quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
Leuk toch?quote:Dante Dodemond (80057987) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 150
Loon: 704 ¤/week
Eigenaar: FC Uddel
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
weet ik maar het is onvermijdelijkquote:Op zondag 23 oktober 2005 10:21 schreef The_Hives het volgende:
thnx
al ben ik morgen pas jarig![]()
dat 2e zinnetje ben ik niet met je eens
tevens tvpquote:Op zondag 23 oktober 2005 10:50 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik haat offtopic slowchat.
ik haat tvp'squote:
JD was de alcohol verkeerd gevallen??quote:Op zondag 23 oktober 2005 10:50 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik haat offtopic slowchat.
Gefeliciteerd met je verjaardag en de uitstekende prestatie van ajax vanmiddag.quote:Op zondag 23 oktober 2005 10:21 schreef The_Hives het volgende:
thnx
al ben ik morgen pas jarig![]()
dat 2e zinnetje ben ik niet met je eens
Wel netjes toch.quote:Tinus Menken (80117360)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 880
Loon: 708 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Ik heb op 119 mensen na het stadion ook voor de helft gevuld, sta inmiddels 2-0 tegen de nr. 2 van mijn competitie, als het zo doorgaat kan ik mijn voorsprong nu lekker uitbouwen, dit seizoen gaan we voor de eerste plaats.quote:Op zondag 23 oktober 2005 20:37 schreef Cart_man het volgende:
Primeur: Stadion voor de helft gevuld
2-0 voor na 10 minuten spelen.
je gisteren gekochte uitmuntende keep van 2 milj?quote:Op zondag 23 oktober 2005 20:59 schreef komrad het volgende:
ik sta 1-0 achter tegen de nummer 1.
Mijn keeper is doodgeschopt gvd
Maar een vleugelspeler van mij is wel geschorst..quote:Op maandag 24 oktober 2005 09:26 schreef maniack28 het volgende:
5-0 gewonnen en al weer 6 wedstrijden ongeslagen...
Volgende week dubbele confrontatie tegen Uddel, maar die hond heeft net een nieuwe spits en haalt opeens redelijk (hoog) aanvalsratings over de hele linieMaar goed, mn seizoen kan toch al niet meer stuk, met 18 punten ben ik inmiddels wel zeker van behoud
quote:Op zondag 23 oktober 2005 21:09 schreef Verbal_Kint het volgende:PSV
fokhattrick meeting
mijn magnificent spits
2 weken geblesseerd, gekocht voor 450k, denkt hij te kunnen verkopen voor 1M als hij beter is.. als je het mij vraagt heeft hij 450k weggegooid, want het duurt een eeuwigheid voordat die beter is, dan is hij al 40 en in rampzalig vorm, met grote kans op vaardigheidsverlies.. Sja..quote:Lars Ericsson 2
TSI = 980, 38 jaar, goed in vorm
Heeft briljant ervaring en is een slecht leider
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
thnxquote:
quote:en de uitstekende prestatie van ajax vanmiddag.![]()
Hehe ik zie die Macfoto..quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:09 schreef Verbal_Kint het volgende:
JD
sorry uddel, ik heb nog een poging gedaan (zie foto in de mac)
ik heb zelf 2 vd 3 verkocht, matige prijzen ook nog eensnu heb ik 'slechts' 1.9 miljoen aan kapitaal, en ik zoek een minstens briljante spits met head (eigenlijk magnificent of world class)
Nee, hij gaat ze op de bank zetten, nou goedquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:39 schreef komrad het volgende:
ga je briljantjes doortrainen?
je weet heel goed wat ik bedoelquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:40 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee, hij gaat ze op de bank zetten, nou goed
quote:
Vicente España
TSI = 9 400, 20 jaar, uitstekend in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider [Snel]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: briljant Spelhervatting: slecht
----------------------------
Mikael Käri-Zein
TSI = 8 240, 20 jaar, redelijk in vorm
Heeft slecht ervaring en is een zwak leider
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: briljant Spelhervatting: slecht
----------------------------
Per Eriksson
TSI = 7 590, 20 jaar, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een rampzalig leider [Koppen]
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht
Scoren: briljant Spelhervatting: matig
TS?? Ik denk dat je je zelfvertrouwen bedoeld?quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:34 schreef ExCibular het volgende:
Mijn TS is wel gedaald van wonderbaarlijk naar rampzalig!
Ik denk dat ik dit ga proberen. Spitsen met spelhervatting leveren na een korte vergelijking behoorlijk meer op (20%) dus ik vind het het proberen waard. En het is daarnaast denk ik ook goed voor mijn team dus dat vind ik wel een poging waard!quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:47 schreef maniack28 het volgende:
nee, ik train altijd scoren, maar je kan het proberen, iedereen stijgt dan in spelhervatting en per niveau duurt het 2 weken toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |