik aan coach plus assistent trainers kwijt ben, maar wat maakt het uit. Deze week heb ik maar 929 verlies omdat ik thuis tegen de nummer 1 speelde. Je moet er wat voor over hebben.
[..]
En jij bent...?
quote:15-08-2005 Je fanclub heeft er 4 nieuwe supporter(s) bijgekregen; dat leverde 120 ¤ op voor de clubkas.
14-08-2005 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 10 538 ¤ aan entreegeld.
quote:Albert-Jan de Lang (60409719)
TSI = 2 540, 22 jaar, zwak in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: waardeloos Keepen: goed
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
quote:Murat Schiltknecht (49726176)
TSI = 5 220, 20 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: zwak Keepen: uitstekend
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig