je weet dat meer rode kaarten juist goed is, t gaat om je medespelers HARTSTIKKE KAPOT TE TRAPPEN, dus...quote:Op woensdag 14 september 2005 10:08 schreef maniack28 het volgende:
Ik doe natuurlijk mee... De awardsmaker kan zich niet onthouden van deelname, bovendien maak ik een goeie kans, heb namelijk altijd weinig trappers in mn team, omdat ik niet van rode kaarten hou
dat doe ik welquote:Op woensdag 14 september 2005 11:10 schreef MrMoon het volgende:
haha ik vind het een leuk plan, doen dus..
Ik zal het komende seizoen bijhouden hoeveel kaarten ik heb en wat de blessure was natuurlijk
Hierbij verzoek ik daar dus om, aangezien ik maar 2 wedstrijden speel in de competitie, een uit en een thuisquote:* Bij herhaaldelijke WO's kan verzocht worden friendly's mee te tellen
Dus jij gaat alle wedstrijden van de deelnemers doornemen?quote:Op woensdag 14 september 2005 11:50 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
dat doe ik welals organisator zal ik t klassement elke week bijhouden
medespelers of tegenstanders?quote:Op woensdag 14 september 2005 11:49 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
je weet dat meer rode kaarten juist goed is, t gaat om je medespelers HARTSTIKKE KAPOT TE TRAPPEN, dus...![]()
zo gedaan hoor, als t er maar geen 50 zijn... maar zoveel zullen zich er vast niet aanmelden. en anders heb ik ietsje meer werkquote:Op woensdag 14 september 2005 13:05 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Dus jij gaat alle wedstrijden van de deelnemers doornemen?
had ik al aan gedacht, maar niet echt eerlijk, want sommigen zijn eerder uitgeschakeld, sommigen doen misschien niet eens mee...quote:Op woensdag 14 september 2005 17:26 schreef komrad het volgende:
variatiemogelijkheid:award voor degene die in de fok cup de meeste schade toebrengt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |