Ik denk dat je ivm met WO geen blessures en kaarten kan hebben dus -3 en je stond op 2 dusquote:
gebaseerd op je friendy de woensdag voor afgelopen zondag (match id 56005118), daarin had je géén kaarten en heb je géén blessures veroorzaakt , dus -3quote:
damn, ik ben echt te sportiefquote:Op maandag 26 september 2005 00:21 schreef Verbal_Kint het volgende:
23 MadKow met MadKow (144465) -6
mja was wel enigszins te verwachten he? Maar nu is het tenminste weer een beetje eerlijk en maken wij ook nog kans om een beetje in te lopenquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:57 schreef komrad het volgende:
Ach je loopt zondag wel in, mijn schopper is geschorst
En netjes met 3-0 gewonnenquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:07 schreef Verbal_Kint het volgende:
respect voor SW deze week, blessure van 5 weken, indirect rood en een gele kaart![]()
http://www.student.ru.nl/rikschelbergen/vjaweek3.gif
Kun je in dat plaatje ook het hoofd van Madkow plaatsen??quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:02 schreef REFUSED het volgende:
Degene die als laatste eindigt ontvangt de Gary Lineker-Award?
[afbeelding]
He was never cautioned by a referee for foul play (never once receiving either a yellow let alone a red card. He acquired a Mr "nice guy" image; some cynics have suggested that this was because he rarely joined in defensive duties.
zo blijft het voor alle deelnemers enigszins spannend
direct rode kaart is 3 punten, nog twee gele dat is nog eens 2 punten, plus twee pleisters voor de tegenstander voor de heren Jafeth Harms (66973809) (after a late challenge, daar kreeg geen speler van jou een kaart voor) en Johann Christoph Raißle (66529049), daar kreeg een speler van jou geel voor. Die twee pleisters is dus ook nog 2 punten. Maakt 7 in totaal!quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:11 schreef Tomhoog het volgende:
Heb ik trouwens niet 1 punt teveel gekregen?![]()
That award is mine, die own ik gewoonquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:02 schreef REFUSED het volgende:
[afbeelding]
He was never cautioned by a referee for foul play (never once receiving either a yellow let alone a red card. He acquired a Mr "nice guy" image; some cynics have suggested that this was because he rarely joined in defensive duties.
Ow kijk is aan. Ik dacht dat ik er maar 1 had geblesseerdquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:53 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
direct rode kaart is 3 punten, nog twee gele dat is nog eens 2 punten, plus twee pleisters voor de tegenstander voor de heren Jafeth Harms (66973809) (after a late challenge, daar kreeg geen speler van jou een kaart voor) en Johann Christoph Raißle (66529049), daar kreeg een speler van jou geel voor. Die twee pleisters is dus ook nog 2 punten. Maakt 7 in totaal!
![]()
vlak mij niet uitquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:34 schreef Robar het volgende:
[..]
That award is mine, die own ik gewoon![]()
Er blijkt voor mij ook nog iets te winnenquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:02 schreef REFUSED het volgende:
[afbeelding]
Bij een WO krijg je dus neem ik aan gewoon 0 punten?quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:56 schreef Verbal_Kint het volgende:
stand na vier weken
du has recht, herr Uddelquote:Op maandag 10 oktober 2005 07:22 schreef Uddel het volgende:
Verbal_Kint ik heb gisteren 2 gele kaarten gekregen, dus zou ik nu 5 punten moeten hebben toch?
3 + (2*1) = 5
Die twee gelen resulteerden wel in rood voor een aanvaller..
quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:32 schreef komrad het volgende:
bah ik ben teruggevallen na mijn flitsende start
Bitte sehrquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:20 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
du has recht, herr Uddel
ik zal t zsm veranderen
edit: t is veranderd
Jij bent niet de echte Johan-Derksen, dus wie ben jij om mij te verbeterenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:08 schreef Johan-Derksen het volgende:
meegeteld
de gouwe ouwe feyenoord brigadequote:Op maandag 17 oktober 2005 23:30 schreef SuperWeber het volgende:
Godverdomme, ben ik 1 postitie gezakt...
Volgende week, stel ik John de Wolf, Henk Fräser, Ruud Heus en Ullrich van Gobbel op
Iddquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:43 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
de gouwe ouwe feyenoord brigade![]()
Mooiste elftal wat heeft bestaan.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:10 schreef komrad het volgende:
dat zijn echt de grootste schoppers ooit
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:52 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Mooiste elftal wat heeft bestaan.
Idd...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:52 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Mooiste elftal wat heeft bestaan.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:40 schreef Verbal_Kint het volgende:
sorry foetre, maar die blessure heb jij niet veroorzaakt...
http://www.student.ru.nl/rikschelbergen/vjaweek6.GIF
Ik zit je op de hielenquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:42 schreef REFUSED het volgende:
ik verstevig mijn positie in het lineker-rijtje met 0 kaarten.
pff,die gele kaart was voor het spugen op Abel Rodriguez zijn schoen, waardoor hij in de 20e minuut uitgleed en zijn knie blesseerde, wel veroorzaakt door Andreasson dusquote:Op maandag 24 oktober 2005 15:19 schreef Verbal_Kint het volgende:
nogmaals, wat ook t geval was bij foetre, die blessure heb jij niet veroorzaakt
de tekst in je wedstrijdverslag:
" Andreas Andreasson of Kristiansund received a yellow card in the 13th minute for unsportsmanlike behaviour. 20 minutes into the game, Abel Rodríguez had to leave the pitch due to a knee injury. In came Jan-Chris Niesing."
die gele kaart in de 13e minuut had nix met de blessure te maken, die in de 20e minuut voorkwam. hier staat dat die arme abel rodriguez een knie blessure heeft opgelopen. ik tel de blessure 'veroorzaakt' als er in dezelfde minuut voorafgaande een overtreding van de andere partij gebeurd is, of als er duidelijk in de tekst staat dat de andere partij m veroorzaakt heeft. dat is bijvoorbeeld 'a nasty blow to the shin' of 'due to rough treatment' dat was hier dus niet t geval
Ik heb nog niets ontvangen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:26 schreef komrad het volgende:
klacht zal in 5voud schriftelijk ingediend moeten worden zodat deze in behandeling genomen kan worden.
recount....check.....-3quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:15 schreef The_Hives het volgende:
-3?? MIN 3 ??!!!!!!!!!???
I demand a recount
En verder moet je dit ook in het juiste topic plaatsenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:37 schreef anoukforza het volgende:
Ik wil vandaag een briljante spits kopen
Verder moet ik eens wat meer energie in mn team gaan steken want ik sta troosteloos laatste in de 5e
Het zei je vergevenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:44 schreef anoukforza het volgende:
Juist, toen ik deze topicnaam zag dacht ik dat de reeks over hattrick ging uiteraard en de reeks Vinnie Jones Award heette. Je moet toch wat verzinnen na zoveel delen. Maar goed,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |