nee, sorry, eerst kijken of je wat punten kunt scoren en dan nog mee willen doen. geen stijl....quote:Op zondag 18 september 2005 21:55 schreef sportfreak het volgende:
Kan ik ook nog meedoen?
Ik wou aanvankelijk niet meedoen omdat ik dacht een heel aardig elftal te hebben maar heb in mijn wedstrijd die nu bezig is al 1 gele kaart gekregen en een tegenstander geblesseerd.
Mijn team heet Ado'67 (5081930
jammmer, dat dacht ik al.quote:Op zondag 18 september 2005 21:59 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
nee, sorry, eerst kijken of je wat punten kunt scoren en dan nog mee willen doen. geen stijl....![]()
Je bent te lief voor deze aardkloot MKquote:
jammer alleen dat ik zelf ook schade opgelopen hebquote:Op maandag 19 september 2005 10:09 schreef Verbal_Kint het volgende:
idd![]()
hij heeft iemand 5 en iemand 1 week dr uit geschopt![]()
sorry Ruudt, maar je was ook te laat...
van mij mag het ookquote:Op maandag 19 september 2005 17:21 schreef REFUSED het volgende:
degenen die nu nog inschrijven kunnen toch best nog meedoen? als er daadwerkelijk standen zijn zijn sommige mensen zich pas geneigd op te geven. en het is niet zo dat je er echt invloed in hebt zoals een speler kunnen kiezen, het gaat toch om je hele team
hmmm... kan, kan... probleem is wel dat ik nu, na de health update, niet meer kan zien hoe lang spelers vd tegenstander geblesseerd zijn, dus eigenlijk de score niet meer correct kan berekenen. nu zou ik dat als penalty voor t late aanmelden kunnen laten gelden. ik kan ook de nieuwe teams op 0 laten beginnen (dat is wel niet onderaan) of reglementair onderaan met -3 ofzo...dr moet wat mogelijk zijnquote:Op maandag 19 september 2005 17:21 schreef REFUSED het volgende:
degenen die nu nog inschrijven kunnen toch best nog meedoen? als er daadwerkelijk standen zijn zijn sommige mensen zich pas geneigd op te geven. en het is niet zo dat je er echt invloed in hebt zoals een speler kunnen kiezen, het gaat toch om je hele team
wij spelen iig geen friendlies neequote:Op maandag 19 september 2005 21:16 schreef komrad het volgende:
ik denk trouwens dat mijn populariteit voor de friendlies zo niet toeneemt
quote:Op maandag 19 september 2005 21:14 schreef MrMoon het volgende:
ik vind -3 anders is het zo zielig voor MadKow
t lijkt me ook de beste optie jaquote:Op maandag 19 september 2005 22:53 schreef REFUSED het volgende:
bij nieuwe aanmeldingen kijk je toch niet naar de duur van de blessures? dat is de penalty. en als ze de afgelopen wedstrijd geen kaarten hebben gehad krijgen ze net zo goed -3 aan de broek. die dag dat ze zich later hebben aangemeld kan me weinig boeien, waarom geen punten geven
als je nou de post hiervoor hebt gelezen, dan had je kunnen lezen dat meerderen wat te laat waren en met enige 'straf' nog best mee mogen doenquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:43 schreef foetre het volgende:
Fuck ben ik gewoon te laat om in te schrijven kutzooi![]()
![]()
Niet dat ik veel zal halen met al mijn goed opgevoede spelers maar toch!!!
Ohh okquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:15 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
als je nou de post hiervoor hebt gelezen, dan had je kunnen lezen dat meerderen wat te laat waren en met enige 'straf' nog best mee mogen doen
teamid en naam?
hélasquote:Op woensdag 21 september 2005 21:58 schreef Cart_man het volgende:
Friendlies tellen mee?
Dan is het +3 voor mij. 3x geel.
hij is er 4 weken uitquote:Op zondag 25 september 2005 20:22 schreef MrMoon het volgende:
In de 15e minuut werd Eendracht-speler Hilco Meulenbroek, die schreeuwde van de pijn, op een stretcher van het veld gedragen.
zooo dat is al weer een punt erbij
ik wil niet lullig zijn, maar er staat nergens dat je m veroorzaakt hebt... dat staat wel duidelijk in de regels. wat mij betreft is ie op een verkeerd graspolletje gaan staanquote:Op zondag 25 september 2005 22:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hij is er 4 weken uit
dat zijn weer extra punten
tevens kan ik nog een gele kaart noteren
ik denk neem waar dat kop-events vaker voorkomen dan technical tegen kop-events. dus negatief zou ik niet zeggen. natuurlijk kun je er mee genaaid worden, maar dat kan ook zonder koppenquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:48 schreef Lortnoc het volgende:
Waarom maak je Koppen vet gedrukt? Dat is niet echt een positieve eigenschap voor verdedigersHoogstens neutraal in elk geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |