Als jij dan ook nog een keer kijkt...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:37 schreef Verbal_Kint het volgende:
hmmm, nog maar een post dan
mensen die meedoen aan de vinnie jones award, kijk ff in t bijbehorende topic
dat mag.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:46 schreef Verbal_Kint het volgende:
whehe, pressing refused ?
mag ik trouwens vragen hoeveel dit in totaal gekost heeft?
Hoogste bod:quote:Unto Palo (65529456) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Ik spreek Suomi!
Een populair persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Suomi
Total Skill Index (TSI): 5 200
Loon: 1 248 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Hoolieganzen
Waarschuwingen: 2
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: formidabel
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
denk jezelf eens in: als je het middenveld pakt pressing 4-5-1, zo niet counter 5-3-2. redelijk verschillende tactieken zodat je zo nu en dan onvoorspelbaar blijft.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:42 schreef Jonks het volgende:
waarom eigenlijk zo overdadig veel passing als je toch press speelt? Dan heb je toch helemaal, écht helemaal niets aan passing op je trainees?
Je moet voor de TU en na je friendly HAM ff updaten, dan neemt hij dat ook mee..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:06 schreef twisteddlogic het volgende:
Ham heeft bij mij de wedstrijd van woensdag niet meegenomen, en daardoor hebben 3 trainees geen training gehad geeft HAM aan. Weet iemand hoe dit kan?
En bij hoeveel punten gaat ongeveer de ervaring een punt omhoog?
Ik kreeg ook een melding dat ik over 5 dagen oid voor HAM moet gaan betalen. Hoe doe je dat? En wat kost het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |