yessssssssquote:Op maandag 14 november 2005 01:03 schreef Verbal_Kint het volgende:
na week 9, met een verrassend lompe hives

Ik zal het onthouden!!quote:

Deskundigquote:Op donderdag 17 november 2005 20:21 schreef Verbal_Kint het volgende:
peoples, komend weekend ben ik r niet (weekendje weg). maar ik laat jullie achter in de handen van mijn zeer deskundige assistent (en koploper
) SuperWeber

Hoezo? Zoals een wijs man ooit al zei: Voetbal is oorlog.quote:Op zondag 20 november 2005 21:17 schreef komrad het volgende:
ik kan ook nog wel iets over zijn voornaam verzinnen maar dat gaat te ver

zoiets zou kunnen, maar hoeveel punten heb ik, 9 toch of niet?quote:Op zondag 20 november 2005 22:03 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Hoezo? Zoals een wijs man ooit al zei: Voetbal is oorlog.

quote:Op zondag 20 november 2005 22:03 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Hoezo? Zoals een wijs man ooit al zei: Voetbal is oorlog.
Dat intrekken van benen door Robar is gelukkig ook afgestraft, nu hopen dat hij ervan leert en volgende week wel eens kaarten pakt.

Dan had ik dus toch maar eerder in dit topic moeten kijken.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:15 schreef Verbal_Kint het volgende:
nee, friendlies tellen niet automatisch mee als je een WO hebt. je kunt t wel aangeven als je veel WO's hebt
slobodan

Je hoeft tegen mij voorlopig geen friendly te spelenquote:Op maandag 28 november 2005 09:48 schreef sir_dalord het volgende:
1e
Moet ik nu trots zijn of bezorgd?

Prima voetballerquote:

wat is ie lief hequote:Op maandag 5 december 2005 08:01 schreef Robar het volgende:met nog twee wedstrijden te gaan is die Gary Lineker award zo goed als zeker voor mij
-17
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |