je weet dat meer rode kaarten juist goed is, t gaat om je medespelers HARTSTIKKE KAPOT TE TRAPPEN, dus...quote:Op woensdag 14 september 2005 10:08 schreef maniack28 het volgende:
Ik doe natuurlijk mee... De awardsmaker kan zich niet onthouden van deelname, bovendien maak ik een goeie kans, heb namelijk altijd weinig trappers in mn team, omdat ik niet van rode kaarten hou
dat doe ik welquote:Op woensdag 14 september 2005 11:10 schreef MrMoon het volgende:
haha ik vind het een leuk plan, doen dus..
Ik zal het komende seizoen bijhouden hoeveel kaarten ik heb en wat de blessure was natuurlijk
Hierbij verzoek ik daar dus om, aangezien ik maar 2 wedstrijden speel in de competitie, een uit en een thuisquote:* Bij herhaaldelijke WO's kan verzocht worden friendly's mee te tellen
Dus jij gaat alle wedstrijden van de deelnemers doornemen?quote:Op woensdag 14 september 2005 11:50 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
dat doe ik welals organisator zal ik t klassement elke week bijhouden
medespelers of tegenstanders?quote:Op woensdag 14 september 2005 11:49 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
je weet dat meer rode kaarten juist goed is, t gaat om je medespelers HARTSTIKKE KAPOT TE TRAPPEN, dus...![]()
zo gedaan hoor, als t er maar geen 50 zijn... maar zoveel zullen zich er vast niet aanmelden. en anders heb ik ietsje meer werkquote:Op woensdag 14 september 2005 13:05 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Dus jij gaat alle wedstrijden van de deelnemers doornemen?
had ik al aan gedacht, maar niet echt eerlijk, want sommigen zijn eerder uitgeschakeld, sommigen doen misschien niet eens mee...quote:Op woensdag 14 september 2005 17:26 schreef komrad het volgende:
variatiemogelijkheid:award voor degene die in de fok cup de meeste schade toebrengt
je kan toch aan het einde van het seizoen je totaal score zien? (op die site waar je ook je divisie stats ed kunt bekijken).quote:Op woensdag 14 september 2005 13:05 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Dus jij gaat alle wedstrijden van de deelnemers doornemen?
werkt vooralsnog niet voor alle divisies (t/m VIII oid) en je kunt de weken blessure niet zien die een speler heeft veroorzaakt.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:26 schreef The_Hives het volgende:
je kan toch aan het einde van het seizoen je totaal score zien? (op die site waar je ook je divisie stats ed kunt bekijken).
voor t hele team, dus ik geloof dat je n kans maaktquote:Op woensdag 14 september 2005 19:23 schreef The_Hives het volgende:
is het voor een hele selectie of voor 1 speler?
Mn team had de meeste kaarten in mijn league
correctie.... voor jou natuurlijk welquote:Op donderdag 15 september 2005 09:33 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
voor t hele team, dus ik geloof dat je n kans maakt
en helaas trusteh, bekerwedstrijden tellen niet, niet iedereen blijft natuurlijk even lang in de beker..
is het een idee dat er nu even een overzichtje komt van de mensen die zich hebben aangemeld?quote:Op donderdag 15 september 2005 09:40 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
correctie.... voor jou natuurlijk welen ik denk idd dat ik de wedstrijd voor de zondag moet pakken, anders duurt t te lang voor ik je in de score kan inpassen. nu heb ik jouw score vast, maar de eerste tussenstand komt pas na zondag...
quote:Op donderdag 15 september 2005 11:03 schreef Cart_man het volgende:
Ik meld me ook aan. Heb alleen geen schoppers geloof ik. Probeer het voetballend op te lossen.
Wij stonden bovenaan in het Federatie-overzicht toch?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:23 schreef The_Hives het volgende:
is het voor een hele selectie of voor 1 speler?
Mn team had de meeste kaarten in mijn league
Ben het alleen niet helemaal eens over de spelregels, want als je friendly's mee laat tellen, zet je toch gewoon de meest aggressieve spelers erin..?quote:Op woensdag 14 september 2005 00:14 schreef Verbal_Kint het volgende:
[afbeelding]
Spelregels:
[afbeelding]
* Punten worden uitsluitend berekend in competitiewedstrijden
* Bij herhaaldelijke WO's kan verzocht worden friendly's mee te tellen
* Blessures moeten duidelijk veroorzaakt zijn door eigen speler, soms komt t voor dat spelers zichzelf blesseren
Gaat nu voort en blesseert uw mede-hattrick-mens!![]()
![]()
tja....tis ook lullig dat je niet mee kunt doen bij herhaaldelijke WO's, zoals bij trusteh, die maar 2 echte wedstrijden heeft dit seizoen. we moeten er dan maar op hopen dat hij enigszins eerlijk speelt en niet alleen aan de Vinnie Jones award denkt, maar ook aan z'n trainingquote:Op donderdag 15 september 2005 12:02 schreef Uddel het volgende:
[..]
Ben het alleen niet helemaal eens over de spelregels, want als je friendly's mee laat tellen, zet je toch gewoon de meest aggressieve spelers erin..?
Je zet me als tweede van onder neer.quote:Op donderdag 15 september 2005 11:00 schreef Verbal_Kint het volgende:
dat is een idee
14. Robar (Robar2nd) met Robarka (148244)
15. The Hives met Dapp’re Strijders (367459)
sommigen die in t topic gereageerd hebben, maar niet expliciet gezegd hebben te willen deelnemen, heb ik soms toch toegevoegd. als deze vrijpostigheid niet op prijs wordt gesteld, hoor ik t wel
uhuquote:Op woensdag 14 september 2005 11:49 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
je weet dat meer rode kaarten juist goed is, t gaat om je medespelers HARTSTIKKE KAPOT TE TRAPPEN, dus...![]()
Ja idd, magoed.. ben ik al aan het lijstje toegevoegd?quote:Op donderdag 15 september 2005 12:09 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
tja....tis ook lullig dat je niet mee kunt doen bij herhaaldelijke WO's, zoals bij trusteh, die maar 2 echte wedstrijden heeft dit seizoen. we moeten er dan maar op hopen dat hij enigszins eerlijk speelt en niet alleen aan de Vinnie Jones award denkt, maar ook aan z'n training
je stond al op de lijst koei, en uddel nu dus ookquote:Op zondag 18 september 2005 03:37 schreef DaMadKow het volgende:
Als er prijzen vallen te winnen ben ik er ook bij eej!
quote:Op zondag 18 september 2005 12:59 schreef pekel het volgende:
Ik doe mee.. De Fok!Cupwinnaar kan natuurlijk niet achterblijven.
![]()
vv Emmen (364409)
nee, sorry, eerst kijken of je wat punten kunt scoren en dan nog mee willen doen. geen stijl....quote:Op zondag 18 september 2005 21:55 schreef sportfreak het volgende:
Kan ik ook nog meedoen?
Ik wou aanvankelijk niet meedoen omdat ik dacht een heel aardig elftal te hebben maar heb in mijn wedstrijd die nu bezig is al 1 gele kaart gekregen en een tegenstander geblesseerd.
Mijn team heet Ado'67 (5081930
jammmer, dat dacht ik al.quote:Op zondag 18 september 2005 21:59 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
nee, sorry, eerst kijken of je wat punten kunt scoren en dan nog mee willen doen. geen stijl....![]()
Je bent te lief voor deze aardkloot MKquote:
jammer alleen dat ik zelf ook schade opgelopen hebquote:Op maandag 19 september 2005 10:09 schreef Verbal_Kint het volgende:
idd![]()
hij heeft iemand 5 en iemand 1 week dr uit geschopt![]()
sorry Ruudt, maar je was ook te laat...
van mij mag het ookquote:Op maandag 19 september 2005 17:21 schreef REFUSED het volgende:
degenen die nu nog inschrijven kunnen toch best nog meedoen? als er daadwerkelijk standen zijn zijn sommige mensen zich pas geneigd op te geven. en het is niet zo dat je er echt invloed in hebt zoals een speler kunnen kiezen, het gaat toch om je hele team
hmmm... kan, kan... probleem is wel dat ik nu, na de health update, niet meer kan zien hoe lang spelers vd tegenstander geblesseerd zijn, dus eigenlijk de score niet meer correct kan berekenen. nu zou ik dat als penalty voor t late aanmelden kunnen laten gelden. ik kan ook de nieuwe teams op 0 laten beginnen (dat is wel niet onderaan) of reglementair onderaan met -3 ofzo...dr moet wat mogelijk zijnquote:Op maandag 19 september 2005 17:21 schreef REFUSED het volgende:
degenen die nu nog inschrijven kunnen toch best nog meedoen? als er daadwerkelijk standen zijn zijn sommige mensen zich pas geneigd op te geven. en het is niet zo dat je er echt invloed in hebt zoals een speler kunnen kiezen, het gaat toch om je hele team
wij spelen iig geen friendlies neequote:Op maandag 19 september 2005 21:16 schreef komrad het volgende:
ik denk trouwens dat mijn populariteit voor de friendlies zo niet toeneemt
quote:Op maandag 19 september 2005 21:14 schreef MrMoon het volgende:
ik vind -3 anders is het zo zielig voor MadKow
t lijkt me ook de beste optie jaquote:Op maandag 19 september 2005 22:53 schreef REFUSED het volgende:
bij nieuwe aanmeldingen kijk je toch niet naar de duur van de blessures? dat is de penalty. en als ze de afgelopen wedstrijd geen kaarten hebben gehad krijgen ze net zo goed -3 aan de broek. die dag dat ze zich later hebben aangemeld kan me weinig boeien, waarom geen punten geven
als je nou de post hiervoor hebt gelezen, dan had je kunnen lezen dat meerderen wat te laat waren en met enige 'straf' nog best mee mogen doenquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:43 schreef foetre het volgende:
Fuck ben ik gewoon te laat om in te schrijven kutzooi![]()
![]()
Niet dat ik veel zal halen met al mijn goed opgevoede spelers maar toch!!!
Ohh okquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:15 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
als je nou de post hiervoor hebt gelezen, dan had je kunnen lezen dat meerderen wat te laat waren en met enige 'straf' nog best mee mogen doen
teamid en naam?
hélasquote:Op woensdag 21 september 2005 21:58 schreef Cart_man het volgende:
Friendlies tellen mee?
Dan is het +3 voor mij. 3x geel.
hij is er 4 weken uitquote:Op zondag 25 september 2005 20:22 schreef MrMoon het volgende:
In de 15e minuut werd Eendracht-speler Hilco Meulenbroek, die schreeuwde van de pijn, op een stretcher van het veld gedragen.
zooo dat is al weer een punt erbij
ik wil niet lullig zijn, maar er staat nergens dat je m veroorzaakt hebt... dat staat wel duidelijk in de regels. wat mij betreft is ie op een verkeerd graspolletje gaan staanquote:Op zondag 25 september 2005 22:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hij is er 4 weken uit
dat zijn weer extra punten
tevens kan ik nog een gele kaart noteren
ik denk neem waar dat kop-events vaker voorkomen dan technical tegen kop-events. dus negatief zou ik niet zeggen. natuurlijk kun je er mee genaaid worden, maar dat kan ook zonder koppenquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:48 schreef Lortnoc het volgende:
Waarom maak je Koppen vet gedrukt? Dat is niet echt een positieve eigenschap voor verdedigersHoogstens neutraal in elk geval.
Ik denk dat je ivm met WO geen blessures en kaarten kan hebben dus -3 en je stond op 2 dusquote:
gebaseerd op je friendy de woensdag voor afgelopen zondag (match id 56005118), daarin had je géén kaarten en heb je géén blessures veroorzaakt , dus -3quote:
damn, ik ben echt te sportiefquote:Op maandag 26 september 2005 00:21 schreef Verbal_Kint het volgende:
23 MadKow met MadKow (144465) -6
mja was wel enigszins te verwachten he? Maar nu is het tenminste weer een beetje eerlijk en maken wij ook nog kans om een beetje in te lopenquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:57 schreef komrad het volgende:
Ach je loopt zondag wel in, mijn schopper is geschorst
En netjes met 3-0 gewonnenquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:07 schreef Verbal_Kint het volgende:
respect voor SW deze week, blessure van 5 weken, indirect rood en een gele kaart![]()
http://www.student.ru.nl/rikschelbergen/vjaweek3.gif
Kun je in dat plaatje ook het hoofd van Madkow plaatsen??quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:02 schreef REFUSED het volgende:
Degene die als laatste eindigt ontvangt de Gary Lineker-Award?
[afbeelding]
He was never cautioned by a referee for foul play (never once receiving either a yellow let alone a red card. He acquired a Mr "nice guy" image; some cynics have suggested that this was because he rarely joined in defensive duties.
zo blijft het voor alle deelnemers enigszins spannend
direct rode kaart is 3 punten, nog twee gele dat is nog eens 2 punten, plus twee pleisters voor de tegenstander voor de heren Jafeth Harms (66973809) (after a late challenge, daar kreeg geen speler van jou een kaart voor) en Johann Christoph Raißle (66529049), daar kreeg een speler van jou geel voor. Die twee pleisters is dus ook nog 2 punten. Maakt 7 in totaal!quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:11 schreef Tomhoog het volgende:
Heb ik trouwens niet 1 punt teveel gekregen?![]()
That award is mine, die own ik gewoonquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:02 schreef REFUSED het volgende:
[afbeelding]
He was never cautioned by a referee for foul play (never once receiving either a yellow let alone a red card. He acquired a Mr "nice guy" image; some cynics have suggested that this was because he rarely joined in defensive duties.
Ow kijk is aan. Ik dacht dat ik er maar 1 had geblesseerdquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:53 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
direct rode kaart is 3 punten, nog twee gele dat is nog eens 2 punten, plus twee pleisters voor de tegenstander voor de heren Jafeth Harms (66973809) (after a late challenge, daar kreeg geen speler van jou een kaart voor) en Johann Christoph Raißle (66529049), daar kreeg een speler van jou geel voor. Die twee pleisters is dus ook nog 2 punten. Maakt 7 in totaal!
![]()
vlak mij niet uitquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:34 schreef Robar het volgende:
[..]
That award is mine, die own ik gewoon![]()
Er blijkt voor mij ook nog iets te winnenquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:02 schreef REFUSED het volgende:
[afbeelding]
Bij een WO krijg je dus neem ik aan gewoon 0 punten?quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:56 schreef Verbal_Kint het volgende:
stand na vier weken
du has recht, herr Uddelquote:Op maandag 10 oktober 2005 07:22 schreef Uddel het volgende:
Verbal_Kint ik heb gisteren 2 gele kaarten gekregen, dus zou ik nu 5 punten moeten hebben toch?
3 + (2*1) = 5
Die twee gelen resulteerden wel in rood voor een aanvaller..
quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:32 schreef komrad het volgende:
bah ik ben teruggevallen na mijn flitsende start
Bitte sehrquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:20 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
du has recht, herr Uddel
ik zal t zsm veranderen
edit: t is veranderd
Jij bent niet de echte Johan-Derksen, dus wie ben jij om mij te verbeterenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:08 schreef Johan-Derksen het volgende:
meegeteld
de gouwe ouwe feyenoord brigadequote:Op maandag 17 oktober 2005 23:30 schreef SuperWeber het volgende:
Godverdomme, ben ik 1 postitie gezakt...
Volgende week, stel ik John de Wolf, Henk Fräser, Ruud Heus en Ullrich van Gobbel op
Iddquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:43 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
de gouwe ouwe feyenoord brigade![]()
Mooiste elftal wat heeft bestaan.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:10 schreef komrad het volgende:
dat zijn echt de grootste schoppers ooit
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:52 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Mooiste elftal wat heeft bestaan.
Idd...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:52 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Mooiste elftal wat heeft bestaan.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:40 schreef Verbal_Kint het volgende:
sorry foetre, maar die blessure heb jij niet veroorzaakt...
http://www.student.ru.nl/rikschelbergen/vjaweek6.GIF
Ik zit je op de hielenquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:42 schreef REFUSED het volgende:
ik verstevig mijn positie in het lineker-rijtje met 0 kaarten.
pff,die gele kaart was voor het spugen op Abel Rodriguez zijn schoen, waardoor hij in de 20e minuut uitgleed en zijn knie blesseerde, wel veroorzaakt door Andreasson dusquote:Op maandag 24 oktober 2005 15:19 schreef Verbal_Kint het volgende:
nogmaals, wat ook t geval was bij foetre, die blessure heb jij niet veroorzaakt
de tekst in je wedstrijdverslag:
" Andreas Andreasson of Kristiansund received a yellow card in the 13th minute for unsportsmanlike behaviour. 20 minutes into the game, Abel Rodríguez had to leave the pitch due to a knee injury. In came Jan-Chris Niesing."
die gele kaart in de 13e minuut had nix met de blessure te maken, die in de 20e minuut voorkwam. hier staat dat die arme abel rodriguez een knie blessure heeft opgelopen. ik tel de blessure 'veroorzaakt' als er in dezelfde minuut voorafgaande een overtreding van de andere partij gebeurd is, of als er duidelijk in de tekst staat dat de andere partij m veroorzaakt heeft. dat is bijvoorbeeld 'a nasty blow to the shin' of 'due to rough treatment' dat was hier dus niet t geval
Ik heb nog niets ontvangen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:26 schreef komrad het volgende:
klacht zal in 5voud schriftelijk ingediend moeten worden zodat deze in behandeling genomen kan worden.
recount....check.....-3quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:15 schreef The_Hives het volgende:
-3?? MIN 3 ??!!!!!!!!!???
I demand a recount
En verder moet je dit ook in het juiste topic plaatsenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:37 schreef anoukforza het volgende:
Ik wil vandaag een briljante spits kopen
Verder moet ik eens wat meer energie in mn team gaan steken want ik sta troosteloos laatste in de 5e
Het zei je vergevenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:44 schreef anoukforza het volgende:
Juist, toen ik deze topicnaam zag dacht ik dat de reeks over hattrick ging uiteraard en de reeks Vinnie Jones Award heette. Je moet toch wat verzinnen na zoveel delen. Maar goed,
Zal ik mij dan voor deze ene keer als held opstellen door dit weekend de complete stand voor je bijhouden??quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:34 schreef Verbal_Kint het volgende:
hee mensen,
ik ben er komend weekend niet, ook maandag niet. dat betekent dat ik twee health updates mis en dus de blessure duur van sommige spelers niet goed kan inschatten. jullie mogen zelf de blessure-duur van spelers van je tegenstander bijhouden. Hoor ik niks dan doe ik het dinsdags, waarbij je de kans hebt dat t aantal weken vd blessure al met 1 is verminderd...
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:01 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Zal ik mij dan voor deze ene keer als held opstellen door dit weekend de complete stand voor je bijhouden??
Wil je indien akkoord mij dan even je excelfile oid doormailen??
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:10 schreef komrad het volgende:
Veel plezier VK, SW goed bezig
bij deze vergeef ik je die actie met die lelijke trol
Correct lortnoc... Foutje van de baasquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:16 schreef Lortnoc het volgende:
Volgens mij had ik 4 punten moeten krijgen: Indirect rood (=2) + blessure van 1 week (1+1).
Ja, dat weet ik... Maar!! Trustuh is overeengekomen met VK dat zijn friendlies meetellen voor de VJA... Maar die heeft ie niet gespeeld... Dus eik vind ik dat ie straf verdiendquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:32 schreef Robar het volgende:
WO == 0 punten.
Zeker weten, anders had ik op -14 gestaan
Wat issie toch hard he, die SW...quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:34 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik... Maar!! Trustuh is overeengekomen met VK dat zijn friendlies meetellen voor de VJA... Maar die heeft ie niet gespeeld... Dus eik vind ik dat ie straf verdiend
Sentinels will have to do without Per Paulsson for a time, due to a bad foot injury at the 76 minute mark. He was substituted by Antonio González.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:20 schreef Grumpey het volgende:
niet echt goed gerekend SW, aangezien ik iemand eraf getrapt heb voor 4 weken en een gele kaart had. Dit zijn 6 punten, en heb er slechts 1 bij gekregen. Ik sta dus op 12 als het goed is.
Hij valt dus in deze categorie, wel goed gerekend Grumpey... Helaas... ... ...quote:Op maandag 24 oktober 2005 19:51 schreef Verbal_Kint het volgende:
voor de duidelijkheid zal ik de blessures opnoemen die altijd 'veroorzaakt' zijn.
niet-veroorzaakte blessures
* [x] minutes into the game [player] had to leave the pitch due to a knee injury. In came [player2]. (NL: [x] minuten zijn er gespeeld en [speler] moet het veld verlaten vanwege een knieblessure.[speler2] neemt zijn positie in.)
* In the to [x]:th minute a very unfortunate collision in the home teams penalty area led to [team]´s [player] being carried off the pitch and replaced by [player2]. (NL: Een hele ongelukkige botsing in het strafschopgebied van de thuisploeg, leidde ertoe dat in de [x]e minuut [team]´s [speler] van het veld af werd gedragen, zijn vervanger is [speler2] )
* [team] will have to do without [player] for a time due to a bad foot injury. He was substituted by [player2]. (]NL: [team] moet het een tijdje doen zonder [speler] die zwaar geblesseerd lijkt te zijn. Hij werd gewisseld met invaller [speler2] )
deze staat vaak mysterieus midden in t wedstrijdverslag, zonder overtreding/kaart in de buurt, dus niet veroorzaakt
wat geldt voor deze laatste twee in het bijzonder, maar ook in het algemeen, ondergetekende zal per geval bekijken of het met gezond verstand duidelijk is of de blessure veroorzaakt is. voor klachten kunt u bij de geschillencommissie van refused terecht
Correct, ik praatte weer eens voor mijn beurtquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:16 schreef Lortnoc het volgende:
Hij staat toch bij het niet-veroorzaakt rijtje
Wat ben jij toch de goedheid zelve VK... Ik pas het even aan en ik mail je de excelfile weer netjes terugquote:Op woensdag 2 november 2005 11:06 schreef Verbal_Kint het volgende:goed geregeld allemaal SW
grump had die blessure idd niet veroorzaakt, verder zijn WO's idd 0 punten. verder heb ik aan t begin aangegeven dat je aan kon geven om friendlies te laten meetellen wanneer je veel WO's in de competitie hebt. dit heeft trusteh dus gedaan. dat ie nu geen friendly heeft gespeeld is wel twijfelachtig...maar dan zou ik idd de comp wedstrijd tellen = WO = 0 punten
idd, zondequote:Op zaterdag 5 november 2005 16:19 schreef komrad het volgende:
ik ben echt bedenkelijk ver weggezakt
ben allang blij dat ik mee kan doen! zo veel blessures heb ik niet veroorzaakt als ik terug denk aan m'n wedstrijden, dus ik zit niet ver van m'n eigenlijke punten aantal...quote:Op zondag 6 november 2005 20:54 schreef Verbal_Kint het volgende:
s goed suriman, je krijgt nu wel geen extra punten voor de aantal weken blessures die je veroorzaakt hebt, ik geef voor pleisters 1 punt en voor andere blessures het minimum van 2 (pleisters kun je nog onderscheiden van andere blessures in het wedstrijdverslag)
ik wacht nog steeds op de dag dat jij er iemand voor 9 weken uitschopt. en laat die dag maar de laatste speeldag zijn, dan komt het extra hard aan. ik zie er dan al 10 psychiotherapeuten bij staan van Robarquote:
Wie noemt zijn team dan ook dapp're strijdersquote:Op maandag 7 november 2005 19:49 schreef The_Hives het volgende:
mn spelers lijken wel Ajacieden-9 !!!!
vorig seizoen had ik nu al minimaal 3 rood en 10 geel
moiquote:Op maandag 7 november 2005 20:54 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Wie noemt zijn team dan ook dapp're strijders
quote:Op maandag 14 november 2005 09:43 schreef komrad het volgende:
iedereen wil nu een friendly tegen je spelen, 0 kans op blessures
Friendly??quote:Op maandag 14 november 2005 13:20 schreef Robar het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig adviseert deze lijst mij bij wie ik er wel en niet op in moet gaan . . .
yessssssssquote:Op maandag 14 november 2005 01:03 schreef Verbal_Kint het volgende:
na week 9, met een verrassend lompe hives
Ik zal het onthouden!!quote:
Deskundigquote:Op donderdag 17 november 2005 20:21 schreef Verbal_Kint het volgende:
peoples, komend weekend ben ik r niet (weekendje weg). maar ik laat jullie achter in de handen van mijn zeer deskundige assistent (en koploper
) SuperWeber
Hoezo? Zoals een wijs man ooit al zei: Voetbal is oorlog.quote:Op zondag 20 november 2005 21:17 schreef komrad het volgende:
ik kan ook nog wel iets over zijn voornaam verzinnen maar dat gaat te ver
zoiets zou kunnen, maar hoeveel punten heb ik, 9 toch of niet?quote:Op zondag 20 november 2005 22:03 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Hoezo? Zoals een wijs man ooit al zei: Voetbal is oorlog.
quote:Op zondag 20 november 2005 22:03 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Hoezo? Zoals een wijs man ooit al zei: Voetbal is oorlog.
Dat intrekken van benen door Robar is gelukkig ook afgestraft, nu hopen dat hij ervan leert en volgende week wel eens kaarten pakt.
Dan had ik dus toch maar eerder in dit topic moeten kijken.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:15 schreef Verbal_Kint het volgende:
nee, friendlies tellen niet automatisch mee als je een WO hebt. je kunt t wel aangeven als je veel WO's hebt
slobodan
Je hoeft tegen mij voorlopig geen friendly te spelenquote:Op maandag 28 november 2005 09:48 schreef sir_dalord het volgende:
1e
Moet ik nu trots zijn of bezorgd?
Prima voetballerquote:
wat is ie lief hequote:Op maandag 5 december 2005 08:01 schreef Robar het volgende:met nog twee wedstrijden te gaan is die Gary Lineker award zo goed als zeker voor mij
-17
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |