wat nu, ik probeer aan te geven dat dit voor volgend jaar meegenomen zou kunnen worden. En bovendien ik mag daar iets van zeggen als ex cup organizer. Niet dat je er iets mee moet doen.quote:
[Hattrick] Deel 95: Let's meet the others!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:10 schreef Murray het volgende:
Oh, er zijn twee hattrick topics dus.
Lees de op in het andere topic even door, onder links staan wat handige sites voor jou.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:08 schreef Murray het volgende:
Even wat newbie vraagjes.
Ik wil een speler kopen, maakt z'n nationaliteit/regio/land wat uit?
Ik zoek een goede centrale verdediger... maakt het dan uit dat 'ie waardeloos is in scoren/keepen/vleugelspel/positiespel? Zolang 'ie maar kan verdedigen en en beetje kan passen is het toch goed?
Ow jaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:27 schreef maniack28 het volgende:
helaas komrad, volgens mij was het zo afgesproken, dat alle wedstrijden op neutraal terrein zouden plaatsvinden
Ik schrok alquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 07:39 schreef maniack28 het volgende:
Alle wedstrijden van Refused RobarOmdat Refused in Finland speelt (of Zweden of whatever
)
als jij niet uitdaagt ben je in mijn ogen net zo fout bezig aangezien je MAG uitdagen ook al speel je thuis.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:11 schreef Ruudt het volgende:
Sys rq moet me nog steeds uitdagen..
Hij is vandaag nog online geweest
Sterren zeggen niks natuurlijk, je kan beter naar de ratings kijkenquote:Op woensdag 2 november 2005 10:25 schreef Uddel het volgende:
Psst.. zal ik m'n 4,5* spits opstellen tegen truSteh?
Nee, ik doe maar m'n andere 3,5*, die 4,5* mag niet geblesseerd raken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |