Als ie voor 1.2 M of meer verkocht wordt, dan kan ik een hogere formi met meer ervaring halenquote:Unto Palo (65529456) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, goed in vorm, gezond
Een populair persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Suomi
Total Skill Index (TSI): 5 390
Loon: 1 248 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Hoolieganzen
Waarschuwingen: 2
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: formidabel
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
tevens tvp.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:11 schreef pekel het volgende:
Baggerteam pekel, wordt nog flink ontwikkelen om nog ooit aan mijn team te kunnen tippen.
liever een volksclub dan een club zonder fansquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:11 schreef pekel het volgende:
Baggerteam JD, wordt nog flink ontwikkelen om nog ooit aan mijn team te kunnen tippen.
M'n YPquote:26-10-2005
de baniers heeft 300 000 ¤ geboden voor Dante Dodemond en nam de leiding bij het bieden.
De deadline ligt op 26-10-2005 om 20:16.
Daag mij vanavond maar uit, (of iemand anders), team : Forza SCHquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:47 schreef Tomhoog het volgende:
Heeft er nog iemand geen friendly voor deze week?
>>>>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Heb al iemand, maar bedankt hopelijk heb jij ook iemand voor een friendly.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:45 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Daag mij vanavond maar uit, (of iemand anders), team : Forza SCH
Sterren zijn niet van belang... Het gaat om de ratingsquote:
Nee ik haat haar, vreselijk kind is het....dat lieve gedoe de hele tijd, en dat eeuwige inzet tonen voor anderen, dat slimheidsgehalte, die vreselijk mooie blauwe ogen en dat blonde haar, ik walg ervanquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:42 schreef komrad het volgende:
feli grumpey, leuke vriendin verder?
Er zijn 3 slimme opties:quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:48 schreef foetre het volgende:
Een klein vraagje van mijn kant.
Ik ben as woensdag vrij van de fokcup wat is nu verstandig een interland uit ,een wedstrijkd tegen een paar klasses hoger of tegen een hele slechte tegenstander?
dan is het goedquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:37 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Nee ik haat haar, vreselijk kind is het....dat lieve gedoe de hele tijd, en dat eeuwige inzet tonen voor anderen, dat slimheidsgehalte, die vreselijk mooie blauwe ogen en dat blonde haar, ik walg ervan
Ik doe 2 studies, zij doet 2 studies welke ze dan cum laude haalt. Ik verlies de geschiedenis en sportvragen bij triviant niet van haar, maar wel alle andere categorieen....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:40 schreef komrad het volgende:
[..]
dan is het goed
trouwens, is ze wel slim genoeg voor je. Wij als decadente hattrickers moeten de eer hoog houden nu SW ook al aan een dubies slag vrouwen begonnen is
you've met you match dusquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:44 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik doe 2 studies, zij doet 2 studies welke ze dan cum laude haalt. Ik verlies de geschiedenis en sportvragen bij triviant niet van haar, maar wel alle andere categorieen....
SW is gewoon 25 en vriendinloos, dan wordt je lat gewoon lager![]()
Hoezo lat lager??quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:44 schreef Grumpey het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:00 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Hoezo lat lager??
Ik vond dat gewoon een keilekker wijf...
Kan ik er wat aan doen dat jullie definitie van lekker wijf anders is dan de mijne
Keilekker
op een of andere manier ben ik nog nooit verder dan ronde 2 gekomenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:01 schreef Grumpey het volgende:
In totaal denk ik 1,2 miljoen en flinke bak ervaring. Iedereen van mijn basisteam zit wel ongeveer 60% verder in een level
En vooral de ervaring om hogere divisieteams eens terug te wijzen, altijd top
Vast wel weer teveel betaald (2.4mln), maar ik heb geen tijd om dagenlang de transferlijst af te struinen voor een goeie prijsquote:Heinz Eder (15093102)
25 jaar, uitstekend in vorm, geblesseerd (2 weken)
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een rampzalig leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Österreich
Total Skill Index (TSI): 9 580
Loon: 5 376 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: MadKow
Waarschuwingen: 0
Fysiek: 2 we(e)k(en) geblesseerd
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Hij is nog geblesseerd, maar misschien is hij net op tijd fit om tegen jou te kunnen spelenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:56 schreef Robar het volgende:
SHIT, lees ik net dat MadKow een nieuwe speler heeft
Je probeert me bang te maken hequote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:33 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Hij is nog geblesseerd, maar misschien is hij net op tijd fit om tegen jou te kunnen spelen
Ga weg met Triviant, op de meeting wel gezien dat je één iemand niet als tegenstander moet hebben, iemand die alles weet.. zijn naam.. Grumpeyquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:44 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik doe 2 studies, zij doet 2 studies welke ze dan cum laude haalt. Ik verlies de geschiedenis en sportvragen bij triviant niet van haar, maar wel alle andere categorieen....
Lolquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:00 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Hoezo lat lager??
Ik vond dat gewoon een keilekker wijf...
Kan ik er wat aan doen dat jullie definitie van lekker wijf anders is dan de mijne
Keilekker
als ik zou meeten zou ik het graag met triviant tegen grumps opnemenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:29 schreef Uddel het volgende:
[..]
Ga weg met Triviant, op de meeting wel gezien dat je één iemand niet als tegenstander moet hebben, iemand die alles weet.. zijn naam.. Grumpey
Ik ga het ook tegen die vuile deen proberen!!!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:50 schreef Robar het volgende:
3-2 gewonnen in Denemarken
MadKow is het volgende slachtoffer
als... dan zou ik... als..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:53 schreef komrad het volgende:
[..]
als ik zou meeten zou ik het graag met triviant tegen grumps opnemen
ik zie er op zich wel een uitdaging in, hij mag geschiedenis ook niet zo maar hebben hooorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:42 schreef Uddel het volgende:
[..]
als... dan zou ik... als..
Laat maar..![]()
Helaas zullen we jou nooit meeten, dus makkelijk gezegdquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:44 schreef komrad het volgende:
[..]
ik zie er op zich wel een uitdaging in, hij mag geschiedenis ook niet zo maar hebben hooor
tips:quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:48 schreef Uddel het volgende:
* Uddel is zich aan het verdiepen in skilltrades
Wel een vraagje.. train PM, wil skilltraden, heb een leuke gezien die vrijwel zeker gaat stijgen deze week, maar dan stijgt hij van goed naar uitstekend, waar ik erg weinig winst uit zou halen. Het is slimmer om hogere skilltrades te zoeken, of niet? Kan iemand me wat tips geven?
wellicht verander ik ooit van mening, daarnaast zit de uitdaging meestal in de discussie niet in het absolutequote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:08 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Helaas zullen we jou nooit meeten, dus makkelijk gezegd![]()
En uddel, dank je voor opmerking![]()
Thx, al had ik wel ongeveer hetzelfde bedacht..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:13 schreef Grumpey het volgende:
[..]
tips:
tip 1: Directe stijgers zijn schaars op niveau's hoger dan solid-excellent. Dit omdat er weinig mongolen aan het spel meedoen die 1 week voordat iemand stijgt hem op de markt gooien. Ze zijn er, maar om nou te zeggen dat het vet-pot is, nee. De groep wat wel stijgers zijn, zijn YP's die hoog zitten in iets dat de eigenaar niet traint.
tip 2: Kijk naar spelers die gekocht zijn vorige week, en binnen 1 week gestegen zijn. Kijk hier heel goed naar. Zoek vervolgens soortgelijke spelers.
tip 3: Staar je niet blind op geen bijstats of slechte trainie voor lange termijn, dit boeit niet maar kijk naar winstmarge. Een kansloze speler voor 10k kopen voor 100k verkopen is beter dan eentje van 100k verkopen voor 200k.
tip 4: Verwacht in begin geen gouden bergen, het is ook veel uitvinden. Maar gooi het niet gelijk op spelers van 17 met geniale bijstats, ik zou klein beginnen zodat risico op mislukte beginkoop niet groot is. Laat je daarnaast niet afleiden door enorme grote bedragen van anderen soms, vaak zijn dit geen doordachte acties van die mensen, ook al lijkt het soms zo.
tip 5: onthoud teams die ook daytraden, dan weet je dat je goed zit. Kijk waar nodig beetje af![]()
Succes![]()
Thanx.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:35 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Lees de op in het andere topic even door, onder links staan wat handige sites voor jou.
En idd een def heeft alleen verdedigen en evt. een beetje passing nodig (passing = counteraanval en voor centrumaanval). Verder is ervaring wel belangrijk, lager dan slecht ervaring zorgt voor slechte ervaringsevents... dan verspeeld je def de bal omdat hij te weinig ervaring heeft.
Hij krijgt zijn training bij zijn oude werkgever. Hij heeft immers bij jou nog niet gespeeld, dus kan hij daar geen training krijgen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:56 schreef ASSpirine het volgende:
trouwens, als ik bijvoorbeeld een speler koop rond 01:40, update in NL begitn zogenaamd om 01:30
En update duurt ook een tijdje, voordat alles in orde is zijn we al wat verder, krijgt mijn aankoop dan nog training onder mij (hij had voor vorige team gespeeld op wing, dus heel aantrekkelijk) ?
Hij krijgt zeker training bij diegene waar de trainingsupdate het eerste plaats vindt (ook al heeft hij zijn wedstrijd bij een andere club gespeeld). Dat hij nóg een keer de volle training krijgt als hij tussen twee TU's in wordt doorverkocht is niet meer zo (vroeger wel). Mensen maakten hier misbruik van door absurd sterke U20 en international spelers te maken. Of hij de tweede keer een drippling training meepakt.....?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:46 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Hij krijgt zijn training bij zijn oude werkgever. Hij heeft immers bij jou nog niet gespeeld, dus kan hij daar geen training krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |