je weet dat meer rode kaarten juist goed is, t gaat om je medespelers HARTSTIKKE KAPOT TE TRAPPEN, dus...quote:Op woensdag 14 september 2005 10:08 schreef maniack28 het volgende:
Ik doe natuurlijk mee... De awardsmaker kan zich niet onthouden van deelname, bovendien maak ik een goeie kans, heb namelijk altijd weinig trappers in mn team, omdat ik niet van rode kaarten hou
dat doe ik welquote:Op woensdag 14 september 2005 11:10 schreef MrMoon het volgende:
haha ik vind het een leuk plan, doen dus..
Ik zal het komende seizoen bijhouden hoeveel kaarten ik heb en wat de blessure was natuurlijk
Hierbij verzoek ik daar dus om, aangezien ik maar 2 wedstrijden speel in de competitie, een uit en een thuisquote:* Bij herhaaldelijke WO's kan verzocht worden friendly's mee te tellen
Dus jij gaat alle wedstrijden van de deelnemers doornemen?quote:Op woensdag 14 september 2005 11:50 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
dat doe ik welals organisator zal ik t klassement elke week bijhouden
medespelers of tegenstanders?quote:Op woensdag 14 september 2005 11:49 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
je weet dat meer rode kaarten juist goed is, t gaat om je medespelers HARTSTIKKE KAPOT TE TRAPPEN, dus...![]()
zo gedaan hoor, als t er maar geen 50 zijn... maar zoveel zullen zich er vast niet aanmelden. en anders heb ik ietsje meer werkquote:Op woensdag 14 september 2005 13:05 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Dus jij gaat alle wedstrijden van de deelnemers doornemen?
had ik al aan gedacht, maar niet echt eerlijk, want sommigen zijn eerder uitgeschakeld, sommigen doen misschien niet eens mee...quote:Op woensdag 14 september 2005 17:26 schreef komrad het volgende:
variatiemogelijkheid:award voor degene die in de fok cup de meeste schade toebrengt
je kan toch aan het einde van het seizoen je totaal score zien? (op die site waar je ook je divisie stats ed kunt bekijken).quote:Op woensdag 14 september 2005 13:05 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Dus jij gaat alle wedstrijden van de deelnemers doornemen?
werkt vooralsnog niet voor alle divisies (t/m VIII oid) en je kunt de weken blessure niet zien die een speler heeft veroorzaakt.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:26 schreef The_Hives het volgende:
je kan toch aan het einde van het seizoen je totaal score zien? (op die site waar je ook je divisie stats ed kunt bekijken).
voor t hele team, dus ik geloof dat je n kans maaktquote:Op woensdag 14 september 2005 19:23 schreef The_Hives het volgende:
is het voor een hele selectie of voor 1 speler?
Mn team had de meeste kaarten in mijn league
correctie.... voor jou natuurlijk welquote:Op donderdag 15 september 2005 09:33 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
voor t hele team, dus ik geloof dat je n kans maakt
en helaas trusteh, bekerwedstrijden tellen niet, niet iedereen blijft natuurlijk even lang in de beker..
is het een idee dat er nu even een overzichtje komt van de mensen die zich hebben aangemeld?quote:Op donderdag 15 september 2005 09:40 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
correctie.... voor jou natuurlijk welen ik denk idd dat ik de wedstrijd voor de zondag moet pakken, anders duurt t te lang voor ik je in de score kan inpassen. nu heb ik jouw score vast, maar de eerste tussenstand komt pas na zondag...
quote:Op donderdag 15 september 2005 11:03 schreef Cart_man het volgende:
Ik meld me ook aan. Heb alleen geen schoppers geloof ik. Probeer het voetballend op te lossen.
Wij stonden bovenaan in het Federatie-overzicht toch?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:23 schreef The_Hives het volgende:
is het voor een hele selectie of voor 1 speler?
Mn team had de meeste kaarten in mijn league
Ben het alleen niet helemaal eens over de spelregels, want als je friendly's mee laat tellen, zet je toch gewoon de meest aggressieve spelers erin..?quote:Op woensdag 14 september 2005 00:14 schreef Verbal_Kint het volgende:
[afbeelding]
Spelregels:
[afbeelding]
* Punten worden uitsluitend berekend in competitiewedstrijden
* Bij herhaaldelijke WO's kan verzocht worden friendly's mee te tellen
* Blessures moeten duidelijk veroorzaakt zijn door eigen speler, soms komt t voor dat spelers zichzelf blesseren
Gaat nu voort en blesseert uw mede-hattrick-mens!![]()
![]()
tja....tis ook lullig dat je niet mee kunt doen bij herhaaldelijke WO's, zoals bij trusteh, die maar 2 echte wedstrijden heeft dit seizoen. we moeten er dan maar op hopen dat hij enigszins eerlijk speelt en niet alleen aan de Vinnie Jones award denkt, maar ook aan z'n trainingquote:Op donderdag 15 september 2005 12:02 schreef Uddel het volgende:
[..]
Ben het alleen niet helemaal eens over de spelregels, want als je friendly's mee laat tellen, zet je toch gewoon de meest aggressieve spelers erin..?
Je zet me als tweede van onder neer.quote:Op donderdag 15 september 2005 11:00 schreef Verbal_Kint het volgende:
dat is een idee
14. Robar (Robar2nd) met Robarka (148244)
15. The Hives met Dapp’re Strijders (367459)
sommigen die in t topic gereageerd hebben, maar niet expliciet gezegd hebben te willen deelnemen, heb ik soms toch toegevoegd. als deze vrijpostigheid niet op prijs wordt gesteld, hoor ik t wel
uhuquote:Op woensdag 14 september 2005 11:49 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
je weet dat meer rode kaarten juist goed is, t gaat om je medespelers HARTSTIKKE KAPOT TE TRAPPEN, dus...![]()
Ja idd, magoed.. ben ik al aan het lijstje toegevoegd?quote:Op donderdag 15 september 2005 12:09 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
tja....tis ook lullig dat je niet mee kunt doen bij herhaaldelijke WO's, zoals bij trusteh, die maar 2 echte wedstrijden heeft dit seizoen. we moeten er dan maar op hopen dat hij enigszins eerlijk speelt en niet alleen aan de Vinnie Jones award denkt, maar ook aan z'n training
je stond al op de lijst koei, en uddel nu dus ookquote:Op zondag 18 september 2005 03:37 schreef DaMadKow het volgende:
Als er prijzen vallen te winnen ben ik er ook bij eej!
quote:Op zondag 18 september 2005 12:59 schreef pekel het volgende:
Ik doe mee.. De Fok!Cupwinnaar kan natuurlijk niet achterblijven.
![]()
vv Emmen (364409)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |