quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
quote:Ja maar ja maar ik heb geen creditcard... Houdt hier de zin van het leven voor me op?
Neen, maak het bedrag over op 6430184 (Rekening nr van Johan-Derksen) en meldt het even hier.
Zodra het geld binnen is, ben je diezelfde dag nog supporter...
De enige verplichting die je dan aangaat, is dat je supporter van me moet wordenDat leggen we dan wel uit
de volgende wordt:quote:Op donderdag 16 september 2004 14:57 schreef pekel het volgende:
Wat een kut-topictitel..
quote:Op donderdag 16 september 2004 14:58 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
de volgende wordt:
[hattrick] deel 32: waar lycky bullballs VV Emmen diep heeft vernederd
R_B, weet je wat me leuk lijkt?quote:Op donderdag 16 september 2004 14:59 schreef R_B het volgende:
Mooie op!![]()
heb je al gezocht in de OPquote:Op donderdag 16 september 2004 15:00 schreef Jonks het volgende:
SD, wat zijn dan de voorwaarden om in de OP te mogen? ik bedoel.. meende je wat je net zei?
als ik mijn accountje binnen heb wordt ik gewoon supporter enzo.. snap niet waarom het niet mag
quote:Op donderdag 16 september 2004 15:05 schreef Jonks het volgende:
ja tuurlijkmaar ik heb mijn team id toch nog niet..
![]()
dat bedoelde ik.. beetje handmatig ertussen gepropt worden Jonks de fok mascotte (voorlopig.)
die team linkjes werken niet.quote:Op donderdag 16 september 2004 15:05 schreef Jonks het volgende:
ja tuurlijkmaar ik heb mijn team id toch nog niet..
![]()
dat bedoelde ik.. beetje handmatig ertussen gepropt worden Jonks de fok mascotte (voorlopig.)
Los daarvan die linkjes openen niet bij mij.. beetje weird? heb wel gewoon up to date I explorer e.d.
in hattrick, naar federaties gaan, en dan fok!fed opzoeken, en dan daar applyen voor membership.quote:Op donderdag 16 september 2004 15:14 schreef DeHovenier het volgende:
dan moet ik wel eerst mirc hebben dan
en wat bedoel je precies met "ingame applyen"??
nu nog de finale van de Fok!-Cup winnen en de cirkel is rond.quote:Op donderdag 16 september 2004 15:30 schreef Lortnoc het volgende:
Heb er net weer twee toegelaten dus dat gaat lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |