quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
Leuk toch?quote:Dante Dodemond (80057987) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 150
Loon: 704 ¤/week
Eigenaar: FC Uddel
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
weet ik maar het is onvermijdelijkquote:Op zondag 23 oktober 2005 10:21 schreef The_Hives het volgende:
thnx
al ben ik morgen pas jarig![]()
dat 2e zinnetje ben ik niet met je eens
tevens tvpquote:Op zondag 23 oktober 2005 10:50 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik haat offtopic slowchat.
ik haat tvp'squote:
JD was de alcohol verkeerd gevallen??quote:Op zondag 23 oktober 2005 10:50 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik haat offtopic slowchat.
Gefeliciteerd met je verjaardag en de uitstekende prestatie van ajax vanmiddag.quote:Op zondag 23 oktober 2005 10:21 schreef The_Hives het volgende:
thnx
al ben ik morgen pas jarig![]()
dat 2e zinnetje ben ik niet met je eens
Wel netjes toch.quote:Tinus Menken (80117360)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Snel
Total Skill Index (TSI): 880
Loon: 708 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Ik heb op 119 mensen na het stadion ook voor de helft gevuld, sta inmiddels 2-0 tegen de nr. 2 van mijn competitie, als het zo doorgaat kan ik mijn voorsprong nu lekker uitbouwen, dit seizoen gaan we voor de eerste plaats.quote:Op zondag 23 oktober 2005 20:37 schreef Cart_man het volgende:
Primeur: Stadion voor de helft gevuld
2-0 voor na 10 minuten spelen.
je gisteren gekochte uitmuntende keep van 2 milj?quote:Op zondag 23 oktober 2005 20:59 schreef komrad het volgende:
ik sta 1-0 achter tegen de nummer 1.
Mijn keeper is doodgeschopt gvd
Maar een vleugelspeler van mij is wel geschorst..quote:Op maandag 24 oktober 2005 09:26 schreef maniack28 het volgende:
5-0 gewonnen en al weer 6 wedstrijden ongeslagen...
Volgende week dubbele confrontatie tegen Uddel, maar die hond heeft net een nieuwe spits en haalt opeens redelijk (hoog) aanvalsratings over de hele linieMaar goed, mn seizoen kan toch al niet meer stuk, met 18 punten ben ik inmiddels wel zeker van behoud
quote:Op zondag 23 oktober 2005 21:09 schreef Verbal_Kint het volgende:PSV
fokhattrick meeting
mijn magnificent spits
2 weken geblesseerd, gekocht voor 450k, denkt hij te kunnen verkopen voor 1M als hij beter is.. als je het mij vraagt heeft hij 450k weggegooid, want het duurt een eeuwigheid voordat die beter is, dan is hij al 40 en in rampzalig vorm, met grote kans op vaardigheidsverlies.. Sja..quote:Lars Ericsson 2
TSI = 980, 38 jaar, goed in vorm
Heeft briljant ervaring en is een slecht leider
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
thnxquote:
quote:en de uitstekende prestatie van ajax vanmiddag.![]()
Hehe ik zie die Macfoto..quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:09 schreef Verbal_Kint het volgende:
JD
sorry uddel, ik heb nog een poging gedaan (zie foto in de mac)
ik heb zelf 2 vd 3 verkocht, matige prijzen ook nog eensnu heb ik 'slechts' 1.9 miljoen aan kapitaal, en ik zoek een minstens briljante spits met head (eigenlijk magnificent of world class)
Nee, hij gaat ze op de bank zetten, nou goedquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:39 schreef komrad het volgende:
ga je briljantjes doortrainen?
je weet heel goed wat ik bedoelquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:40 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee, hij gaat ze op de bank zetten, nou goed
quote:
Vicente España
TSI = 9 400, 20 jaar, uitstekend in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider [Snel]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: briljant Spelhervatting: slecht
----------------------------
Mikael Käri-Zein
TSI = 8 240, 20 jaar, redelijk in vorm
Heeft slecht ervaring en is een zwak leider
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: briljant Spelhervatting: slecht
----------------------------
Per Eriksson
TSI = 7 590, 20 jaar, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een rampzalig leider [Koppen]
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht
Scoren: briljant Spelhervatting: matig
TS?? Ik denk dat je je zelfvertrouwen bedoeld?quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:34 schreef ExCibular het volgende:
Mijn TS is wel gedaald van wonderbaarlijk naar rampzalig!
Ik denk dat ik dit ga proberen. Spitsen met spelhervatting leveren na een korte vergelijking behoorlijk meer op (20%) dus ik vind het het proberen waard. En het is daarnaast denk ik ook goed voor mijn team dus dat vind ik wel een poging waard!quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:47 schreef maniack28 het volgende:
nee, ik train altijd scoren, maar je kan het proberen, iedereen stijgt dan in spelhervatting en per niveau duurt het 2 weken toch?
Als ie voor 1.2 M of meer verkocht wordt, dan kan ik een hogere formi met meer ervaring halenquote:Unto Palo (65529456) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, goed in vorm, gezond
Een populair persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Suomi
Total Skill Index (TSI): 5 390
Loon: 1 248 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Hoolieganzen
Waarschuwingen: 2
Positiespel: matig Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: formidabel
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
tevens tvp.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:11 schreef pekel het volgende:
Baggerteam pekel, wordt nog flink ontwikkelen om nog ooit aan mijn team te kunnen tippen.
liever een volksclub dan een club zonder fansquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:11 schreef pekel het volgende:
Baggerteam JD, wordt nog flink ontwikkelen om nog ooit aan mijn team te kunnen tippen.
M'n YPquote:26-10-2005
de baniers heeft 300 000 ¤ geboden voor Dante Dodemond en nam de leiding bij het bieden.
De deadline ligt op 26-10-2005 om 20:16.
Daag mij vanavond maar uit, (of iemand anders), team : Forza SCHquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:47 schreef Tomhoog het volgende:
Heeft er nog iemand geen friendly voor deze week?
>>>>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Heb al iemand, maar bedankt hopelijk heb jij ook iemand voor een friendly.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:45 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Daag mij vanavond maar uit, (of iemand anders), team : Forza SCH
Sterren zijn niet van belang... Het gaat om de ratingsquote:
Nee ik haat haar, vreselijk kind is het....dat lieve gedoe de hele tijd, en dat eeuwige inzet tonen voor anderen, dat slimheidsgehalte, die vreselijk mooie blauwe ogen en dat blonde haar, ik walg ervanquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:42 schreef komrad het volgende:
feli grumpey, leuke vriendin verder?
Er zijn 3 slimme opties:quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:48 schreef foetre het volgende:
Een klein vraagje van mijn kant.
Ik ben as woensdag vrij van de fokcup wat is nu verstandig een interland uit ,een wedstrijkd tegen een paar klasses hoger of tegen een hele slechte tegenstander?
dan is het goedquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:37 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Nee ik haat haar, vreselijk kind is het....dat lieve gedoe de hele tijd, en dat eeuwige inzet tonen voor anderen, dat slimheidsgehalte, die vreselijk mooie blauwe ogen en dat blonde haar, ik walg ervan
Ik doe 2 studies, zij doet 2 studies welke ze dan cum laude haalt. Ik verlies de geschiedenis en sportvragen bij triviant niet van haar, maar wel alle andere categorieen....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:40 schreef komrad het volgende:
[..]
dan is het goed
trouwens, is ze wel slim genoeg voor je. Wij als decadente hattrickers moeten de eer hoog houden nu SW ook al aan een dubies slag vrouwen begonnen is
you've met you match dusquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:44 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik doe 2 studies, zij doet 2 studies welke ze dan cum laude haalt. Ik verlies de geschiedenis en sportvragen bij triviant niet van haar, maar wel alle andere categorieen....
SW is gewoon 25 en vriendinloos, dan wordt je lat gewoon lager![]()
Hoezo lat lager??quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:44 schreef Grumpey het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:00 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Hoezo lat lager??
Ik vond dat gewoon een keilekker wijf...
Kan ik er wat aan doen dat jullie definitie van lekker wijf anders is dan de mijne
Keilekker
op een of andere manier ben ik nog nooit verder dan ronde 2 gekomenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:01 schreef Grumpey het volgende:
In totaal denk ik 1,2 miljoen en flinke bak ervaring. Iedereen van mijn basisteam zit wel ongeveer 60% verder in een level
En vooral de ervaring om hogere divisieteams eens terug te wijzen, altijd top
Vast wel weer teveel betaald (2.4mln), maar ik heb geen tijd om dagenlang de transferlijst af te struinen voor een goeie prijsquote:Heinz Eder (15093102)
25 jaar, uitstekend in vorm, geblesseerd (2 weken)
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een rampzalig leider.
Nationaliteit: Österreich
Total Skill Index (TSI): 9 580
Loon: 5 376 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: MadKow
Fysiek: 2 we(e)k(en) geblesseerd
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Hij is nog geblesseerd, maar misschien is hij net op tijd fit om tegen jou te kunnen spelenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:56 schreef Robar het volgende:
SHIT, lees ik net dat MadKow een nieuwe speler heeft
Je probeert me bang te maken hequote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:33 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Hij is nog geblesseerd, maar misschien is hij net op tijd fit om tegen jou te kunnen spelen
Ga weg met Triviant, op de meeting wel gezien dat je één iemand niet als tegenstander moet hebben, iemand die alles weet.. zijn naam.. Grumpeyquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:44 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik doe 2 studies, zij doet 2 studies welke ze dan cum laude haalt. Ik verlies de geschiedenis en sportvragen bij triviant niet van haar, maar wel alle andere categorieen....
Lolquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:00 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Hoezo lat lager??
Ik vond dat gewoon een keilekker wijf...
Kan ik er wat aan doen dat jullie definitie van lekker wijf anders is dan de mijne
Keilekker
als ik zou meeten zou ik het graag met triviant tegen grumps opnemenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:29 schreef Uddel het volgende:
[..]
Ga weg met Triviant, op de meeting wel gezien dat je één iemand niet als tegenstander moet hebben, iemand die alles weet.. zijn naam.. Grumpey
Ik ga het ook tegen die vuile deen proberen!!!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:50 schreef Robar het volgende:
3-2 gewonnen in Denemarken
MadKow is het volgende slachtoffer
als... dan zou ik... als..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:53 schreef komrad het volgende:
[..]
als ik zou meeten zou ik het graag met triviant tegen grumps opnemen
ik zie er op zich wel een uitdaging in, hij mag geschiedenis ook niet zo maar hebben hooorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:42 schreef Uddel het volgende:
[..]
als... dan zou ik... als..
Laat maar..![]()
Helaas zullen we jou nooit meeten, dus makkelijk gezegdquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:44 schreef komrad het volgende:
[..]
ik zie er op zich wel een uitdaging in, hij mag geschiedenis ook niet zo maar hebben hooor
tips:quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:48 schreef Uddel het volgende:
* Uddel is zich aan het verdiepen in skilltrades
Wel een vraagje.. train PM, wil skilltraden, heb een leuke gezien die vrijwel zeker gaat stijgen deze week, maar dan stijgt hij van goed naar uitstekend, waar ik erg weinig winst uit zou halen. Het is slimmer om hogere skilltrades te zoeken, of niet? Kan iemand me wat tips geven?
wellicht verander ik ooit van mening, daarnaast zit de uitdaging meestal in de discussie niet in het absolutequote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:08 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Helaas zullen we jou nooit meeten, dus makkelijk gezegd![]()
En uddel, dank je voor opmerking![]()
Thx, al had ik wel ongeveer hetzelfde bedacht..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:13 schreef Grumpey het volgende:
[..]
tips:
tip 1: Directe stijgers zijn schaars op niveau's hoger dan solid-excellent. Dit omdat er weinig mongolen aan het spel meedoen die 1 week voordat iemand stijgt hem op de markt gooien. Ze zijn er, maar om nou te zeggen dat het vet-pot is, nee. De groep wat wel stijgers zijn, zijn YP's die hoog zitten in iets dat de eigenaar niet traint.
tip 2: Kijk naar spelers die gekocht zijn vorige week, en binnen 1 week gestegen zijn. Kijk hier heel goed naar. Zoek vervolgens soortgelijke spelers.
tip 3: Staar je niet blind op geen bijstats of slechte trainie voor lange termijn, dit boeit niet maar kijk naar winstmarge. Een kansloze speler voor 10k kopen voor 100k verkopen is beter dan eentje van 100k verkopen voor 200k.
tip 4: Verwacht in begin geen gouden bergen, het is ook veel uitvinden. Maar gooi het niet gelijk op spelers van 17 met geniale bijstats, ik zou klein beginnen zodat risico op mislukte beginkoop niet groot is. Laat je daarnaast niet afleiden door enorme grote bedragen van anderen soms, vaak zijn dit geen doordachte acties van die mensen, ook al lijkt het soms zo.
tip 5: onthoud teams die ook daytraden, dan weet je dat je goed zit. Kijk waar nodig beetje af![]()
Succes![]()
Thanx.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:35 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Lees de op in het andere topic even door, onder links staan wat handige sites voor jou.
En idd een def heeft alleen verdedigen en evt. een beetje passing nodig (passing = counteraanval en voor centrumaanval). Verder is ervaring wel belangrijk, lager dan slecht ervaring zorgt voor slechte ervaringsevents... dan verspeeld je def de bal omdat hij te weinig ervaring heeft.
Hij krijgt zijn training bij zijn oude werkgever. Hij heeft immers bij jou nog niet gespeeld, dus kan hij daar geen training krijgen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:56 schreef ASSpirine het volgende:
trouwens, als ik bijvoorbeeld een speler koop rond 01:40, update in NL begitn zogenaamd om 01:30
En update duurt ook een tijdje, voordat alles in orde is zijn we al wat verder, krijgt mijn aankoop dan nog training onder mij (hij had voor vorige team gespeeld op wing, dus heel aantrekkelijk) ?
Hij krijgt zeker training bij diegene waar de trainingsupdate het eerste plaats vindt (ook al heeft hij zijn wedstrijd bij een andere club gespeeld). Dat hij nóg een keer de volle training krijgt als hij tussen twee TU's in wordt doorverkocht is niet meer zo (vroeger wel). Mensen maakten hier misbruik van door absurd sterke U20 en international spelers te maken. Of hij de tweede keer een drippling training meepakt.....?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:46 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Hij krijgt zijn training bij zijn oude werkgever. Hij heeft immers bij jou nog niet gespeeld, dus kan hij daar geen training krijgen.
Als jij dan ook nog een keer kijkt...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:37 schreef Verbal_Kint het volgende:
hmmm, nog maar een post dan
mensen die meedoen aan de vinnie jones award, kijk ff in t bijbehorende topic
dat mag.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:46 schreef Verbal_Kint het volgende:
whehe, pressing refused ?
mag ik trouwens vragen hoeveel dit in totaal gekost heeft?
Hoogste bod:quote:Unto Palo (65529456) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Ik spreek Suomi!
Een populair persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Suomi
Total Skill Index (TSI): 5 200
Loon: 1 248 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Hoolieganzen
Waarschuwingen: 2
Positiespel: matig Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: formidabel
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
denk jezelf eens in: als je het middenveld pakt pressing 4-5-1, zo niet counter 5-3-2. redelijk verschillende tactieken zodat je zo nu en dan onvoorspelbaar blijft.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:42 schreef Jonks het volgende:
waarom eigenlijk zo overdadig veel passing als je toch press speelt? Dan heb je toch helemaal, écht helemaal niets aan passing op je trainees?
Je moet voor de TU en na je friendly HAM ff updaten, dan neemt hij dat ook mee..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:06 schreef twisteddlogic het volgende:
Ham heeft bij mij de wedstrijd van woensdag niet meegenomen, en daardoor hebben 3 trainees geen training gehad geeft HAM aan. Weet iemand hoe dit kan?
En bij hoeveel punten gaat ongeveer de ervaring een punt omhoog?
Ik kreeg ook een melding dat ik over 5 dagen oid voor HAM moet gaan betalen. Hoe doe je dat? En wat kost het?
net zolang tot ze minstens wonderbaarlijk zijn...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:56 schreef foetre het volgende:
Wat is eigenlijk een goede leeftijd op je defending trainies te verkopen?Ik heb nu een paar 18 jarige met uitstekend.Want me schuld begint langzaam op te lopen (-80.000) en per 2 weken -20.000 xtra
Fuck dat duurt nog lang.Maar dan is het wel flink cashenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:54 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
net zolang tot ze minstens wonderbaarlijk zijn...
dat kan dus beterquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:47 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Hoogste bod:
1 590 000 ¤ door loeks
Loopt vanavond, 18.45 uur, af![]()
Mijn tip: verkoop er 1, steek dat geld in een nieuwe trainie en je schuld.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:56 schreef foetre het volgende:
Wat is eigenlijk een goede leeftijd op je defending trainies te verkopen?Ik heb nu een paar 18 jarige met uitstekend.Want me schuld begint langzaam op te lopen (-80.000) en per 2 weken -20.000 xtra
Volgens nieuwe zoek-methodes toevallig?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:05 schreef Lortnoc het volgende:
Heb deze week o.a. naar aanleiding van de meeting wat kalere spelers ingekocht omdat deze wat makkelijker in te schatten zijn en het geeft meteen resultaat: Scoren +9. Verder nog 2 spelers naar passable experience (2 mids, leuk voor de doorverkoop prijs). Toch leuk om even voor op te blijven iig
voor diegenen die hier nog niet bekend mee zijn: het is geen echt interview, maar je krijgt gewoon een paar schriftelijke vragen.quote:Team van de week:
Eens in de 3 weken () proberen we één van de Fok! Federatie teams te interviewen. In dit ‘interview’ stellen we een aantal vragen die zowel over de persoon achter het team schuil en over het team zelf. Elke week mag de geïnterviewde een vraag bedenken die wordt meegenomen in het volgende interview.
Combinatie van aantal zoektechnieken. Niet alleen diequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 09:17 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Volgens nieuwe zoek-methodes toevallig?![]()
lijkt me leuk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:34 schreef The_Hives het volgende:
Wie wil er team-van-de-3-weken-of-langer zijn?
[..]
voor diegenen die hier nog niet bekend mee zijn: het is geen echt interview, maar je krijgt gewoon een paar schriftelijke vragen.
Kijk anders maar op www.fokhattrick.tk voor enkele voorbeelden
en dit methode heeft iets met stats-tsi-wage te maken??quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 09:17 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Volgens nieuwe zoek-methodes toevallig?![]()
Dat dus komradquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:54 schreef Johan-Derksen het volgende:
Unto Palo weg voor
Hoogste bod:
1 905 000 ¤ door F.C. Steaua Medias
Het bieden is geëindigd!
Netto: 1.8 M te besteden voor een nieuwe en oudere def met iets ervaring.
valt me wat tegen, die van mij heeft een hogere TSI maar toch. Ik hoopte dat hij meer waard zou zijnquote:
ah dat begint weer?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:34 schreef The_Hives het volgende:
Wie wil er team-van-de-3-weken-of-langer zijn?
[..]
voor diegenen die hier nog niet bekend mee zijn: het is geen echt interview, maar je krijgt gewoon een paar schriftelijke vragen.
Kijk anders maar op www.fokhattrick.tk voor enkele voorbeelden
quote:Terence Feith (56878787)
23 jaar, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Koppen
Total Skill Index (TSI): 1 180
Loon: 880 ¤/week
Eigenaar: ADO'67
Conditie: redelijk Keepen: waardeloos
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
een ploeg die 8e staat in divisie VI. Ik had een openingsprijs van ¤50.000 en dacht dat dat wel redelijk was. Bied er iemand na een paar uur al in een keer ¤100.000. Daar is dus niemand meer overheen gegaan.quote:
quote:
Omdat ik niets op de site kan doen Uddelquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:31 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hives: .nl bestaat wel. Heb weer een diep in de buidel getast en opnieuw betaald.
Uddel: Waarschijnlijk heb ik je er niet op gezet. Heb je nog een linkje naar jouw post daarover?
kquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:31 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hives: .nl bestaat wel. Heb weer een diep in de buidel getast en opnieuw betaald.
mwah, persoonlijk vind ik dat je het vrijwillig moet houden. Als zij mij dwingen om het in te vullen zou ik het ook niet doenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:42 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ah dat begint weer?
Je kan beter gewoon mensen aanwijzen die lid zijn ipv vragen ernaar lijkt mij. Soort van ding dat erbij hoort als je lid bent van de Federatie. Maar dat is mijn mening natuurlijk...
Nee, maar misschien zijn die wel opnieuw in te stellen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:38 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Werken de e-mail adressen ook nog steeds?
Dit is speler nummer 7 waar ik op probeerde te bieden. Exact dezelfde ervaring, bijna exact dezelfde stats... alleen meestal lager in TSI.quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:59 schreef komrad het volgende:
ik vind hem voor zijn leeftijd en XP niet erg goedkoop moet ik zeggen, maar aan de andere kant, wel wat (vrij nutteloze) bijstats. Maar wat zeg ik, ik heb geen flauw idee wat 24 jarige defs doen atm
was eigenlijk gewoon benieuwd naar mijn eigen rijtje...quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:25 schreef komrad het volgende:
grumpey maar daar kan ook niemand tgen op
nou dat rijtje mag er zijn hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:26 schreef Grumpey het volgende:
[..]
was eigenlijk gewoon benieuwd naar mijn eigen rijtje...
Verder ga ik dit seizoen 3e worden met zes punten achterstand op de nummer 2.quote:Maarten-Jan Loorbach (80722531)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Total Skill Index (TSI): 280
Loon: 568 ¤/week
Eigenaar: Silver Boys
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Klinkt alsof hier drastische veranderingen nodig zijn om op het goede pad terecht te komenquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:25 schreef Bonobo11 het volgende:
Zeg jongens, ik heb nou 4 weken een teamDus ik zwerf rond in de 11e divisie, maar ik heb nou 4 keer een jeugdspeler gepromoveerd en die zijn echt drama, maar dan ook heel slecht.
Is het niet verstandiger nu geen spelers meer te promoveren en dat pas als de jeugddopleiding wat beter is te gaan doen? Of kan het nog handelswaar zijn, ik zou nl. niet weten voor wie, ze staan nu allemaal voor nix te koop, , nou ik ben benieuwd. Moest laatst al m'n beste speler verkopen om niet failliet t egaan, heb maar wat personeel ontslagen
Of die kans erin zit weet ik niet, ik ken in ieder geval niemand die een mega-pul had met een slechte jeugd. Ik zie dat je gewoon trainies hebt enzo, dan is de situatie al rooskleuriger dan ik dachtquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:16 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik heb al wel redelijk ingegrepen denk ik. Althans de economische situatie is nu wat rooskleuriger, ik kom ca. 15.000 tekort per week, maar ik heb 10 def trainees , dus dat moet wat opleveren, ik had alleen veels te veel onnodig personeel, keepertrainers etc.
Ik vroeg me alleen af of die youthpulls zo slecht blijven en je eerst een uitstekende jeugdopleiding ( nuwak) moet hebben, of dat er misschien toch nu al een randomkans inzit op een echt goede YP. Volgens sportfreak bijna niet, dus dan ga ik daar maar van uit. Wel blijf ik er geld in steken denk ik
Transfervergelijking verschilt van 20.000 tot 190.000quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:17 schreef Grumpey het volgende:
ik heb hem bekeken, en het is duidelijk een spits die binnen 1 week naar uitstekend stijgt. zeg een ton ongeveer?
directe stijgers leveren anders alsnog gewoon winst op, boeit de leeftijd niet. Zonde om het te laten liggen als aanvallerstrainer die winst zou ik zeggen...quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:25 schreef TimmyAsd het volgende:
Jammer van die 19 jaar, anders had ik hem gekocht
Het is idd jammer dat ik geen spitsen train.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:28 schreef Grumpey het volgende:
[..]
directe stijgers leveren anders alsnog gewoon winst op, boeit de leeftijd niet. Zonde om het te laten liggen als aanvallerstrainer die winst zou ik zeggen...
Jammer van die 19 jaar, anders was hij veel duurder geweestquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:25 schreef TimmyAsd het volgende:
Jammer van die 19 jaar, anders had ik hem gekocht
In mijn optiek is het onverstandig om YP's (tenzij extreem goed) voor hoge bedragen op de TL te zetten...quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:29 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Het is idd jammer dat ik geen spitsen train.
Maar ik denk dat ik zo'n 125.000 ga vragen.
Hij is niet 17, maar ouder, en dan is de kans op een bidwar imho lager. Dan kan je beter een hoog bedrag vragen en hopen dat er een gek is die het geld ervoor wil neerleggen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:37 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
In mijn optiek is het onverstandig om YP's (tenzij extreem goed) voor hoge bedragen op de TL te zetten...
Er zijn zat mensen die dit soort spelers zoeken. Dus gewoon op de TL zetten en wachten op de bidwar. In dat geval levert het vaak meer op dan wanneer je een minimum bedrag vraagt...
quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:17 schreef Grumpey het volgende:
ik heb hem bekeken, en het is duidelijk een spits die binnen 1 week naar uitstekend stijgt.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:37 schreef SuperWeber het volgende:
Er zijn zat mensen die dit soort spelers zoeken.
Mis ik iets??quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:41 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Hij is niet 17, maar ouder, en dan is de kans op een bidwar imho lager. Dan kan je beter een hoog bedrag vragen en hopen dat er een gek is die het geld ervoor wil neerleggen.
We kunnen jou tactiek proberenquote:
Ik geloof wel dat ie min. 100k gaat opbrengenquote:
He leuk!!! voor wannneer wil je me interview hebbenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:36 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Team van de week:
Eens in de 3 weken () proberen we één van de Fok! Federatie teams te interviewen. In dit interview stellen we een aantal vragen die zowel over de persoon achter het team schuil en over het team zelf. Elke week mag de geïnterviewde een vraag bedenken die wordt meegenomen in het volgende interview.
Het team dat team-van-de-week is, wordt door een uitgebreide commissie gekozen. Dit keer is de uitverkorene Foetre![]()
Dat laatste heb ik inmiddels al gedaan.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:33 schreef Grumpey het volgende:
ik ben met SW eens, er zijn inderdaad users (Zoals timmy zo te lezen) die het op de lange teemijn gooien en die alleen meebieden met spelers van 17.
Echter er is ook een grote groep die zeer actief naar stijgende spelers loopt te zoeken. Deze groep is zelfs fanatieker in een bidwar bij spelers waar het overduidelijk bij is, zoals bij jouw speler. Dus ik verwacht geen problemen voor je. Ik zou hem lekker laten spelen woensdag, dat als boodschap aan speler meegeven (allready played, very high in solid skill) en je bent garant voor hoog bedrag hoor.
wanneer je tijd hebtquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:27 schreef foetre het volgende:
[..]
He leuk!!! voor wannneer wil je me interview hebben
Ik zal er wel wat tijd voor vrij maken .Vandaag word beetje krap aangezien ik "druk" aan het werk ben.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:49 schreef The_Hives het volgende:
[..]
wanneer je tijd hebt. Rond een wedstrijd dag wordt het meer gelezen
kan je niet gewoon een tijd afspreken waarin het gedaan moet worden? Bijv, je maakt het de maandag bekend en dan moet het voor de vrijdag gedaan zijn zodat het iig de zondag (wedstrijddag) erop staat? Of is dit wederom een waardeloos ideequote:Op zondag 30 oktober 2005 16:49 schreef The_Hives het volgende:
[..]
wanneer je tijd hebt. Rond een wedstrijd dag wordt het meer gelezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |